Pozdrav drustvo, problem je sledeci:
vectra B 1.6 16v x16xel ,1997 godiste, imao sam zestoke probleme sa paljenjem (jos uvek ih imam) auto je inace do februara palio kao mina "na KVRGU" , bilo je dovoljno da rukom zanjisem pored kljuca i ona pali. Pre toga sam cistio dizne u servisu koji je na dobrom glasu tako da u njih nesumnjam a i licno poznajem vlasnika.
Auto je poceo sve teze i teze da pali dok nisam evo docekao da verglam nekad i po 1-1.5 min. Kad sastavi i kresne trokira neverovatno i smiri se nakom 5 sekundi.
Pumpu u rezervoaru sam skinuo i nasao sam donje sito u rezervoaru demolirano, raspalo se sito po savovima a pumpa vukla sav brlog iz rezervoara
znaci svo djubre je moralo preci kroz pumpicu i ostetiti je.
Pumpa je danas zamenjena novom i na manometru na kraju reila pokazuje 2.3 bara, kako i treba, valjda. Cim se auto ugasi pritisam nestaje i paljenje je opet nocna mora
. Regulator je skinut i na "oko"izgleda ispravan i ne propusta vazduh iz kompresora , vakum je suv.
Any ideas
vectra B 1.6 16v x16xel ,1997 godiste, imao sam zestoke probleme sa paljenjem (jos uvek ih imam) auto je inace do februara palio kao mina "na KVRGU" , bilo je dovoljno da rukom zanjisem pored kljuca i ona pali. Pre toga sam cistio dizne u servisu koji je na dobrom glasu tako da u njih nesumnjam a i licno poznajem vlasnika.
Auto je poceo sve teze i teze da pali dok nisam evo docekao da verglam nekad i po 1-1.5 min. Kad sastavi i kresne trokira neverovatno i smiri se nakom 5 sekundi.
Pumpu u rezervoaru sam skinuo i nasao sam donje sito u rezervoaru demolirano, raspalo se sito po savovima a pumpa vukla sav brlog iz rezervoara

znaci svo djubre je moralo preci kroz pumpicu i ostetiti je.
Pumpa je danas zamenjena novom i na manometru na kraju reila pokazuje 2.3 bara, kako i treba, valjda. Cim se auto ugasi pritisam nestaje i paljenje je opet nocna mora

Any ideas

Comment