golf 2 1.3, paljenje i karburacija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • supermario
    CBC Član
    • 13.10.2005
    • 26
    • Hercegovina

    golf 2 1.3, paljenje i karburacija

    Pozdrav svima.Zanima me kako da podesim paljenje(da li ugao pretpaljenja pomeriti na ranije ili na kasnije) i karburaciju na pomenutom motoru, predznak motora je MH?Dobro dosle bi mi slike ili sheme kako se to radi.Sad je ugao paljenja majstor pomerio unazad(kasnije) i smanjio ler gas, ali auto slabo vuče na niskim obrtajima i ponekad radi isprekidano.Sta mi preporucujete s obzirom na nasa goriva( sipam super)?Ima li neki link koristan?Pozzz
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    #2
    Zar ti nije jednostavnije da odes kod majstora da ti vrati kako ti je bilo ako ti je auto tada islo dobro.
    Jer kasnije paljenje ti treba ako si pun i ako ides uzbrdo tada je to prava stvar, a inace ranije ti je ako vozis na visim obrtajima pa samim tim i varnica treba da bude ranije, ukratko.

    A mogao bi i da se predstavis, red je
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Najbolja varijanta bi bila fabricka, jer je tada motor optimalno podesen da najvise pruza i naduze traje. Pitanje je samo da li je fabricki predvidjeno da motor trosi 92 ili 98 oktansko gorivo. Ako je predvidjeno da trosi super onda zbog kvaliteta naseg goriva treba vratiti paljenje malo na ranije.
      Sa ranije podesenim paljenjem motor ima lak odziv na gas i vise raspolozivog obrtnog momenta na manjim obrtajima, dok pri kasnije podesenom paljenju motor je malo lenj u startu ali zato to nadoknadjuje u visim obrtajima kada postaje neobuzdan u odnosu na fabricki deklarisano. Sto se tice trajnosti, duze ce trajati tj manje je opterecen motor podesen na kasnije ali zato za nijansu vise trosi i kao sto rekoh malo je lenj na nizim obrtajima.

      Comment

      • supermario
        CBC Član
        • 13.10.2005
        • 26
        • Hercegovina

        #4
        Hvala na odgovorima, al evo jos par pitanja!Ovakorvi majstor je to bio podesio na ranije i auto je super isao dok se nije javio problem sa neravnomernim radom u leru,ler je bio ,mislim, na ispod 800 o/min, motor je hteo da se ugasi i "ugusi" pa je drugi majstor paljenje podesio na kasnije i povecao ler gas.Sad prvi majstor nije tu, ovaj drugi kaze da je paljenje bolje vratiti na kasnije jer se moze desiti da se "lezajevi podbiju"-ne razum bas sta mu to dodje?Ne razumem ni ovo da ce motor vise trositi ako je paljenje kasnije, mislio sam da je obrnuto, moze li neko objasnjenje?A za fabricko podesavanje majstor mi kaze da bi motor tek tad bio mrtav s obzirom na kvalitet naseg goriva.Zanima me do kog je ugla preporucljivo ugao podesiti na ranije s obzirom da motor tada lepse radi,ali vodeci racuna da ne dodje do tog ostecenja lezajeva?Pozzz

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Originally posted by supermario
          .Sad prvi majstor nije tu, ovaj drugi kaze da je paljenje bolje vratiti na kasnije jer se moze desiti da se "lezajevi podbiju"-ne razum bas sta mu to dodje?
          Nije hteo da bude bezobrazan kao ni sad ja sto necu . U prevodu je hteo da kaze da ce lezajevi brze da se pojebu. Usled ranijeg paljenja lezajevi vise trpe i samim tim radni vek im je kraci. Sa ranijim paljenjem dolazi do ranije ekspanzije kad je klip blize GMT sto lezajevima ne odgovara jer se veci stres svali na njih. Znaci samo ne treba preterivati.
          Originally posted by supermario
          Ne razumem ni ovo da ce motor vise trositi ako je paljenje kasnije, mislio sam da je obrnuto, moze li neko objasnjenje?
          Pa ako je kasnija varnica, ekspanzija se desava kasnije i stvara se manji radni ucinak. Isto tako ukoliko je ranije, vece je iskoriscenje energije sa istom ubrizganom kolicinom goriva. Otuda i manja potrosnja
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            A za fabricko podesavanje majstor mi kaze da bi motor tek tad bio mrtav s obzirom na kvalitet naseg goriva.Zanima me do kog je ugla preporucljivo ugao podesiti na ranije s obzirom da motor tada lepse radi
            fabricko podesavanje je upravo najbolje, i to za sva goriva.

            druga recenica, da uz ranije paljenje motor lepse radi pokazuje da je gorivo koje se koristi viseg oktanskog broja od fabricki predvidjenog...neki bi rekli kvalitetnije mada to nema veze sa kvalitetom.

            za 4 cilindarski motor je 800 ili manje obrtaja premalo, i naravno da motor nece mirno raditi. pogotovu VWi vole malo visi ler, oko 900-950 obrtaja, prema mom iskustvu.

            ukratko, fabricko podesavanje je optimalno za prosecne i uobicajene uslove upotrebe auta, ako ti ili majstor nemate ideju sta tacno radite sa sistemom paljenja ja bih preporucio da se postavi na fabricku meru- najmanja sansa za gresku i za bilo kakav kvar.

            naravno, osim pretpaljenja, uslov je da je i dinamicko paljenje (centrifugalno i vakuumsko) potpuno ispravno, zatim sadrzaj CO na leru i na kraju sam broj obrtaja na leru podesen- tek onda se sticu uslovi da motor mirno i lepo radi u celom radnom podrucju od lera do max obrtaja i uvek dobro vuce a trosi optimalno goriva.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • supermario
              CBC Član
              • 13.10.2005
              • 26
              • Hercegovina

              #7
              Da,daa, sad mi je to jasnije!Svaka cast na brzim odgovorima, sajt je zaista kvalitetan i ima na njemu sta da se nauci, naravno, zahvaljujuci svima vama.Znaci, da paljenje pomerimo na malo ranije (koliko stepeni nije previse?), i da mi majstor podesi ler gas na 900-950 o/min i CO2 da nastima.Svecice su nove NGK BP6ES, a i vakuumski regulator pretpaljenja je nedavno zamenjen.Jedino da jos paljenje prekontrolise jer se cuje tzv.Bendix kad ga stertujem iako je nedavno rastavljen, ociscen i podmazan.Nadam se da ce se posle ovih intervencija i motor preporoditi.Hvala jos jednom na trudu i pozzz

              Comment

              Working...
              X