Kao sto pise u naslovu na predjenih 1000km potrosi preko 1l ulja.Ulje sipam castrol iz ovlascenog servisa .Koliko moze da kosta remont motora ili je bolje da trazim polovan
Oktavia 1.6 2005 benzin
Collapse
X
-
Odg: Oktavia 1.6 2005 benzin
Istu stvar imam i ja sa Alteom 1.6, znaci isti motor. Trosi mi 1L na 1000km, iskljucivo kad idem autoputem. Bio sam kod nekoliko majstora. Svi ukazuju na uljne karike i da ce se vise videti kad se otvori motor. Jos uvek nisam nista radio jer mi po gradu ne trosi al kad izlazim na autoput ponesem litar ulja da dolijem. Bilo bi dobro da neko kaze koliko moze da kosta zamena karika na tom motoru ukoliko se ispostavi da je to uzrok.
Comment
-
-
Odg: Oktavia 1.6 2005 benzin
Mislim da zamena karika resava problem na kratko. To su kratki klipovi, boljka im je da se pojede donji deo klipa tj suknjica. Klipnaca ga gura pod uglom na gore a onda klip krene da gura klipnjacu na dole ali pod drugim uglom. Posto je klip kratak dolazi do njegovog izvijanja sto ostecuje karike. Trajno resenje je zamena klipova i honovanje bloka.
Comment
-
-
Odg: Oktavia 1.6 2005 benzin
Problem je u tome, što karike "deru" stubline, pa dođe do izolučenja. Samom zamenom karika, u tom slučaju, ne rešava se problem. U pravu si, karike će o5 da se potroše, ali nakon koliko pređenih km i r/č? Ako znaš tačnu pređenu kilometražu, još skoro toliko. Ustvari nešto manje, da ne objašnjavam, zbog čega.
Izmeri kompresiju i ako je loša, otvori motor, kao što je samardzic rekao. Nekad je moguće, da se stanje znatno popravi, samo zamenom karika. Zavisi o izolučenosti stublina, ali to nije dugoročno rešenje.
Comment
-
Comment