preporuka za lamele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • broj 123
    CBC Senator
    • 29.08.2008
    • 221
    • srbija

    preporuka za lamele

    Zanima me koju lamelu da stavim( nisam toliko u tome pa neznam koju) i kolike su cene?

    Vozim kadeta 1.3 4 stepeni menjac upitanju
  • kd23se4
    CBC Član
    • 06.03.2008
    • 34
    • Beograd

    #2
    Verovatno kasno odgovaram, ali mi je Sachs na istom autu (1.3NB 60ks, 86god., 4step) trajao 45.000km, a fabricki 70.000km (prvi vlasnik) posle ugradjen LuK s kojim se preslo 15.000km bez problema pa je auto prodat.

    Najtvrdje kavilo bilo fabricko, Sachs meksi, a LuK si mogao prstom da stiskas radilo bi

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Valeo, Sachs, Luk, sta nadjes najjeftinije od ovoga a da je original i nema problema.
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Kako vi to vozite kad vam lamele crkavaju na 45hkm? Ja sam sa Aisin lamelom presao cirka 200hkm od toga pola po gradu i tada je dosao red za zamenu.Kada sam kupio prvi auto u zivotu presao sam 40hkm i pukla mi je opruga na lameli a nikad nisam krenuo bez potpisa i ko zna koliko je presla pre nego je auto dosao u moje ruke.Ta je bila Valeo i to su jedine lamele koje sam promenio a promenio sam +- 15 auta.
        Hocu da kazem da ti je manje bitan kvalitet lamele od nacina voznje.

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          #5
          Probaj na ladi nivi da vozis lamelu duze od 20,000km pa ces videto koliko sta traje

          znaci ima i do konstrukcije

          Comment

          • aleksd
            CBC Član
            • 15.03.2010
            • 55
            • Smederevo

            #6
            100% tačno. Dok nisam kupio Sachs, menjao sam skoro svake godine. Sad planiram da nabavim Luk, nek se nađe zlu ne trebalo.
            nikad se ne predati, osim kad moraš... (Otto Von Grunf)

            Comment

            • espace2beograd
              CBC Veteran
              • 06.10.2010
              • 149
              • Pančevo
              • Golf 7 81kw

              #7
              Originally posted by JAPANX View Post
              Probaj na ladi nivi da vozis lamelu duze od 20,000km pa ces videto koliko sta traje

              znaci ima i do konstrukcije
              niva nova kupljena, firmina, dosta njiva i terenskih uslova
              lamela posle 60k kao i prvog dana

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #8
                Nova niva je druga prica, ima redizajniranu lamelu tj vecu za skoro 30%

                Comment

                • gorans
                  CBC Senator XXL
                  • 09.03.2010
                  • 1525
                  • Beograd

                  #9
                  Nemoj da uporedjujes Nivu koja ima istu lamelu kao i lada riva a ima 4x4 i ganja se po njivama i blatu tako da ce joj pre proslajfovati lamema nego tockovi.Ja sam na Zastavu 750 nabacio zadnje gume od kultivatora i koristio je za blato i sneg pa sam spalio lamelu upravo iz tog razloga sto nisu tockovi mogli da proslajfuju.

                  Comment

                  • MN026
                    CBC Senator XXL
                    • 18.01.2009
                    • 348
                    • SMEDEREVO

                    #10
                    80k +slep prikolica sa vozilom i jos ima da ide.2006god-stari tip lamele 200mm.ipak je sve do vozaca

                    Comment

                    • aleksd
                      CBC Član
                      • 15.03.2010
                      • 55
                      • Smederevo

                      #11
                      Čovek pitao za kadeta... Kod nive prva ugradnja kako lamele tako i ostalih potrošnih delova jeste solidnog kvaliteta, kad dotraju počinje igranka bez prestanka. Kad bolje razmislim pošto posle pređenih nekih 200000km nisam naučio kako se to vozilo vozi, džabe bacam pare na kvalitetne delove, bolje da uzimam časove kod onih koji znaju kako se to "stručno" radi...
                      nikad se ne predati, osim kad moraš... (Otto Von Grunf)

                      Comment

                      Working...
                      X