Seat Ibiza III, iz 1999.god (model '99-02) 1.9 TDI, 66KW
Na pomenutom autu imam problem da jako tesko pali. Nije bitno da li je napolju -15 ili +15, cim malo odstoji samo vergla i ne pokusava da upali. Zavisno od toga koliko odstoji, vergla krace ili duze. Recimo kad se ostavi 15-20min i pokusam da je upalim, vergla nekih 5-6 sec i odjednom upali. Ugasim i probam opet i upali odmah. Ujutru zna da vergla po 2 puta po 10ak sec dok upali. Nije ni mnogo bitno da li je motor vruc il hladan. Proverio sam grejace, svi su ok, struja do njih dolazi, pale se kad je auto hladan, tako da sam tu sumnju otklonio. Druga stvar, proverio dizne, dobro rasprsavaju gorivo, drze pritisak i tu sumnju sam otklonio. Merio kompresiju, na prvom 20.5, na drugom i trecem 21, na cetvrtom 21.5. Idemo dalje, skinemo pumpu, stavimo drugu od boshiste, remontovanu, sa golfa 4, i isto se desava. Moze motor biti na radnoj temp. cim ga ugasim i ostavim 10-15 min, vergla po 5-6 sec dok upali. Sta sam jos primetio, popustim matiicu na dizni da vidim dobija li gorivo kad vergla i primetim da uopste nema pritiska, jedva malo prska nafta, tek kad podje da upali, dobije pravi pritisak. Kad upali izbaci dim pozadi, nije nesto preterano, ne pravi dimnu zavesu, ali se primeti. Cini mi se anlaser malo sporije okrece, mozda mi se i cini, nisam siguran, tako da cu i to da vidim sto pre da resim.
Ako i nakon toga ne bude palio, onda nemam vise ideja
Jedina cudna stvar je sto vidim da pumpa odmah ne "nabija" pritisak i da nisam stavljao drugu, remontovanu, spremnu za ugradnju u golfa sa kog je skinuta, bio bih siguran da ona nije u redu.
Da li neko zna, da li moze ako anlaser sporije okrece,da pumpi treba vremena da nabije pritisak? Mislim po logici bi trebalo, ali da li neko ima takvo iskustvo?
Eh, da, na diagnostici nema gresaka, paljenje je ok, anlaser okrece brzinom od 150 do 180 RPM(ne znam je li malo i koliko bi trebalo da bude)
Na pomenutom autu imam problem da jako tesko pali. Nije bitno da li je napolju -15 ili +15, cim malo odstoji samo vergla i ne pokusava da upali. Zavisno od toga koliko odstoji, vergla krace ili duze. Recimo kad se ostavi 15-20min i pokusam da je upalim, vergla nekih 5-6 sec i odjednom upali. Ugasim i probam opet i upali odmah. Ujutru zna da vergla po 2 puta po 10ak sec dok upali. Nije ni mnogo bitno da li je motor vruc il hladan. Proverio sam grejace, svi su ok, struja do njih dolazi, pale se kad je auto hladan, tako da sam tu sumnju otklonio. Druga stvar, proverio dizne, dobro rasprsavaju gorivo, drze pritisak i tu sumnju sam otklonio. Merio kompresiju, na prvom 20.5, na drugom i trecem 21, na cetvrtom 21.5. Idemo dalje, skinemo pumpu, stavimo drugu od boshiste, remontovanu, sa golfa 4, i isto se desava. Moze motor biti na radnoj temp. cim ga ugasim i ostavim 10-15 min, vergla po 5-6 sec dok upali. Sta sam jos primetio, popustim matiicu na dizni da vidim dobija li gorivo kad vergla i primetim da uopste nema pritiska, jedva malo prska nafta, tek kad podje da upali, dobije pravi pritisak. Kad upali izbaci dim pozadi, nije nesto preterano, ne pravi dimnu zavesu, ali se primeti. Cini mi se anlaser malo sporije okrece, mozda mi se i cini, nisam siguran, tako da cu i to da vidim sto pre da resim.
Ako i nakon toga ne bude palio, onda nemam vise ideja

Da li neko zna, da li moze ako anlaser sporije okrece,da pumpi treba vremena da nabije pritisak? Mislim po logici bi trebalo, ali da li neko ima takvo iskustvo?
Eh, da, na diagnostici nema gresaka, paljenje je ok, anlaser okrece brzinom od 150 do 180 RPM(ne znam je li malo i koliko bi trebalo da bude)
Comment