Koleginica ima problem i to 4 meseca po isteku garancije. Auto je Opel Astra G 1.4 16v, presao 21.000, 2008. godiste, ima ugradjen gas u ovlascenom servisu posle predjenih 2.000 km. U toku garancije 5-6 se palila lampica CHECK ENGINE, neki put kontinuirano svetlela, a neki put treptala. U ovlascenom servisu to su pripisivali losem plinu, odnosno tvrde da uredjaj steluju po odredjenom odnosu propan - butan i da cim se promeni pumpa na kojoj se sipa gas, lampica CHECK-ENGINE se upali. E sad to je prvi deo price. Drugi deo price je da na 21.000 km, auto pocinje tesko da pali ujutru, trokira povremeno u voznji, nece da vuce, nestabilno radi na leru. Posle mnogo ubedjivanja u servisu, i svaljivanja problema na elektroniku (ni kompresiju nisu izmerili), izmerili su kompresiju u privatnom servisu i videli da 4-ti cilindar nema dobru vrednost. Onda ovlasceni servis ukapira da je stvar mehanicke prirode, rastura glavu i kao sto se vidi na slikama, ostecen je vrh ventila 7 breg na usisnoj bregastoj i klackalica.
Uzrok : izletanje klackalice! Da li neko ima ideju kako je to moguce da se ovo desi na novom autu i kakve su sanse da centrala Opela kojoj ce se obratiti ovo prizna kao fabricku gresku, i da li je ovo paljenje lampice u garanciji moglo biti pocetak ovog kvara, (Opel priznaje kvarove prijavljene u garanciji, a koji nisu reseni do isteka).
Unapred hvala!

Uzrok : izletanje klackalice! Da li neko ima ideju kako je to moguce da se ovo desi na novom autu i kakve su sanse da centrala Opela kojoj ce se obratiti ovo prizna kao fabricku gresku, i da li je ovo paljenje lampice u garanciji moglo biti pocetak ovog kvara, (Opel priznaje kvarove prijavljene u garanciji, a koji nisu reseni do isteka).
Unapred hvala!


Comment