Neznam u cemu je problem ali trosi sigurno oko 15 litra u gradsku i oko 10 na otvorenom. gledao sam elektronsku diznu i cini mi se da baca vise goriva nego sto treba. Da nije problem do nje. Da li moze jos nesto da uzrokuje vecu potrosnju.
opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Collapse
X
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Mislim da ne moze vizuelno da se utvrdi, niti moze po tome kako auto "ide" jer ide obicno normlano samo trosi dosta. Koji sistem za ubrizgavanje ima Ascona? Ako je onaj Motronic 4.1 ili kako se vec zvase kao na mom nekadasnjem kadettu onda mozes pomocu parceta zice lako da ocitas koje greske su se javljale.
AKo se dobro secam greska 13 je lambda sonda ...
Ima negde na forumu koja dva pina treba spojiti na dzek-u koji je slobodan ispod haube (bese neka poslednja dva ... al zaboravih), onda das kontak i gledas kako blinka lampica (jednom za broj 1, dvaput za 2, i tako, inace proceduru pocinje sa kodom 12 i zavrsava sa njim, ako se jos nesto pojavi izmedju to su memorisane greske) ... vredi probati.Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
imam monopoint sistem za ubrizgavanje goriva tj. sistem sa jednom elektronskom diznom. Ma nije do compa. Nema greške. Čačkao sam nešto sa crevima za vazduh i mislim da je tu problem. e sad kad bi mi neko rekao kako da se pavilno postave creva.
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Da ne bi morali zvati vidovitu Zorku u pomoć javi šta si čačkao....
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Originally posted by ivanvelikiNe svetli. Ali desi se neki put da upali lampicu. ....
De der, sto rece Dora, objasni sta si cackao i ocitaj error kodove iz racunara, stvarno je 2 min posla.
pozzAstra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Moraću da vidim da očitam comp. Šta sam čačkao. Pokušaću da vam objasnim. Na samom monopointi gledano sprednje strane ima dva izlaza za vazduh. Na jednom vazduh se više uvlači (izgleda deblje) a na drugom manje (tanje je). Ovo deblje sam povezivao na kućištu za filter i tom prilikom mi je ler gas bio uvek pojačan. Tanje crevo je išlo na servu. Kada sam deblje crevo vratio na izlazu iz serva (iz serva za kočenje izlaze dva manja cuculjka koja uvlače vazduh) , a tanje na kućištu od filtera ler gas se smanjio. Šta me još buni. Postoji i ona pečurka na usisnoj grani (mislim da se zove egr ventil) koja je povezana sa nekim vakumskim cilindrom koji se nalazi kod levog prednjeg točka od ispod. Ako neko zna kako treba to pravilno povezati i da li to može uticati na potrošnju (mislim da može).
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Uh, komplilkacija, najjednostavnije je da nadjes sliku nekog motora kome su sva creva na mestu, i onda proveris da je kod tebe sve OK. Ta dva izlaza sa prednje strane mislim da si dobro povezao (veci za servo, manji za klapnu toplo/hladno na filteru za vazduh).
EGR ventil mislim da nemas na tako starim automobilima (mozda gresim) pa nisam siguran na sta je povezan taj cilindar (koji je inace carbon-canister, tj. sakuplja benzinska isparenja dok auto stoji, a kad upalis isparenja odu u usisnu granu na sagorevanje). Mislim da bi on trebao biti povezan sa vakuumskim izlazom na zadnjoj strani mono-point-a (throthle body, ili kako se vec zove), mada je OK ako ga sasvim otkacis i rupu na mono-pointu zapusis, bitno je samo da fals fazduh ne ulazi ako nemas crevo (ili ako je crevo napuklo).
Na kraju krajeva, mislim da ti problemi mogu da izazovu nestabilan ler ali nisam siguran da li mogu toliku potrosnju da naprave ... vrag ce ga znati.Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Nisam uspeo pre da se javim. Sad mi se javlja novi problem. Našao sam jednog kadeta 1.6i sa istim motorom i monopointom (malo se razlikuje) ali raspored creva je isti. Kada sam povezao isto kao kod kadeta poceo je da izlazi crni dim i dosta je trzao. On takodje ima na ususnu granu jedan ventil (oblik pecurke). Kad bi skinu crevo sa tog ventila nije trzao i manje izbacivao crni dim.
Šta sam primetio. Mnogo manji ler i lepši rad je imao kad sam povezao creva kao kod tog kadeta. Jedino više čuri crni dim i dok vozim dosta trza (dok držim gas neravnomerno radi i u jednom trenutku uguši se, kada pustim gas opet krene i tako isto). Da nije do tog ventila na usisnoj grani.
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Iščitaj greške. Previše goriva, uzrok- lambda sonda, računar, brizgaljka...... Morao bi neko od STRUČNJAKA da se pozabavi. Metoda probe i greške je duga, neizvesna i KOŠTA više.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
Uradio sam proveru greske na autu. I stalno mi je treperio kod 12. To sam uradio dok auto nije vozen a pre toga sam skinuo minus klemu. Ali zanima me jos jedan problem sa lamda sondom naime kad sam je otkacio nije mi se palila lampica chek engine a i kad sam je vratio isto. Sta tu moze da bude problem. Probacu da je provozam pa da vidim da li ce se javiti neka greska. Javljam se uskoro.
Javio mi gresku 12 12 12 4 4 4 4 4 12 12 12. Neznam koja je to greska. Problem kod auta je sto kad predje preko 4000 obrtaja izbacuje crni dim. Zna neko sta je u pitanju.
Comment
-
-
Re: opel ascona 1.6 monopoint VELEKA POTROSNJA GORIVA
http://everything2.com/title/How+to+rea ... me+GM+cars
dakle kaze:
44 Oxygen circuit - voltage low (weak mixture)
Moze biti da sonda stalno daje nisku voltazu zbog cega komp dodaje sve vise i vise goriva (otud velika potrosnja) ali iako je mesavina prebogata sonda daje los podatak.
p.s. Skidanjem klema obrises greske iz memorije.Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
Comment