BMW 520i E39 "98g

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • radovan72
    CBC Član
    • 10.08.2010
    • 15
    • Crna Gora

    BMW 520i E39 "98g

    evo da predstavim moj problem sa autom
    zašto mi dimi malo bijelog dima kad motor koči nizbrdo tj primijetim poslije nizbrdice kad dam gas zadimi malo i onda ništa ubrdo po ravnom čak ni pri promjeni brzine pri 6000 o/min ne primjećujem da troši vodu, na iberlauf ne dimi ništa čak ni poslije većeg opterećenja , dizne su očišćene, protokomjer promjenjen novi filteri i bmw ulje 5-30 , zamijenjen CCV-separator ulja, kad otvorim čep ulja motor trese neki kažu da tako treba, ubrzavanje na pola gasa odlično, pun gas slabije vuče kad je hladan ne trese pali odmah, kad je vruć ponekad zatrese 10 sek na ler bio na dijagnostiku lamdne očitavaju 4,8 toliko sam uspio vidjeti ostalo ok znate kakvi su majstori skoro kupljen pa neznam potrošnju ulja dosad prešao 2000km po satu 100000 km potrošnja strogo lokal 12l otvoreno 8l nema plin
    zahvaljujem na pomoći unaprijed !
  • radovan72
    CBC Član
    • 10.08.2010
    • 15
    • Crna Gora

    #2
    Re: BMW 520i E39 "98g

    Zaboravio sam još da kazaljka ispod obrtomjera tj pokazivač trenutne potrošnje varira pri ubrzavanju
    a što se tiče rada motora na ler obrtomjer ne pokazuje nikakve oscilacije pa čak ni kada zatrese 10-tak sek. kad je vruć
    nadam se da mi neko može pomoći i reći o čemu se radi
    hvala unaprijed

    Comment

    • radovan72
      CBC Član
      • 10.08.2010
      • 15
      • Crna Gora

      #3
      Re: BMW 520i E39 "98g

      evo još jedno pitanje
      zamijenjen CCV separator ulja
      e sad dali mora kad dignem čep od ulja na deklo motora da se uguši i zatrese dok ga ne vratim na mjesto ili treba blago da poveća obrtaje ?
      nadam se da neko ima iskustva o ovome da znam jeli sve ok jer meni se zatrese i uguši motor neko kaže da tako treba
      volio bi čuti i drugo mišljenje
      pozdrav

      Comment

      Working...
      X