Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • truthseeker
    CBC Početnik
    • 27.05.2007
    • 3
    • Beograd

    Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

    Do sada me je sluzila bez problema, medjutim poslednjih meseci mi se desilo da sam bio malo zaboravan pa da proverim ulje, tako da sam dva poslednja puta dosao u situaciju da mi pri proveri istog, ulje bude ispod minimuma, pa sam dolivao. A ulje mi je trosila oko 1l na 1000km, neko kaze da to ne valja, neko kaze, normalno za Astrine motore. Auto dobro ide, motor je presao 112000 bar po satu (ali secam se da je prilikom uvoza pisalo da je presao 190000), auto dobro vuce, vozim ga po gradu uglavnom, tako da nema nekog jurcanja.

    Jutros odem da proverim ulje, i naravno nema ga, dospem, upalim ga, i od jednom krene beli (vuce na plavo, ali malo) dim, i posle par turiranja, i kojeg minuta rada u leru, bas krene da dimi.
    Kada oslusnem motor sa dignutom haubom, zvuci malo cudno, a ako skinem cep od ulja dok radi, cuje mi se takodje cudno, pod turazom prska ulje na cep, na bregastoj (valjda je bregasta ) se vidi malo izguljeno tamo gde udara na ventile (ako sam dobro rekao), ali nista strasno, bez nekih brazdi, samo skinuta patina.

    Kada sam posle pola sata ponovo upalio auto, dima nije bilo, tj bilo ga je ali jako jako malo (maltene normalno za ovako hladne dane). Zbunjen sam.

    Ovakve probleme nisam imao do pre neki dan, nisam primecivao da je i malo dimio, medjutim od jutros bas naglo. Napolju jeste hladno, ali ne bas toliko da sve bude od kondenzacije. Inace cekam prvu sledecu isplatu jer sam trebao na redovni mali servis, tako da cu kod majstora svakako uskoro.

    Misljenja, saveti?
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

    Vođice ventila i tefloni su za zamenu.Takođe treba izmeriti pritiske u cilindrima kao i propuštanje svakog cilindra ponaosob.To sve može da se odradi u svakom boljem auto servisu.Kad budemo imali rezultate merenja,znaćemo šta dalje.

    Comment

    • pistre
      CBC Senator
      • 19.02.2008
      • 234
      • bg, vozdovac

      #3
      Re: Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

      savet je da ne kupujes kola na placu, i da dolivas ulje redovno, i da ga ne turiras hladnog (ne kapiram sta si mislio da ces postici turiranjem )

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #4
        Re: Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

        Ako ti trosi litar na 1000km,plasim se da ces morati da otvaras motor...-plavi dim ti ukazuje na ulje u kompresionom prostoru...najverovatnije ces morati da radis gumice +vodjice+obrada glave,a nemoj da te iznenadi ako budu trebale i karike+ leteci i lezeci lezajevi...hladan motor se ni u kom slucaju ne turira,sacekaj da postigne radnu temperaturu i proveravaj redovno nivo ulja(gledaj da ti uvek bude skoro do max),pa kad se zagreje onda cepaj do blokade ...sta je tu je,verovatno je pregazio mnogo vise nego sto ti pise

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #5
          Re: Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

          Originally posted by truthseeker
          pod turazom prska ulje na cep
          Sta je tu cudno!? Operi ruke, nemoj da ih obrises pa ih otresi. Jel prskaju kapljice vode sa ruku!?

          Sto rekose kolege cemu turiranje motora "na hladno"? Ako si time mislio nesto da popravis onda gresis.
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • truthseeker
            CBC Početnik
            • 27.05.2007
            • 3
            • Beograd

            #6
            Re: Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

            Hvala na savetima,

            Malo sam se ulenjio sto se tice provere ulja, nisam ocekivao da ce toliko da trosi, to mi je jedina greska ovde.

            Sto se tice turaze, pa nisam ja nista hteo da "popravim" time, niti to tako moze, naravno, i nisam turirao hladan motor, motor je radio par minuta na leru pre toga, a i nisam turirao do panja, vec otprilike na 3-4000 obrtaja, i to je to. Bilo mi je samo cudno sto je u trenutku krenuo da dimi malo mnogo za moj ukus.

            A kola kupujemo onako kako mozemo, auto je iz uvoza, ne volim te osude bez razloga, siguran sam da su mnogi tako kupili svoje automobile, ja sam ovde trazio savet, zasto se javio taj beli dim odjednom, i koliko je to ozbiljno. Kada budem imao para za nov auto, verovatno necu ni postovati na forumima.
            Da sam mehanicar, ili da imam toliko iskustva, ne bih ni pitao. Izvinjavam se ako je moje pitanje bilo nekome "prizemno" ili suvisno, da mene neko pita nesto iz moje struke, mozda bih takodje imao pametniji odgovor od onoga koji pitanje i postavlja.

            U svakom slucaju hvala, auto ide sledece nedelje na redovnu kontrolu kod majstora, pa cu se tamo raspitati sta mi je ciniti, i dal mi je nesto ciniti.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Re: Astra G 1.8 16v 2000 - dim iz auspuha

              Ma pusti ti njih .
              Po potrosnji ulja koju si naveo (koja nije normalna u normalnim uslovima voznje), motor je zreo za reparaciju. Tesko da ces proci i samo sa karikama, verovatno moraju i klipovi i da sve to ide na specijalu. dakle komplet generalna.
              Plavi dim iz auspuha ukazuje na sagorevanje ulja, beli dim ujutru ili kad je hladan je od kondenza, ako ne trosi rashladnu tecnost nema razloga za brigu. To sto prska na cepu nemoj da gledas to nista ne znaci. Ako turiras motor zagrejan i pozadi izlaze oblaci plavog dima onda vec zasigurno mozes znati da je motor zreo za reparaciju.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              Working...
              X