Mokre svecice, cilindri, tesko prvo paljenje...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GTX
    CBC Senator XXL
    • 13.09.2008
    • 422
    • Subotica
    • Nexia 1.5 16v

    #16
    Odg: Mokre svecice, cilindri, tesko prvo paljenje...

    Vrednosti senzora imas u dokumentacijama,poskidaj sve sto je za Nexiu,ima korisnih stvari http://autorepman.com/index.php?pageid=Daewoo

    Comment

    • ludidzora
      CBC Senator XXL
      • 09.01.2012
      • 310
      • Banatsko Veliko Selo
      • Fiesta 200 iz mesta!

      #17
      Odg: Mokre svecice, cilindri, tesko prvo paljenje...

      Evo danas se setio da kupim jos benzina pa da ga probam opet, i radi... Imao sam problema, prvo je radio na 2 cilindra, pa sam gledao oko simulatora dizni i ispostavilo se da je on. Na dzeku sto ide u njega se izvukla jedna zica i jedna u samom dzeku. Spojio sam ga na njegove dzekove sa instalacije i radi na sva 4, u pocetku dok je bio ladan posle minut rada svecice su bile crne, ali suve, a posle, kad se zagrejao na radnu temperaturu i malo voznje su OK, bar mislim, evo i slika, nije neka al se vidi boja. A sve sto sam radio je to da sam ocisti regulator pritiska posto je bas bilo prljavstine kod njega. E sad lepo radi na bezninu, samo nesto "stekce" Posto na plinu nema tog zvuka, meni jedino vuce na to da se jedna dizna cuje, ako je to moguce. A da cela stvar ne bude tako lepa, desi mi se nesto katastrofalno... na leru mi se upalila lampica za ulje... A to se desilo kada sam ulazio u garazu, isao sam u rikverc, a garaza je iznad nivoa dvorista jedno 10cm min. + profil od vrata 5cm, pa kako sam zadnjim tockovima usao u garazu a prednjim ostao jos u dvoristu, taman na pragu garaze, zastao sam i primetim to, posle sam ga uterao skroz, i opet je treperila jedno 2-3 sec. i odma sam ga ugasio. Posle minut, dva ga upalim opet, dok sam proverio svecice, i ne pali lampicu, ostavim ga par minuta i nista, upalim maglenke, samo prekidace, i upalim svetla, tek onda se i one pale, da bi sto vecu struju povukao u jednom trenutku, zbog razloga da obrtaji padnu sto vise, i padnu na nekih 500 - 600 i ne pali se lampica. u tom trenutku je auto bio zagrejan na punu radnu tem. i ulje je redje, kad izvucem merac ima jako tanak sloj ulja na njemu, malo iznad pola mere. Pa jel ima neko neku rec da kaze? Jel moguce da ze "zavuklo" malo na stranu dok je bio u kosom polozaju? Mozda da je veca kolicina ostala u glavi pa se nije spustala u karter i opao nivo u njemu? Mozda lupam, ali ne znam koji je protok ulja do gore, ali... do sad nisam primetio nista povodom toga, sem pre generalne (verovatno uzrok bio pohabana radilica, skoro da je dosla sama na I spec.) i posle ali samo dok me je zezao ler motoric i obrtaji padali ispod 500, skoro da se ugasi...


      Last edited by ludidzora; 29.02.2012, 18:48.

      Comment

      Working...
      X