Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miroslavm
    CBC Senator
    • 13.02.2007
    • 208
    • Beograd, Zvezdara

    #16
    Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

    Originally posted by miroslavm
    Ovaj, epiloga jos uvek nema, jer sam u medjuvremenu imao nekih obaveza, pa se nisam posvecivao dodatno tom problemu. Neki majstori su mi davali par teorija do sada. jedan je cak menjao neki tzv plavi davach necega ( sauga valjda ) o kome ne znam nista osim da je plav , a drugi je rekao da je pumpa za vazduh i da kupim drugu. Blizu je logike ovaj senzor koji je pomenut, jer u sustini sve posle radi odlicno, inace bi se osetio problem sa gorivom i brizgaljkama i kasnije tokom voznje ili turiranja, kasnije bukvalno prede i odlicno vuche

    Onda tu pumpu mozemo eliminisati kao uzrok, tim pre kad ona posle par minuta zavrsi, motor i dalje ne radi osim ako ne drzim nogu na gasu.
    Ostao mi je nerazjasnjen taj plavi davach koji sam gore pomenuo, sta je to, cemu sluzi, izgleda kao mali prst

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

      Originally posted by Stratos
      E o toj pumpi sekundarnog vazduha i ja nešto razmišljam. Voleo bih da se javi neko ko može tačno da opiše kada i šta ta pumpa radi.
      Pumpa ubacuje vazduh(kiseonik) u izduvnu granu sa ciljem da podigne temperaturu izduvnih gasova ne bi li se sto pre zagrejao katalizator i poceo da obavlja svoju funkciju.Ako bi kojim slucajem pumpa ostala stalno ukljucena imali bi usijan auspuh i istopljen kat.

      U slucaju ove Vektre imamo najverovatnije zacepljene dizne.Najpre bi trebalo skenerom utvrditi temperaturu koju ocitava kompjuter pri hladnom motoru.Tu informaciju dobija sa tog plavog senzora,e sad,kako je i da li je ispravno cita, to je pitanje...

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

        Hvala Ragazzoniu i Teči za objašnjenje.Slično je imao i Yugo EFI samo je pumpa bila mehanička.Za isto je služila.
        Mislio sam da je senzor zamenjen...očišćen...šta li već.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #19
          Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

          Slično je imao i Yugo EFI samo je pumpa bila mehanička
          Neke verzije za SAD ili???

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

            Da.Imao je duplu remenicu na radilici i mehaničku pumpu pored alternatora i komplikovani sistem za upravljanje-kombinacija termovakumskog prekidača i gomile crevca i žičica i neki "čudan" katalizator.Imao je tu pumpu i model juga sa dvogrlim karburatorom kao od 60-ke pa zamisli tek to kad krene da vuče kojekakve falševe.Imao sam i Zastavino uputstvo za obuku kadrova za te modele.Zamisli,kao japanci,karb i katalizator .Takve sam modele video par puta.
            Elem,bilo je i jugića sa fabričkim automatskim menjačem,izvoz u Grčku.Video sam krajem 80-ih,5 komada,metalik zlatni,obe tri brzine...
            Čudo je bio taj Yugo.Srećom,ukidoše nam čuda.

            Comment

            • mario1976
              CBC Član
              • 10.01.2014
              • 32
              • Niš
              • Vectra b 1.8 16v

              #21
              evo i kod mene skoro isti problem!!!
              vectra b 1.8 16v 97 god!!!danas sređivao dizne za plin i majstor video da su mi oguljene žice koje idu na step motora!!!izolirao lepo i od tad mi auto tesko pali.treba da izverglam od 5 do 10 sekundi i upali.ugasim ga probam upali is prve!!!odstoji malo opet isto!!!uradio sam kućnu dijagnostiku sa prespajanjem 5 i 6 pina i očitao mi je pored tri stare
              0130
              1110
              0135
              nova greška je 0505 iscitao na onom sajtu da je to "
              0500 Idle speed stepper motor/idle air regulator"
              gde po vama da tražim problem!!!prve tri greške su tu odavno i auto je palio bez problema
              pozz

              Comment

              Working...
              X