Opele Kadet E16NZ problem:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boolero
    CBC Veteran
    • 07.10.2004
    • 175
    • Beograd

    Opele Kadet E16NZ problem:(

    Posto je izlaganje i problewm malko duzi...da pocnem prvo sa delovima koji su menjani u skorije vreme i koji sigurno nisu uzrok...i generalna je odradjena pre nekih godinu dana...
    Svecice,kablovi,svi filteri,kapa...

    Simpotimi su sledeci, kada je napolju vruce,il kad auto stoji na suncu cesto se gasi il ostane bez gasa....ponekad i kada napolju nije vruce/nema sunca i al to retko.
    Kad se to desi ugasim auto,sacekam sekund-dava i upalim opet, polse toga uglavnom radi normalno nekih 10-15 minuta i onda se ponovi isto, a ponekad kad ga upalim ler gas mu bude na 3000-4000rpm i ne spusta se dok ga par puta ne ugasim i upalim...
    Takodje pre nego sto krene da se gasi pumpa za gorivo pocinje da se cuje sve jace i jace i onda se auto ugushi...
    Auto cesto i trza i neupotrebljiv je pri nizim obrtajima,ty ne mogu da krenem normalno vec moram da dodajem gas i da ga na uzbrdicama bash razvalicim....cim dodjem na neke vishe obrtaje auto prestaje da trza
    Ishao je na dijagnostiku par puta,al nisu nadjene nikakve greshe jer kao za inat tada radi normalno i po 2-3 sata...
    Da napomenem da je auto injection bez lambda soinde ...

    Unapred hvala,pomagajte
    OTS
  • Wartburg
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2005
    • 663

    #2
    Jel ti zimi radi normalno?

    Moze da bude do instalacije, svecica, dizni ili ECU-a.

    Comment

    • boolero
      CBC Veteran
      • 07.10.2004
      • 175
      • Beograd

      #3
      Uglavnom da,izuzetno retko zimi nesto ********,al zato nadoknadi leti
      Svecice sigurno nisu posto sam ih menjao i ostalo je na istom...
      OTS

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #4
        Moze biti da ECU onda nije lepo nastelovan.
        Reci mi jesu svecice kako treba, odnosno nisu cadjave da se tako izrazim.
        Mislim da je najverovatnije do ECU-a, ali moze lako biti i da je do dizni.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Bolero probaj ovde
          viewtopic.php?f=300&t=2606
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Postavi mjerac ptitiska goriva, izvedi manometar van na sajbu ili haubu i vidi dali ti pritisak pada prije nego se ugasi. Zvuk pumpe prije gasenja indicira problematicnu pumpu.

            Comment

            • boolero
              CBC Veteran
              • 07.10.2004
              • 175
              • Beograd

              #7
              Hvala M-power, probacu ovo shto i Tenzo pa cu da javim sta je bilo...

              btw zaboravio sam da dodam da imam dosta garezi na izduvu i troshi vishe, posto vidim da ste ranije i njega to pitali
              OTS

              Comment

              • Wartburg
                CBC Senator XXL
                • 01.02.2005
                • 663

                #8
                Aj pa javi sta je bilo.

                Comment

                • boolero
                  CBC Veteran
                  • 07.10.2004
                  • 175
                  • Beograd

                  #9
                  Skidao sam danas vakum crevo, otcepi-zacepi, nikakvu razliku ne primecujem...
                  Posto nisam imao bash vremena danas nisam gledao celo crevo dal je negde puklo,il se mozda otkacilo na inject...to cu sutra poa javljam sta je bilo...

                  btw shta je ono okruglo na usisu iz koga crevo ide...za sta sluzi ???
                  OTS

                  Comment

                  • Wartburg
                    CBC Senator XXL
                    • 01.02.2005
                    • 663

                    #10
                    Jel ti jede ulje?

                    Comment

                    • boolero
                      CBC Veteran
                      • 07.10.2004
                      • 175
                      • Beograd

                      #11
                      U granicama normlene secam se tacno al cini mi se da je za 15k potroshio oko litar-dva...
                      OTS

                      Comment

                      • Wartburg
                        CBC Senator XXL
                        • 01.02.2005
                        • 663

                        #12
                        Ti nije puklo neko crevo za hladjenje?

                        Comment

                        • boolero
                          CBC Veteran
                          • 07.10.2004
                          • 175
                          • Beograd

                          #13
                          To sigurno nije, hladnjak i creva su menjani posle udesa,a i pokazuje uvek Ok temperaturu...
                          OTS

                          Comment

                          • Wartburg
                            CBC Senator XXL
                            • 01.02.2005
                            • 663

                            #14
                            Ne znam, onda ili je ECU ili dizne.
                            Nista mi drugo ne pada na pamet.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Originally posted by boolero

                              btw shta je ono okruglo na usisu iz koga crevo ide...za sta sluzi ???
                              Jedan od prvih generacija EGR ventila.
                              Kako si odcepljavao i zacepljavao. Tu ne sme da vuce fals, znaci kad skines crevce sa tog okruglog zapusi ga nekim srafom i probaj tako auto da vidis dal ima promena
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X