Seat Ibiza, tesko pali....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skymobile
    CBC Član
    • 13.08.2005
    • 97
    • Sibir u Srbiji
    • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

    Seat Ibiza, tesko pali....

    Seat Ibiza III, iz 1999.god (model '99-02) 1.9 TDI, 66KW
    Na pomenutom autu imam problem da jako tesko pali. Nije bitno da li je napolju -15 ili +15, cim malo odstoji samo vergla i ne pokusava da upali. Zavisno od toga koliko odstoji, vergla krace ili duze. Recimo kad se ostavi 15-20min i pokusam da je upalim, vergla nekih 5-6 sec i odjednom upali. Ugasim i probam opet i upali odmah. Ujutru zna da vergla po 2 puta po 10ak sec dok upali. Nije ni mnogo bitno da li je motor vruc il hladan. Proverio sam grejace, svi su ok, struja do njih dolazi, pale se kad je auto hladan, tako da sam tu sumnju otklonio. Druga stvar, proverio dizne, dobro rasprsavaju gorivo, drze pritisak i tu sumnju sam otklonio. Merio kompresiju, na prvom 20.5, na drugom i trecem 21, na cetvrtom 21.5. Idemo dalje, skinemo pumpu, stavimo drugu od boshiste, remontovanu, sa golfa 4, i isto se desava. Moze motor biti na radnoj temp. cim ga ugasim i ostavim 10-15 min, vergla po 5-6 sec dok upali. Sta sam jos primetio, popustim matiicu na dizni da vidim dobija li gorivo kad vergla i primetim da uopste nema pritiska, jedva malo prska nafta, tek kad podje da upali, dobije pravi pritisak. Kad upali izbaci dim pozadi, nije nesto preterano, ne pravi dimnu zavesu, ali se primeti. Cini mi se anlaser malo sporije okrece, mozda mi se i cini, nisam siguran, tako da cu i to da vidim sto pre da resim.
    Ako i nakon toga ne bude palio, onda nemam vise ideja Jedina cudna stvar je sto vidim da pumpa odmah ne "nabija" pritisak i da nisam stavljao drugu, remontovanu, spremnu za ugradnju u golfa sa kog je skinuta, bio bih siguran da ona nije u redu.
    Da li neko zna, da li moze ako anlaser sporije okrece,da pumpi treba vremena da nabije pritisak? Mislim po logici bi trebalo, ali da li neko ima takvo iskustvo?
    Eh, da, na diagnostici nema gresaka, paljenje je ok, anlaser okrece brzinom od 150 do 180 RPM(ne znam je li malo i koliko bi trebalo da bude)
    When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...
  • qwisko
    CBC Veteran
    • 10.07.2009
    • 124
    • Beograd
    • 406

    #2
    Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

    Najverovatnije ti vraca gorivo u rezervoar. Ne znam sigurno gde se nalazi nepovratni ventil na Seatu, da li je u sklopu kucista filtera nafte ili ne ali problem mozes resiti postavljanjem obicnog nepovratnog ventila na dovodno crevo goriva do pumpe

    Comment

    • vladaomega
      CBC Senator XXL
      • 11.10.2010
      • 484
      • beograd

      #3
      Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

      150 do 180 RPM je mali broj obrtaja. idealno je 250. prekontrolisi anlaser.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

        Ja bi reko da imas neku malu mikronsku rupicu na dovodnom crevu i da u pumpi ostane zarobljenog vazduha koji kad auto odstoji udje u cevi visokog pritiska.
        Uzmi flasu dizela pa u nju stavi i dovodno i povratno crevo od pumpe i tako provozaj auto da par minuta pa ga probaj ujutro.
        Tvoj auto ima klasican problem sa vazduhom u sistemu. Pazi moze da vuce i na gumicama koje se nalaze na dzekovima za filter nafte.

        Comment

        • skymobile
          CBC Član
          • 13.08.2005
          • 97
          • Sibir u Srbiji
          • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

          #5
          Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

          Zaboravio sam da napomenem da sam stavio nepovratni ventil, jer mi je i to palo na pamet. Ostaje da anlaser resim u ovih dan-dva pa cemo da vidimo. Ako opet bude problema, onda cu zameniti creva od dovoda i odvoda od filtera do pumpe,to je bar lako.
          Hvala na pomoci, javim se kad sredim anlaser.
          When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

          Comment

          • Gusar
            CBC Član
            • 19.03.2012
            • 85
            • zemun
            • Fiat Uno 45s fire...

            #6
            Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

            filter ili dovod goriva negde vuce fals vazduh moze da bude i na nekoj selni bzv...

            Comment

            • kalimero1
              CBC Senator XXL
              • 01.11.2010
              • 318
              • zagreb
              • c5

              #7
              Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

              kod anlasanja mora imat kao to ti vladaomega veli,znači trk kod autoelektrčara,a niti mu kompresija nije blistava ako si točno izmjerio.

              Comment

              • skymobile
                CBC Član
                • 13.08.2005
                • 97
                • Sibir u Srbiji
                • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

                #8
                Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                Eh ovako, nakon 20 i kusur dana experimentisanja, desava se sledece:
                Anlaser skinuo, odneo kod mog dobrog drugara elektricara i on ga ocistio i zamenio bixne. Rotor, kolektor, cetkice, sve je bilo u odlicnom stanju tako da to nismo menjali. Sad vergla osetno brze ali problem sa paljenjem je ostao.
                Izvadim kuciste plovka iz rezervoara i probam bez njega, isto tesko pali kao i sa njim.
                Onda dovucem crevo iz rezervoara(kuciste plovka izvadjeno) i zakacim direktno na pumpu, ali problem i dalje stoji.
                Zatim skinem creva, stavim plasticnu flasu pored fara(tu jedino ima prostora da sama stoji) i u nju stavim dovodno i crevo za visak, direktno sa pumpe i gle cuda, motor pali kao ranije dok je sve bilo ok!
                Ujutru probam, pali za sekundu, jos je i bilo hladnije malo (-5). Upalim ga da radi nekih 15ak min i ugasim, pa nakon par sati probam opet da upalim i upali odmah, ni sekunde verglanja. Ostavim ga dva dana, nisam imao vremena od posla i nakon toga ga probam i on upali odlicno, mozda je sec-dve verglao,ali tako je palio i pre nego se pocelo ovo desavati.
                E sad, kontam da pumpa nema snage da dovuce gorivo iz rezervoara dok verglam a kad upali onda cim motor okrece na vecim obrtajima, onda vuce normalno. Da li je moguce da ni ona pumpa koju sam uzimao od boshiste nije imala snage da vuce gorivo? Znaci ne znam vise sta da probam, da je problem u motoru ili bilo cemu drugom, ne bi palio ni kad vuce gorivo iz flase(a tada pali odlicno),tako da opet se sve svodi na pumpu. Je li imao neko iskustvo ovako, izlude me ovo
                When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

                Comment

                • Gusar
                  CBC Član
                  • 19.03.2012
                  • 85
                  • zemun
                  • Fiat Uno 45s fire...

                  #9
                  Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                  ja nisam imao prilike da se sretnem uzivo sa tim autom ali moram da ti postavim jedno pitanje
                  da li na tom tipu automobila postoji neka vrsta membranske pumpe ili elektro pored mislim ne bukvalno nego ispred pumpe visokog pritiska?

                  Comment

                  • skymobile
                    CBC Član
                    • 13.08.2005
                    • 97
                    • Sibir u Srbiji
                    • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

                    #10
                    Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                    Ne postoji, bosch pumpa vuce gorivo iz rezervoara.
                    When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

                    Comment

                    • Yugo45
                      CBC Član
                      • 16.01.2012
                      • 59
                      • Macedonia

                      #11
                      Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                      Originally posted by skymobile View Post
                      Eh ovako, nakon 20 i kusur dana experimentisanja, desava se sledece:
                      Anlaser skinuo, odneo kod mog dobrog drugara elektricara i on ga ocistio i zamenio bixne. Rotor, kolektor, cetkice, sve je bilo u odlicnom stanju tako da to nismo menjali. Sad vergla osetno brze ali problem sa paljenjem je ostao.
                      Izvadim kuciste plovka iz rezervoara i probam bez njega, isto tesko pali kao i sa njim.
                      Onda dovucem crevo iz rezervoara(kuciste plovka izvadjeno) i zakacim direktno na pumpu, ali problem i dalje stoji.
                      Zatim skinem creva, stavim plasticnu flasu pored fara(tu jedino ima prostora da sama stoji) i u nju stavim dovodno i crevo za visak, direktno sa pumpe i gle cuda, motor pali kao ranije dok je sve bilo ok!
                      Ujutru probam, pali za sekundu, jos je i bilo hladnije malo (-5). Upalim ga da radi nekih 15ak min i ugasim, pa nakon par sati probam opet da upalim i upali odmah, ni sekunde verglanja. Ostavim ga dva dana, nisam imao vremena od posla i nakon toga ga probam i on upali odlicno, mozda je sec-dve verglao,ali tako je palio i pre nego se pocelo ovo desavati.
                      E sad, kontam da pumpa nema snage da dovuce gorivo iz rezervoara dok verglam a kad upali onda cim motor okrece na vecim obrtajima, onda vuce normalno. Da li je moguce da ni ona pumpa koju sam uzimao od boshiste nije imala snage da vuce gorivo? Znaci ne znam vise sta da probam, da je problem u motoru ili bilo cemu drugom, ne bi palio ni kad vuce gorivo iz flase(a tada pali odlicno),tako da opet se sve svodi na pumpu. Je li imao neko iskustvo ovako, izlude me ovo
                      Jos da probas da uzmes gorivo iz flase ali preko filtera goriva ovaj put. Ipak najverovatnije ti vraca gorivo u rez. negde.jesu Ok povratna crevca na dizne?

                      Comment

                      • Gusar
                        CBC Član
                        • 19.03.2012
                        • 85
                        • zemun
                        • Fiat Uno 45s fire...

                        #12
                        Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                        po mom misljenju jedino te zeza negde vazduh u sistemu jer da pumpa nema snage ona ne bi vukla ni iz flase tako da to nema svaki sistem napajanja gorivom je tako napravljen da mu treba minimalna sila vakuma da povucce gorivo do sistema ubrizgavanja
                        moze da se desi da imas i neku rupicu na dovodnoj cevi da ti ona pravi problem bzv...napravi opit uzmi neki providni filter i stavi ga na dovodno crevo i onda zavreglaj i gledaj da li se pojavljuju mehuri ili je protok nafte konstantan... ako ima mehurova nadji gde vuce vazduh i resices problem

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                          Ajde sad se vrati na moj prethodni post pa procitaj sta sam ti napisao.

                          Comment

                          • skymobile
                            CBC Član
                            • 13.08.2005
                            • 97
                            • Sibir u Srbiji
                            • C5 2.0HDi i Ibiza 1.9TDi

                            #14
                            Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                            @Yugo45
                            Ne vraca gorivo sigurno, propratio sam i to. Ima nepovratni ventil i na pumpi i posebno na povratnom crevu, to sam i ja na pocetku mislio.
                            @Gusar @b_samardzic
                            Nema vazduha, dovodna cev je providna od filtera do pumpe i nigde niti jednog mehurica nema, ni najmanjeg. Prekontrolisao sam i pratio to vise puta. Cak sam probao sa komplet drugim crevom od pumpe do rezervoara, direktno iz rezervoara i direktno na pumpu, bez icega i isto, sto ga ostavim 15-20 min, tesko upali,vergla po 10ak sec i ne pokusava da upali.
                            Sve mi se cini da nema snage da povuce gorivo, jer crevo iz flase do pumpe je cca 30cm, za razliku od 3 metra do rezervoara.
                            When things look bad, I just remember that I've got a real big dick and things seem much better...

                            Comment

                            • Yugo45
                              CBC Član
                              • 16.01.2012
                              • 59
                              • Macedonia

                              #15
                              Odg: Seat Ibiza, tesko pali....

                              Cudno je da na dve pumpe ne radi ?Opet mislim da ti nekako vraca gorivo.Opel Vectra dizel one DTI ili L kako su bile.Posle nedelju dana u ovlasceni servis nisu nasli razlog zasto ujutro tesko pali.trebalo mi je dva dana da provalim sta je.Ocigledno je bilo da vraca gorivo iz pumpe ali kako.I ja kao njih proveravao redom sve sto moze biti uzrok praznjenja bos pumpe i dizna,nista sve Ok A posle nekoliko sati stajanja,idi je upali,trebalo je verglati pola sata . . .na kraju jedino sto sam uspeo da nadjem ,i to slucajno . . . malo napuknuto povratno crevce.Ono od dizne,promenio sam ga i pocela da pali kako treba ???
                              Malo mi verovatno da obe dve pumpe imaju isto problem . . ???

                              Comment

                              Working...
                              X