Oscilacije temperature golf II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cozmo
    CBC Član
    • 08.11.2004
    • 67
    • Zemun

    #16
    Jugopetrol prodaje Valvoline od jedinog generalnog uvoznika u Srbiji - Valteca. Kod mene na pumpi redovno dolazi Valtecov kamion sa redovnom isporukom. Za ostale marke ne znam, ali znam da je Valvoline, od kako je potpisan njihov ugovor sa Jugopetrolom, sigurno kupiti samo na njihovim pumpama.

    Modrica je isto vrlo retko falsifikat (skoro nikad).

    Za Valtec i Jugopetrol znam sigurno da je sve regularno. Ne znam za ostale pumpe...

    Comment

    • cozmo
      CBC Član
      • 08.11.2004
      • 67
      • Zemun

      #17
      Originally posted by zvrle
      Kanda je termostat malo tromiji neg li treba ?

      Meni je na Toyoti Corolli termostat postao "trom" posle 15 godina... sta se desava. Pa meni je dizao temperaturu na 2/3 skale a cim krenes i vozis 15-20 sekundi on ga spusti ispod pola. Prvo je dizao malo iznad pola, 2-3 meseca, mislio sam da je to zbog letnjih temperatura, ali je na proslu zimu krenulo to sto sam na pocetku opisao. Majstor mi je odmah rekao: termostat je trom - sporije reaguje, sporije otvara i zatvara i odatle velike oscilacije (sindrom je kad ti digne temp. pa ti krenes i ona drasticno padne, isto i kad ukljuci ventilator). Kad smo ga skinuli, dihtung je bio upetljan u njega, ali smo ga potopili i on na 82c (termostat je takav na corolli - otvara na 82)nista - na 88 otvori malo pa onda na 92 otvori odjednom... pa se sporo zatvara. Uglavnom, sporo je reagovao al je radio. Kad sam stavio novi, drzi mi temp. konstantno ispod pola. Kad duze stojim u leru i pustim ga, digne max 2mm na pola i tad radi ventilator. I to je to, sad radi normalno. 95% vremena mi je zakucan na toj vrednosti (ispod pola), tj. ne "ljulja". Tako je bilo i kad je auto bio nov. Medjutim, prljav sistem za hladjenje, kao i vazduh mogu da daju ove simptome. Cekaj da termostat otvori a onda stavi ruku na hladnjak - ako grgoce u hladnjaku - ne valja, kasno otvara, zatvara ili imas vazduh.

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #18
        moguce da ima veze sa antifrizom koji si sipao, termostat provjeris tako sto dok je auto hladan skines ono crijevo sa prelivne boce i na njemu pratis kad krene da curi voda (auto mora biti ukljucen,crijevo drzis tako da voda curi u prelivnu bocu), onda ubacis termometar neki sa 100+ C, vidis kolika je temperatura i srazmjerno sa porastom temperature mora da se povecava protok vode,a onda sacekaj da vidis na kojoj temp. pali ventilator,trebalo bi na oko 95 C cini mi se
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • zvrle
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2005
          • 961
          • Beograd, Batajnica
          • Golf 4

          #19
          Proverio sam sa caletom nije menjan termostat.
          Nakon ponovnog skidanja creva nista se nije promenilo.
          Za sada ostavljam ovako jer sam u frci sa vremenom. A i kazaljka se vrlo malo pomera (max 2mm), kazaljka nikada nije ni dosla do pola (dodje nesto ispod).U svakom slucaju bolje je nego sto je bilo.
          Hvala svima na pomoci.

          Pozdrav.
          “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Termichki stabilitet motora zavisi najvise i prvenstveno od KVALITETA termostata. Kad je motor dosegao radnu temperaturu termostat nesme da zatvori previse ili skrzo, dakle uskladjenost termostata prema termichkom kapacitetu sistema mora da postoji.
            Nazalost voskani termostati su malo zeznuti za "programiranje" i u zavisnosti od spoljne temperature kao faktora koji najvishe menja i jedini je kao varijabel, iz tog razloga postoje zimski/letnji termostati.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • cozmo
              CBC Član
              • 08.11.2004
              • 67
              • Zemun

              #21
              Meni se zimi i leti i u svim temperaturnim uslovima spolja temperatura u motoru identicno ponasa - uvek stoji ispod pola, ako je guzva (1-2 brzina po gradu duze vreme), duze stajanje u leru, digne oko 2mm (na pola recimo) i po potrebi pali ventilator. Jedino mi sporije dostize radnu temp. kad je recimo -10 ili -15 nego leti ili kad je veca temperatura (nisam primetio razliku, osim kad je -15 ili -10 spolja). Mozda zbog toga sto odmah roknem grejanje (ex, sto volim toyotu i njeno grejanje, nakon 2 minuta od paljenja, na -15 , toploooo unutra, stakla odmagljena...) Mada znam da neki automobili imaju tu foru zimski/letnji. Toyotini strucnjaci su mi rekli da NIKAKO ne stavljam bilo kakav drugi termostat osim fabricki propisanog (znam ljude koji su na toyoti, na nagovor "nekih majstora" skidali termostate leti i nisu se bas lepo proveli)...

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #22
                Meni termodavač kasno uključuje ventilator, savetovali su mi da ga ne diram pre proleća.
                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • cozmo
                  CBC Član
                  • 08.11.2004
                  • 67
                  • Zemun

                  #23
                  Ne bi se ja zezao s tim... kad motor dostigne radnu temperaturu, mislim da spoljni uticaji nemaju nikakve veze... a kasno paljenje ventilatora moze da dovodi do pregrevanja (svako povecanje temp. od propisane ne valja), sto moze da utice na trajnost motora (vece habanje, recimo dihtung glave moze da postepeno strada, gumice ventila takodje...), ne mora... ali moze. Zato bih ja ipak to zamenio, pravilna regulacija temp. motora je itekako bitna.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Termichki stabilitet motora zavisi najvise i prvenstveno od KVALITETA termostata.
                    Da citiram sam sebe, kanda se necita

                    Ovo sa zimski i letnji je prvenstveno aftermarket fazon jer nisu u stanju da naprave termostat koji je kvaliteta kao OEM verzija..

                    Over&Out
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • cozmo
                      CBC Član
                      • 08.11.2004
                      • 67
                      • Zemun

                      #25
                      Moguce. Za Toyotu uvek ima OEM (jeste skuplje, ali se kasnije isplati) delova, ne znam kako je za druge automobile...

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #26
                        shto je neka Marka automobila redja na nekim prostorima to je manja shansa da kupis neorginalni deo.....znaci: ili je nov i orginalan ili je polovan( a izgleda ko nov) ali opet orginalan.
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        • zvrle
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2005
                          • 961
                          • Beograd, Batajnica
                          • Golf 4

                          #27
                          Evo sada sam se vratio iz grada,nas cetvoro u autu, tezina oko 340 kg + puna boca plina znaci oko 390 kg.Od zmaja do autokomande vozio sam oko 110 km/h + gradska vozjna temp se ponasa isto kao i kada sam vozim,znaci kazaljka dodje nesto ispod pola i tu stoji dok se ne upali ventilator onda se spusti za 1-2 mm i ponovo vrati u prvobitni polozaj.
                          Ostavicu ovako jer se stvarno vrlo malo pomera a i suvise je nepoznatih: kvalitet novog termostata, zaprljanost hladnjaka, kvalitet antifriza...
                          Ako temp. predje polovinu zamenicu termostat pa cemo da vidimo.

                          @Heinz
                          Jel ima neki poseban razlog za to?
                          Sta je G11?
                          “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #28
                            G11 je VW oznaka za antifriz. 1.5l košta od 600-800 dinara zavisno od proizvođača. Nisam siguran u čemu je tačno razlika, mehaničari se kunu u njega i u G12 (za novije motore, sa Alu delovima). Viša tačka ključanja, izmena na 5-6 godina, garantovan kvalitet...
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • zvrle
                              CBC Senator XXL
                              • 01.11.2005
                              • 961
                              • Beograd, Batajnica
                              • Golf 4

                              #29
                              Pretpostavljao sam da je nesto u tom fazonu ali sada sigurno znam sta je
                              Probacu sledece godine.
                              Hvala.
                              “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                              Comment

                              • don
                                CBC Senator XXL
                                • 13.04.2005
                                • 483
                                • Beograd

                                #30
                                Evo da i ja kazem nesto pametno
                                moguce je da ti termostat, malko blokira, odnosno da uvek drzi malo otvoreno, pa ti kazaljka pada ispod polovine, a ako se povremeno pokrene onda ti se pomeri kazaljka na polovinu, obzirom da imamo isti motor, kod mene je stalno na sredini kazaljka, i jos nesto, kod golfa nije potrebno ozracavanje sistema, kao kod nekih (npr. citroen)
                                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                                Comment

                                Working...
                                X