Dragi moji,
Kupio sam pre 15-ak dana Ford Focus 1.8TDdi 2001 godiste sa 90KS hatchback verzija 5 vrata. Auto je OK za sada ali mi je ovo prvo iskustvo sa dizel motorom bilo koje vrste. Ono sto mi uzasno smeta kod ovog auta jeste sto mu motor cudno radi narocito kad je hladan. Ima prilicno grub rad na leru i kad ga ujutru upalim cuje se kao da stekce (ne bih bas rekao da je metalan zvuk ali nekako metalasto tup zvuk ali u taktu kako radi motor) odnosno kao da je neko uzeo neku metalnu sipku i lupa po stolu recimo u taktu rada motora. Kada se auto zagreje taj zvuk se smanji pa sigurno za 90% ali se u daljini i dalje cuje. Ja isao u Fordov servis da ih pitam oni me ubedjuju da to tako radi normalno. Bio kod mog majstora da mi uradi veliki servis on ga osluskivao pregledao sve komplet i on sad tvrdi da oni tako rade. Najvecu zabunu mi je izazvalo to sto sam uporedio rad sa ujakom i kolegom koji imaju isti takav model ali iz 2002 godine (njihov je restilizovan a moj je onaj stariji look) i kod njih kad se upali hladan auto se cuje to stektanje ali mnogo tise. I da, primetio sam da im rucica menjaca MNOGO lakse upada u brzine. Kod mene je za nekih 20% teze (kao da nesto malo zapne pri ubacivanju u stepen prenosa). Nista teze od recimo Vectre koju sam imao ali opet primetno teze nego na njihovim automobilima.
Da li se ja tripujem prvenstveno oko zvuka motora i da li se te verzije restilizovane i starije po necemu razlikuju (svi imaju motor sa istom oznakom) pa nije merodavno da ih poredim. I sta znaci to sto se malko teze ubacuje u brzinu.
Kupio sam pre 15-ak dana Ford Focus 1.8TDdi 2001 godiste sa 90KS hatchback verzija 5 vrata. Auto je OK za sada ali mi je ovo prvo iskustvo sa dizel motorom bilo koje vrste. Ono sto mi uzasno smeta kod ovog auta jeste sto mu motor cudno radi narocito kad je hladan. Ima prilicno grub rad na leru i kad ga ujutru upalim cuje se kao da stekce (ne bih bas rekao da je metalan zvuk ali nekako metalasto tup zvuk ali u taktu kako radi motor) odnosno kao da je neko uzeo neku metalnu sipku i lupa po stolu recimo u taktu rada motora. Kada se auto zagreje taj zvuk se smanji pa sigurno za 90% ali se u daljini i dalje cuje. Ja isao u Fordov servis da ih pitam oni me ubedjuju da to tako radi normalno. Bio kod mog majstora da mi uradi veliki servis on ga osluskivao pregledao sve komplet i on sad tvrdi da oni tako rade. Najvecu zabunu mi je izazvalo to sto sam uporedio rad sa ujakom i kolegom koji imaju isti takav model ali iz 2002 godine (njihov je restilizovan a moj je onaj stariji look) i kod njih kad se upali hladan auto se cuje to stektanje ali mnogo tise. I da, primetio sam da im rucica menjaca MNOGO lakse upada u brzine. Kod mene je za nekih 20% teze (kao da nesto malo zapne pri ubacivanju u stepen prenosa). Nista teze od recimo Vectre koju sam imao ali opet primetno teze nego na njihovim automobilima.
Da li se ja tripujem prvenstveno oko zvuka motora i da li se te verzije restilizovane i starije po necemu razlikuju (svi imaju motor sa istom oznakom) pa nije merodavno da ih poredim. I sta znaci to sto se malko teze ubacuje u brzinu.
Comment