BMW software

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    BMW software

    Zna li neko koji je najnoviji soft za menjach na BMW 330 CSI sa SMG menjachem. Auto je 2002 godiste.

    Treba mi tachna oznaka softa jer sumnjam daje ovaj u njemu originalan, menja kao penzioner
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    To je definitivno da je soft u pitanju ili je mozda nesto drugo u maleru?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Pazi, verujem da je usporen sa prvim softom da nebi iskonkurisao M3 na trzistu.

      Zao mi komsije , dao je 30.000 ? za 3 godine star auto sa ful opremom i hoce da ga menja.
      Znam da ce izgubiti oko 10.000? na brzaka, pa rekoh da vidim da li neko zna koliko je update softa izaslo od 2002 na vamo.

      Bitno mi je i da znam koja je verzija sada aktuelna.

      Inace, auto ide kao da nema vise od 150Ks a ne 200+

      Ili je greska na BMWu ili na meni

      Shalim se, definitivno je do auta.

      Hilfe!
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa vidi, ja znam kojom bi brzinom trebao da salta i tesko je usmeno objasniti. E sad on je kupio polovan pa znaci da ne zna kako je ranije bilo i dal je uopste bilo drugacije i polako se pogorsavalo ili je tako kako je. Posto 330 ubija kako ide, a kazes da ide kao za 150KS tu onda izgleda dolazi do proklizavanja i rasipanja snage a nije problem u sporom saltanju.
        Ne znam dal ti nesto moze pomoci ETK ili TIS. Dal ima tih podataka.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Pazi, neproklizava, znam valjda kad proklizava majke mu ga

          Treba da planiram svaki put pre nego li treba da obidjem nekoga, ponasa se kao stari turbo , stisnes i chekas, a on posle 1 sekunde ili 2 presalta uz trzaj.
          A trza "loshe".

          U prvoj i drugoj ima nesto efekta a vec u trecoj se nedesava nista posebno.

          Mislim, ide on ali ne kao sto bi ja hteo.

          Chak i kad ga saltam manuelno kasni sa shaltanjem.

          Soft?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Izvini, nisam znao da si ga ti terao, mislio sam da prenosis preneta zapazanja
            Ne vidim zasto bi neko nesto cackao van fabrickih postavki.
            Za soft sam ti rekao, ako ima nesto u ETK i TIS-u iskopacu.
            Cena auta vrlo visoka. Nisam znao da tako tamo drze cenu. Verujem da je i ovde jeftiniji.
            E sad ima jedna alternativa, mada ne poznata od moje strane sta je za E46 model potrebno sem hebla , papuce i odstranjivanja el. sklopke SMG-a, za vracanje na klasican manual. Ali verujem da je to daleko jeftinija solucija od gubitka 10 somova. A posle ce da ide uvek kako dolikuje jednom 330Ci
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Hm.. visoka cena, ne.. samo Navi sistem i ostalo van standardne opreme je kostalo 7000? + SMG menjach.

              Ipak , potrazi ako imas najnoviji TIS koja je verzija softa aktuelna, jer kad je SMG menjach preko CAN busa komunicira sa ECU jedinicom za navodjenje motora, tako da me interesuje sta je radjeno od strane BMW na tome od 2002 na vamo.

              Auto je takav kakav je sada od kako je kupljen pre nepunu godinu dana.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Cene za 330 CI, svi u Svedskoj koji su na prodaju.
                Nema ni jedan CSi dakle.

                http://www.blocket.se/search?q=330+ci&p ... aller=jkl_
                s&l=0&city=0&pc=4&category=4&where=3&year_y=0&year _o=
                0&bilhandlare=1&mile_s=0&mile_e=0

                Edit, povezi link.

                A sa SMG samo 1.

                Stanje momentalno sada.

                9,6SEK = 1 ?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Reprogramiranjem SMG-a (update-om software-a) se mozhe postici efikasnije, brzhe i "technije" menjanje stepena prenosa, i efekat je uglavnom primetan na nizhim stepenima. Ne mozhe se generalno poboljshati (bitno) performans (ako vec tih 200+ ks iz 330 CSi nije dovoljno...), i samim updateom softwera se ne mozhe pojachati snaga motora, tako da ne znam koliko efikasan mozhe konachaan rezultat biti u smislu znatno jacheg/agresivnijeg ubrzavanja... U svakom sluchaju, ne mislim da je ikakav problem (bar tamo) da u bilo kom BMW-ovom servisu "prochitaju" verziju softvera i izvrshe update, shto verujem i ne mozhe da kosta neko bogatstvo...

                  E, sad, ako je tvoj prijatelj/komshija mislio/nadao se da kupovinom 330 CSI kupuje M3 - prevario se. Koliko je meni poznato, ni pomenuti SMG menjach im nije isti jer em ima razlike u setup-u menjacha, em ih nije ni proizveo izsti proizvodjach! Onaj u M3 je radio Getrag/Fusch/Sachs a ovaj drugi neki X proizvodjach To sam saznao sa neta, tako da...

                  Ja nemam iskustva po tom pitanju, ali sam po netu nailazio na gomilu chlanaka/postova/user reviews-a i sl. sudeci po kojima se pravi ogromna razlika izmedju SMG i SMG II sa jedne, i "obichnog" petostepenog SMG menjacha koji se ugradjivao u masu BMW-a ali i u Z4 (obichan, petostepeni SMG) i onog iz M3-ke sa druge strane. Onaj prvi je uglavnom okarakterisan kao znatno loshiji. Ne znam zashto, josh nisam imao priliku da provozam neshta sa SMG-om...

                  Nego, Boost, izbaci iz tog "Economy"/"Normal" mode-a i predji na "Sport" setup Shala mala...

                  Pozz =]
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    4 jul 19:09 BMW 330 Ci SMG -03 259 000:- Stockholm Bilar
                    Ovo je vec realnije i godinu dana je mladji. Opet ne znam dal kad ga kupis imas da platis neke velike dazbine pa to dodje do tih 30-tak
                    Opet napamet ne vredi nista pricati tu se verovatno rangiraju cene po drugim kriterijumima ali verujem da bi kod nas bio oko 25 somova.
                    Nesto sam kopao i koliko sam uspeo ovde da vidim bilo je 2 update, oba u 2002 godini. Podaci Tisa do kraja 2003-ce. Dal je posle bio jos koji ne znam.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      M .. taj sto si ga naveo je direktan import iz Nemachke, privatno dakle.

                      Ovaj o kojem pricam ima sve sto je BMW imao da ponudi.

                      Odatle cena i jos sama chinjenica da je prodat od BMW Sweden grupe daje povlastice pri promeni za drugi BMW .

                      =================

                      overspeed_1976

                      Znam da mogu da ischitaju ali me zanima , hteo sam nesto konkretno da imam da mu dam, komsiji mislim ne samo ono, plati 200? za novi soft, ocu da znam sta ce dobiti.

                      Naravno da sam probao i S mode, ista stvar i tamo.

                      Neocekuje on da treba da ide bolje, ja sam navikao na puno veci obrtni momenat on nije.
                      Vozio je 325 iz 96 do pre ovoga tako da je zadovoljan.
                      Licno mislim da je 1630Kg u njemu malo previse za obrtni momenat tog motora. A menjach je trebao bar da mu da technost i ubrzanje u topu obrtnog momenta.

                      Ovaj se ponasa da nesalta u sledecu brzinu dok neizadje u limit.
                      Nesto nije kako treba pretpostavljam, nemogu da verujem da je BMW pustio na trziste nesto ovako, nekako, nekompletno za moj pojam.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Pa nije sigurno nesto u redu, jer kazem ti, ja sam vozio, sad ne znam sa kojim softom ali salta kao mutav odsecno i pravovremeno sto se i ocekuje od jednog BMW-a. To bi vise licilo na neko saltanje mercedesa starije generacije
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          Originally posted by BOOST
                          Pazi, neproklizava, znam valjda kad proklizava majke mu ga

                          Treba da planiram svaki put pre nego li treba da obidjem nekoga, ponasa se kao stari turbo , stisnes i chekas, a on posle 1 sekunde ili 2 presalta uz trzaj.
                          A trza "loshe".

                          U prvoj i drugoj ima nesto efekta a vec u trecoj se nedesava nista posebno.

                          Mislim, ide on ali ne kao sto bi ja hteo.

                          Chak i kad ga saltam manuelno kasni sa shaltanjem.

                          Soft?
                          DIZELLLLLLLLLLLLL
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Da znas da si mozda u pravu. 330DSI. Motor se u kabini i ovako ne cuje
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Salta u sledecu na 6400rpm, Diesel, NoWay
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X