You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Lupo 1.2 TDI, sa zelenim DI, nema servo ima tip-tronik menjac, automatski, i eco mod voznje, na svakom zaustavljanju se ugasi, prilikom duzeg drzanja kocnice i po pustanju se upali, ako je eco mod ukljucen, potrosnja po gradu smesna, vozio ga do bugarske granice 160 km/h razvije ne bas lagano, ali lepo. Odlican za grad.
Bezpredmetno je komentarisati to da je to loš motor, jer najgluplji inženjer u birou Volksvagena za projektovanje motora je pametniji od najpametnijeg na ovom forumu(jer da je drugačije,verovatno bi neko sa ovog našeg foruma radio u tom birou). Bez uvrede ikom. Ne bi oni (Nemci) ulagali kintu u razvoj tog motora bezveze. A evo i sad najnoviji fiatovi motori su sa DVA klipa, i turbinom, e to je tek Špansko selo za majstore, a ono što je majstorima nerazumljivo, onda je uglavnom "loše".
Neki motor uvek zablista pa se posle svi vode po njemu. Ali realno ne postoje u današnje vreme loši motori (sreća je što Zastava više ne radi), već samo manje dobri, dobri i odlični. Sad će svaki motor preći 200k sa najosnovnijim održavanjem, a ako se malo povede računa pa se sipa neko kvalitetno ulje itd... , svi će preći 300-400k bez otvaranja.
Slažem se da su starije generacije motora bile izdržljivije, ali to treba gledati uslovno. Ako je nakad 1.6 motor imao 80ks a sada 120, normalno je da će ovaj od 120ks trajati manje. To je trend današnje autoindustrije, da sa prcoljkom od motora dobijete 100-120ks. A sad opet, to dosta zavisi i od proizvođača. Ranije smo svi znali da su Nemci pojam, a da Italijani ne valjaju jer su prelazili duplo manje od nemaca. Sad su svi na tom polju jednaki, barem po meni, jednostavno, loš motor više ne postoji kao pojam koji je bio pre 10-20god. Malo smo otišli u off sa ovim pisanijem, ali evo časna pionirska neću više
Iako će ove tvrdnje tek trebati da se dokažu, ne mogu da se ne složim sa X-om. I pritom uvek nekako pomislim na japanske automobile s kraja 80-ih i početka 90-ih, a posebno na stričevu 626 2.0D '87. koja je preživela torture kakve je teško i zamisliti... i još ide.
PS: I dalje tvrdim - ovi novi trocilindrični trendovi su prevara, više bezobrazluk, u stvari.
PPS: Naravno, i migun je u pravu, iako je ta više_bolje_brže_jače mantra jednim malim delom i krivica potrošača.
Ponavljam, nisu uspeli sa trocilindričnim motorom da smanje potrošnju, ali jesu smanjili troškove izrade. Motor nije toliko loš, ali je potrošnja ipak prevelika za njega!
Pa to i pričam.
Je li manja prodajna cena automobila? Nije.
Da li je ušteda na gorivu zbog ekonomičnosti veća? Jok.
Moguća ušteda zbog pozdanosti i izdržljivosti motora, jeftinijeg održavanja? A-a.
Uštedeo je jedino proizvođač, i to četvrtinu materijala, malo li im je? Izgleda da nije.
apsolutno suprotno, starije generacije motora su bile daleko izdrzljivije
Ja se ne bih slozio sa ovim, osim ako ne pricamo o nekom npr. Mercedesovom dizelu ili Mazdinom iz 90-ih. A vecina ostalih tesko da je prelazila preko 200.000km bez neke intervencije, makar na glavi motora.
E sad sto se kvare komponente kao sto su dizne, turbine, senzori to je nesto drugo, ali mislim da sami motori kao motori mnogo vise prelaze.
Comment