Pojavila se potreba za autom koji treba svaki dan da me odveze do posla i nazad. S obzirom, da Euro Dizel mogu da kupim po 90 dinara ( ne D2, nego Euro Dizel ), dizelas mi dodje kao, ajde da kazem najlogicniji izbor. Duzina puta je 13 km u jednom pravcu sa 60 % otvorenog puta. Znaci svaki dan do 30 km.
A ako uzmem u obzir poskupljenje plina, dobro bi bilo u dvoristu imati dizelku za nedaj boze
Bilo kako bilo, udobnost i lepota nije vazna. Vazna je sto manja kupovna cena i sto pouzdaniji agregat. O tom popljuvanom 1.6 dizelu sam samo cuo kritike. Mada niko konkretno nije mi znao reci zasto ga pljuju. Niko nije znao reci zasto je toliko gori od svog najljuceg konkurenta iz redova VW-a?
Eto, pitam vas sta su tolike mane tog dizel motora.
A ako uzmem u obzir poskupljenje plina, dobro bi bilo u dvoristu imati dizelku za nedaj boze
Bilo kako bilo, udobnost i lepota nije vazna. Vazna je sto manja kupovna cena i sto pouzdaniji agregat. O tom popljuvanom 1.6 dizelu sam samo cuo kritike. Mada niko konkretno nije mi znao reci zasto ga pljuju. Niko nije znao reci zasto je toliko gori od svog najljuceg konkurenta iz redova VW-a?
Eto, pitam vas sta su tolike mane tog dizel motora.
Po njegovom, između ostalom, muka se može rešiti stavljanjem glave od 1.7dizela isti iz Kadett-a. Sve bi se još dalo oprostiti, ali paljenje zimi nikako. To su muke žive s tim privm paljenjem. Ako mi veruješ, prošle zime NI JEDNOM nije upalio sam, nego samo na šlep. Eto ove godine smo prodali taj auto, jer više nije moglo da se nabavlja jeftinije gorivo, a imati takve muke ni zbog čega...
Comment