Zdravo svima
Imam problem koji se manifestuje kroz teško paljenje kada je motor vruć, tj topao.
Auto je Opel Corsa B, 1996 god, motor X14XE.
Bio kod majstora, on je na prvu loptu zamenio senzor radilice (broja obrtaja), koji kao često crkava na njima, i tu je magnet oslabio, te je svakako po njegovim rečima bio za zamenu. Ne razumem se.
Ja sam mu usput pomenuo senzor temperature motora, koji sam ovde pročitao u nekoj temi, ali on reče to je kada neće da upali hladan.
Naravno problem nije nestao, ne manifestuje se kada ugasi i odmah posle toga upali, tada pali na pola ključa. Ako se ostavi neko vreme, već ide dosta teže. Akumulator vergla, ali on vrlo često ne uspe iz prvog uopšte, i onda iz drugog puta upali normalno. Hladan pali super, i što je napolju hladnije to bolje upali.
Uradio je dijagnostiku, check engine lampica se ne pali, ali izbacio je grešku kao da je slabiji pritisak goriva, te mi reče da mu ostavim jedan dan od nedelje da ga on prati.
Imam ugradjen gas, LCS, ali stalno palim na benzin.
Da li možda neko ima neki savet? Izbegao bih nove avanture da menjam još delova koji ne rešavaju problem, a koštaju poprilično. Već sam ranije menjao i majstore, koji su bili "zainteresovani i stručni" da reše problem.
Hvala unapred
Pozdrav
Imam problem koji se manifestuje kroz teško paljenje kada je motor vruć, tj topao.
Auto je Opel Corsa B, 1996 god, motor X14XE.
Bio kod majstora, on je na prvu loptu zamenio senzor radilice (broja obrtaja), koji kao često crkava na njima, i tu je magnet oslabio, te je svakako po njegovim rečima bio za zamenu. Ne razumem se.
Ja sam mu usput pomenuo senzor temperature motora, koji sam ovde pročitao u nekoj temi, ali on reče to je kada neće da upali hladan.
Naravno problem nije nestao, ne manifestuje se kada ugasi i odmah posle toga upali, tada pali na pola ključa. Ako se ostavi neko vreme, već ide dosta teže. Akumulator vergla, ali on vrlo često ne uspe iz prvog uopšte, i onda iz drugog puta upali normalno. Hladan pali super, i što je napolju hladnije to bolje upali.
Uradio je dijagnostiku, check engine lampica se ne pali, ali izbacio je grešku kao da je slabiji pritisak goriva, te mi reče da mu ostavim jedan dan od nedelje da ga on prati.
Imam ugradjen gas, LCS, ali stalno palim na benzin.
Da li možda neko ima neki savet? Izbegao bih nove avanture da menjam još delova koji ne rešavaju problem, a koštaju poprilično. Već sam ranije menjao i majstore, koji su bili "zainteresovani i stručni" da reše problem.
Hvala unapred
Pozdrav
Comment