benziska punpa BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW Z3
    CBC Član
    • 22.10.2005
    • 27
    • Podgorica

    benziska punpa BMW

    moj BMW Z3 1,8 ima potopnu pumpu (u rezervoar) ona je oslabila pa sam nabavio vanjsku pumpu pa cu je zakacit na izlaz od rezervara (lakse mi je ovo nego da skidam rezervar). SMIJEM LI TO RADITI?
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    1.Ne smes i ne mozes to uraditi.
    2. Ako bi se pak potrudio to da uradis, sama prepravka bi te vise kostala od same nove benzinske potapajuce pumpe.
    3. Kako si ustanovio da je oslabila? (ona uglavnom ili radi ili ne).
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      3. Kako si ustanovio da je oslabila? (ona uglavnom ili radi ili ne).
      Jesi li siguran?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Da siguran sam.
        (ona uglavnom ili radi ili ne).
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BMW Z3
          CBC Član
          • 22.10.2005
          • 27
          • Podgorica

          #5
          Pumpa jeste OSLABILA jer ne daje dovoljan pritisak a i ne drzi ga tako kad auto malo ostoji potrebno mu je malo vise verglanja da upali.
          A zasto bi me prepravka vise kostala kada vanjsku pumpu imam besplatnu i samo je zakacim na crijevo sa rezervara i dovedem struju?

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Pa onda zameni potapajuci pumpu, i zavrsi posao. Koliko ja znam, potapajuca pumpa se menja bez skidanja rezervoara, ispod sedista je pristup vrhu rezervoara gde se pumpa i skida, makar je kod mene na E30 i E36 tako.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BMW Z3
              CBC Član
              • 22.10.2005
              • 27
              • Podgorica

              #7
              jeste kod E36 ali kod mene je malo veci problem "mislim" jer trebam da raspizdim pola auta (skidanje ladica, pregrada,platna) a jos neznam mogu li to uraditi sa unutrasnje ili iz gepeka a tamo mi plinska boca

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Pa zato sto ti benzin ide kroz potapajucu koja nema slobodan prolaz, Zato sto to nije samo +- (merac), zato sto dole nemas gumena creva gde ces preseci i ubaciti pumpu, zato sto spoljna pumpa se napaja nizom tackom dovoda kod takvih sistema, zato sto joj moras naci pravo mesto a poklopac i sve ostaviti zbog prelivnika itd. itd.. Ali kako 206 kaze verovatno mozes ubaciti nju u kuciste potapajuce uz minimalne prepravke.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Originally posted by BMW Z3
                  jeste kod E36 ali kod mene je malo veci problem "mislim" jer trebam da raspizdim pola auta (skidanje ladica, pregrada,platna) a jos neznam mogu li to uraditi sa unutrasnje ili iz gepeka a tamo mi plinska boca
                  I ovako i onako to moras raditi. Mislim raskupusavati.

                  >> Valent moj recnik ma nas.
                  Sta ti je tu cudno kada neko kaze u glavnom to znaci najcesci broj slucajeva. Znaci iz mog iskustva na 10 ne ispravnih 8 mrtvo skroz a 2 sa problemom protoka koje ponovo uglavnom sam osposobim. Nisam rekao ona uvek ili stalno radi ili ne radi, nego je stanje takvo najcesce
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BMW Z3
                    CBC Član
                    • 22.10.2005
                    • 27
                    • Podgorica

                    #10
                    necu morati da raspizdim pola auta ako je postavim ispod auta tamo gde mi dodje filter goriva (ustvari malo blize rezervaru, a filter je na polovini auta ). Ipak cu pokusati da odradim to .Prijatelj mi je to radio na nekom BMW pa mi je to i on predlozio .

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Pa kako bre covece neces morati.
                      Radio to ili ne moras sve skinuti da bi izvadio potapajucu da bi raskacio dovod u nju i prebacio je na vanjsku.
                      Ne mos bre samo da je stavis dole umesto filtera i da sprovedes struju. Sta je sa starom pumpom..razmisli
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      Working...
                      X