Znaci ovako: dosao sam skoro u posed navedenog automobila, kupivsi ga od prvog vlasnika. Auto je u stvarno super stanju,sto se tice limarije...
bio je garaziran itd itd.
Problem je sledeci: kadett 1.8 s, ima po mom skromnom misljenju najgoru kombinaciju, kompjuter, i pierburg karburator 2EE. Doduse predhodni vlasnik je to pokusao da ispravi, nabudzivsi Z101 karburator.
Naravno nije to islo nikako, kompjuter je ostao. Od kad sam ga uzeo, sija mi chek lampica.(sto je i normalno, jel). Svi kablovi sa kompjutera sto vode na karburator su raskaceni. Senzor radilice je povezan, mora zbog paljenja.
Da bi vratio sve kako je bilo, kupim drugi pierburg 2EE karburator-i nista ne uradim-karburator ne valja. Da bi kako tako popravio situaciju, uzmem zatim varajet 2 karburator. Sve je bilo u redu prvih par dana, medjutim pocinje da me muci sve vise to sto auto nece povremeno da upali. Jednostavno nema varnice sa bobine. Bobina je proverena i radi. Takodje struja dolazi do nje. Nema nekakvog pravila, kada se ovo desi. Uglavnom posle toga auto mora da "odstoji" neko vreme, da bi upalio.
Inace, sagorevanje goriva je lose, ima dosta crnog dima iz auspuha. Kablovi i svecice su stavljeni novi. Predpostavljam da je bio slucaj i sa Z101 karburatorom, ali on je dosta manji pa nije bilo toliko viska goriva.
Znam ja da mi je jedini lek, prelazak na 1.8-2.0 sa punim ubrizgavanjem ili eventualno monopoint, ili u najgorem slucaju ubacivanje starog paljenja sa komutatorom i eliminacija ECU potpuno. Ova treca varijanta mi se ne radi uopste, zbog loseg iskustva sa doticnim paljenjem.. Znam isto da me ta operacija ima da kosta cca 150-250E, koje bas i nemam.
Posto sam vec bacio 100E do sad sta mi je ciniti? Sta da se uradi prvo?Predpostavljam da je ECU(ecotronic) problem, ipak paljenje ide pereko njega...Pitanje postavljam u DIY varijanti, kao vikend mehanicar
P.S: izvinite zbog dugackog posta, mislim da je bolje ako opisem sto detaljnije....
bio je garaziran itd itd.
Problem je sledeci: kadett 1.8 s, ima po mom skromnom misljenju najgoru kombinaciju, kompjuter, i pierburg karburator 2EE. Doduse predhodni vlasnik je to pokusao da ispravi, nabudzivsi Z101 karburator.

Da bi vratio sve kako je bilo, kupim drugi pierburg 2EE karburator-i nista ne uradim-karburator ne valja. Da bi kako tako popravio situaciju, uzmem zatim varajet 2 karburator. Sve je bilo u redu prvih par dana, medjutim pocinje da me muci sve vise to sto auto nece povremeno da upali. Jednostavno nema varnice sa bobine. Bobina je proverena i radi. Takodje struja dolazi do nje. Nema nekakvog pravila, kada se ovo desi. Uglavnom posle toga auto mora da "odstoji" neko vreme, da bi upalio.
Inace, sagorevanje goriva je lose, ima dosta crnog dima iz auspuha. Kablovi i svecice su stavljeni novi. Predpostavljam da je bio slucaj i sa Z101 karburatorom, ali on je dosta manji pa nije bilo toliko viska goriva.
Znam ja da mi je jedini lek, prelazak na 1.8-2.0 sa punim ubrizgavanjem ili eventualno monopoint, ili u najgorem slucaju ubacivanje starog paljenja sa komutatorom i eliminacija ECU potpuno. Ova treca varijanta mi se ne radi uopste, zbog loseg iskustva sa doticnim paljenjem.. Znam isto da me ta operacija ima da kosta cca 150-250E, koje bas i nemam.
Posto sam vec bacio 100E do sad sta mi je ciniti? Sta da se uradi prvo?Predpostavljam da je ECU(ecotronic) problem, ipak paljenje ide pereko njega...Pitanje postavljam u DIY varijanti, kao vikend mehanicar

P.S: izvinite zbog dugackog posta, mislim da je bolje ako opisem sto detaljnije....
Comment