Opis problema:
Još pre jedno godinu dana, prilikom prvog startovanja motora, sve je ok. Znači pali normalno, vozim ga posle toga normalno, dakle motor dostigne radnu temperaturu, itd... Ako recimo stanem negde na 15ak minuta i više posle ponovnog paljenja auto vergla i nema šanse da ga upalim samo na ključ a da ne drukam pedalu gasa. Znam da je u opelovoj knjižici propisano da se prilikom paljenja ne stiska papučica gasa, međutim, ponavljam nema šanse da ga upalim a da ne drukam. Pa čak iz drugog trećeg puta uspem da startujem i to sa drukanjem.
Zimi kada su niske temperature, prilikom napomenutog zaustavljanja, pošto se motor valjda brže ohladio lakše se startuje. Međutim leti, užas.
E sad sledeća novina, pre par dana, po ovim povišenim temperaturama nastaje užas. Pošto vozim gradsku vožnju po BG-u, normalno ventilator mi se pali. Desilo mi se da se prilikom ubrzavanja i promene stepena prenosa auto ugasio odjednom bez paljenja ikakve lampice i napravio sam kolaps u gradu. To mi se desilo 2x. Ali ne kad krenem od kuće, dok je još hladan nego kad dostigne radnu i upali ventilator, tj. kada ga duže vozim.
Ima li neko sličan problem i ideju za rešenje? Nisam terao auto na dijagnostiku, još uvek nisam išao u servis ali pitam ovde čisto onako ad hoc. Kad skupim vremena moraću svakako da odem.
p.s. Vozim Vektru B 1.6 16V
Još pre jedno godinu dana, prilikom prvog startovanja motora, sve je ok. Znači pali normalno, vozim ga posle toga normalno, dakle motor dostigne radnu temperaturu, itd... Ako recimo stanem negde na 15ak minuta i više posle ponovnog paljenja auto vergla i nema šanse da ga upalim samo na ključ a da ne drukam pedalu gasa. Znam da je u opelovoj knjižici propisano da se prilikom paljenja ne stiska papučica gasa, međutim, ponavljam nema šanse da ga upalim a da ne drukam. Pa čak iz drugog trećeg puta uspem da startujem i to sa drukanjem.
Zimi kada su niske temperature, prilikom napomenutog zaustavljanja, pošto se motor valjda brže ohladio lakše se startuje. Međutim leti, užas.
E sad sledeća novina, pre par dana, po ovim povišenim temperaturama nastaje užas. Pošto vozim gradsku vožnju po BG-u, normalno ventilator mi se pali. Desilo mi se da se prilikom ubrzavanja i promene stepena prenosa auto ugasio odjednom bez paljenja ikakve lampice i napravio sam kolaps u gradu. To mi se desilo 2x. Ali ne kad krenem od kuće, dok je još hladan nego kad dostigne radnu i upali ventilator, tj. kada ga duže vozim.
Ima li neko sličan problem i ideju za rešenje? Nisam terao auto na dijagnostiku, još uvek nisam išao u servis ali pitam ovde čisto onako ad hoc. Kad skupim vremena moraću svakako da odem.
p.s. Vozim Vektru B 1.6 16V
Comment