Pritisak u cilindru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlada jovic
    CBC Član
    • 25.11.2006
    • 80
    • Leskovac

    Pritisak u cilindru

    Zasto se pri merenju pritiska u cilindrima motora dolazi do pojave razlike izmerenog pritiska medju cilindrima.Ako je slucaj takav da glava idealno zaptiva i ventili dobro nalezu.
    Alfa Romeo 75 1.6 I.E
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Re: Pritisak u cilindru

    Glava idealno zaptiva i ventili idealno nalezu - kako znas? Pogadjas, ili izvodis iz toga da je, recimo, glava pre montaze poravnata a lezista ventila obradjena/zamenjena i uslajfovani ventili? Nista od toga ne mora da znaci da to idealno zaptiva. Ali, recimo i da zaptiva, sta cemo sa blokom, mozda su hilzne ostecene. Mozda je pukao neki klip. Mozda su karike lose, itd.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • vlada jovic
      CBC Član
      • 25.11.2006
      • 80
      • Leskovac

      #3
      Re: Pritisak u cilindru

      Pozdrav.Ali zasto uopste dolazi do te razlike,zasto samo treci ili drugi cilindar daje slabija merenja.Sta se to desi samo u tom cilindru a da ne utice na sve.Svi koriste isto podmazivanje,sve karike su od istog proizvodjaca isti su materijali...Dolazi do zamora materijala o.k. ali sta nam govori razlika od par bara.
      Alfa Romeo 75 1.6 I.E

      Comment

      • Dalibor Vukić
        CBC Senator
        • 08.09.2009
        • 279
        • Beograd

        #4
        Re: Pritisak u cilindru

        Čak i da je slučaj da sve idealno zaptiva i da nema curenja pored ventila i karika, dimenzije cilindara, klipova itd nisu apsolutno jednake i bar na osnovu toga mora da postoji razlika. Na stranu to što idealnog naleganja nema ni u slučaju dobro konstruisanog novog motora, pa curi svuda manje ili više.
        EDIT: Razliku od par bara izaziva buričastost, ovalnost ili koničnost cilindara u najvećoj meri, zatim istrošenost karika... Na dobro konstruisanom i dobro održavanom motoru, retko se javljaju tolike razlike. Najčešće se dešava da je u jednom ili više cilindara sagorevanje loše, pa ima više taloga ili je veća temperatura sagorevanja i samim tim se povećava habanje. Ili kod lošijih motora, često podmazivanje nije jednako po cilindrima i sl.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Re: Pritisak u cilindru

          ...cekaj, zezas se ili...?

          Kakve veze ima sto su od istog materijala, sta to znaci? Da ne moze da omane samo jedna karika vec sve 4, zato sto rade u istim uslovima? Cudna logika...Po tebi bi bilo normalno ili da svi imaju istu, dobru kompresiju odnosno pritisak ako je sve u motoru OK, ili da sva 4 imaju jednako losu ako nesto ne valja, zato sto rade u istim uslovima? Hm...Potpuno je neverovatno da od zamora materijala popuste sve 4 karike u isto vreme, ili da progore sva 4 klipa zato sto rade u istim uslovima...

          Moze da se desi milion stvari. Moze da zastopa injektor na samo tom cilindru, odlomi se vrh svecice, propusti dihtung samo na 1 mestu, ne zaptiva dobro sediste 1 ventila, nagori ventil...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • vlada jovic
            CBC Član
            • 25.11.2006
            • 80
            • Leskovac

            #6
            Re: Pritisak u cilindru

            Ma o.k. pozdrav za sve,pitanje mi je bilo vise po sistemu ako su svi delovi tog motora savrseno iste izrade,dali i zbog cega dolazi do tolikog odstupanja(primer treceg cilindra) a da ne bude slucaj loma nekog dela.Ima verovatno milion razloga ali mene interesuju najcesci.
            Alfa Romeo 75 1.6 I.E

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Re: Pritisak u cilindru

              Pukla/losa karika, pukao klip, ostecena hilzna, porozna/ostecena/kriva glava, ostecen dihtung, izgoreo ili ostecen ventil, lose leziste ventila...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • nina996
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2009
                • 324
                • leskovac

                #8
                Re: Pritisak u cilindru

                slabiji protok ulja za podmazivanje.ZAR MISLIS I FABRIKA PRILIKOM IZRADE ODLIVAKA BLOKA RADILICE IJOS MILION DELOVA DA SVAKI KANAL ZA ULJE ISTO ODRADI.....ITD....
                Pirke

                Comment

                • vlada jovic
                  CBC Član
                  • 25.11.2006
                  • 80
                  • Leskovac

                  #9
                  Re: Pritisak u cilindru

                  Hm,vrlo dobro.Vrlo je jasno sve to,samo me je eto zaintrigiralo zasto dolazi do tolikog istrosenja samo na jednom cilindru.Ne zamerite na pitanju ipak ja i nisam neki strucnjak za tu tematiku i jos jednom hvala.
                  Alfa Romeo 75 1.6 I.E

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10
                    Re: Pritisak u cilindru

                    Kod starih lada 80-90 ih godina kad pocnu da trose ulje redovno je prvi cilindar odmah do lanca gubio kompresiju.
                    Po otvaranju je skoro uvek je stublina na prvom klipu bila pohabana van tolerancije a ostali u granicama tolerancije.

                    Comment

                    Working...
                    X