Prvo bih kolegama forumasima pozeleo srecnu Novu godinu i Bozicne praznike!
A onda bih se pozalio na auto.
U pitanju je Opel Astra H, 2006 god. benzinac 1400 ccm, 90 KS, MPI, 77000 km, sa ugradjenim sekvencijalnim plinom Tomasseto.
Rad motora je za moje pojmove uzasan. Cuje se kao dizel od minimum 3000 kubika. Kada se da gas izuzetno sporo ubrzava u svakoj brzini, a prati ga pomenuti zvuk. Na leru kad se doda pun gas, sporo dize obrtaje i bruji li bruji. Kad je motor hladan stvar je jos gora. Prosle nedelje se upalila i check engine lampica. A tek kad se ukljuci klima, tada gubi i poslednje atome snage. Sve u svemu - katastrofa. Na plinu je stvar identicna.
Prekjuce u servisu detektovana potreba za promenom dis modula, sto je i ucinjeno, stvar je za nijansu poboljsana.
Napomenuo bih da auto nikada nije idealno radio, kao bilo koji drugi normalan benzinac, a kupljen je sa (stvarno) predjenih 25000 km.
Inace, bivsi vlasnik se nije dobro odnosio prema autu. Odmah po kupovini, odvezen je u servis gde je konstatovano izgaranje jednog klipa i karika - sve promenjeno i uradjeno ravnjanje glave motora. Akumulator i svecice su promenjeni proletos.
Molim vas za pomoc sta bi sve moglo biti uzrok problema.
Unapred hvala
A onda bih se pozalio na auto.
U pitanju je Opel Astra H, 2006 god. benzinac 1400 ccm, 90 KS, MPI, 77000 km, sa ugradjenim sekvencijalnim plinom Tomasseto.
Rad motora je za moje pojmove uzasan. Cuje se kao dizel od minimum 3000 kubika. Kada se da gas izuzetno sporo ubrzava u svakoj brzini, a prati ga pomenuti zvuk. Na leru kad se doda pun gas, sporo dize obrtaje i bruji li bruji. Kad je motor hladan stvar je jos gora. Prosle nedelje se upalila i check engine lampica. A tek kad se ukljuci klima, tada gubi i poslednje atome snage. Sve u svemu - katastrofa. Na plinu je stvar identicna.
Prekjuce u servisu detektovana potreba za promenom dis modula, sto je i ucinjeno, stvar je za nijansu poboljsana.
Napomenuo bih da auto nikada nije idealno radio, kao bilo koji drugi normalan benzinac, a kupljen je sa (stvarno) predjenih 25000 km.
Inace, bivsi vlasnik se nije dobro odnosio prema autu. Odmah po kupovini, odvezen je u servis gde je konstatovano izgaranje jednog klipa i karika - sve promenjeno i uradjeno ravnjanje glave motora. Akumulator i svecice su promenjeni proletos.
Molim vas za pomoc sta bi sve moglo biti uzrok problema.
Unapred hvala
Comment