Zamena antifriza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nick O'zhyw
    CBC Član
    • 19.01.2008
    • 26
    • Vojvodina

    Zamena antifriza

    Znam da je na ovu temu dosta pisano i objasnjavano,
    i da je princip zamene kod svakog automobila isti,
    ali da se postupak ipak razlikuje, od modela do modela, u nekim detaljima...
    Mene interesuje zamena konkretno na modelu polo 1.4 44kw 1998. god.
    Ko ima znanja i vremena, molio bih da mi objasni kako i kojim redom to da odradim...
    Hvala!
    Ziveli!
    P.S. Ako neko zna i koja kolicina antifriza ide u moj auto...?
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Re: Zamena antifriza

    Po podacima 5,5lit. Skidaš creva sa hladnjaka i izduvaš, pa sve obrnuto. Bolja varijanta je servis, automehaničar, zbog eventualnih problemčića, vazduha i sl.....
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • Nick O'zhyw
      CBC Član
      • 19.01.2008
      • 26
      • Vojvodina

      #3
      Re: Zamena antifriza

      Hvala @ragazzoni, ali ti si mi rekao taman ono sto i ja znam...
      Interesuje me konkretno, korak po korak,
      da do problema ne bi ni doslo, ako je moguce...
      Zaboravio sam da pitam, da li je to uopste moguce bez kanala, ili dizalice?

      Comment

      • Nick O'zhyw
        CBC Član
        • 19.01.2008
        • 26
        • Vojvodina

        #4
        Re: Zamena antifriza

        OK, izgleda da puno trzim...
        Moze li mi neko bar reci,
        da li na mom autu imaju ventili za odzracivanje sistema za hladjene?
        Hvala!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: Zamena antifriza

          Obrisao sam nastavak teme i dok neko ne odgovori za konkretan model gde je odzračni ventil ako ga ima da opomenem Rudića da seokane davanja ovakvih saveta koji nisu primereni ovom forumu. Reči nekom da upali auto da bi isterao tečnost iz motora i to dok ne otvori termostat je blago rečeno elementarno neznanje o funkcionisanju hladjenja motora i posledicama koje to može da napravi. Usput i za ostale, uzdržite se ako niste stoposto sigurniu to što kažete. Bolje čovek da ne dobije odgovor nego da posluša i dobije pokrivljenu glavu.

          Postupak je objašnjen ali kratko, izduvati znači skinuti neko crevo i duvati kompresorom sa malim pritiskom da istera svu tečnost ili najveći deo što može. Ako i ostane malo to je zanemarivo. U principu se sipa tečnost i otvore se odušci da isteraju vazduh dok se sipa, zati mse upali motor i malo se drže otvoreni odušci dok izlazi vazduh, kontrola temperature tečnosti usput, otvaranja termostata, paljenja ventilatora i na kraju kad se ohladi provera nivoa tečnosti i dolivanje po potrebi.

          Mogući problemi usput su da termostat zaglavi jer nema tečnosti da ga ugreje (vazduh oko njega) i porast temperature motora iako ima tečnosti. zato je savetovano idi kod mehaničara koji ima iskustva zbog mogućih problema.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          Working...
          X