Pre par dana sam u kompenzaciji uzeo LT 95 godiste, motor je 2.4 6 cilindara dizel. Vec sam mu poskidao dizne i usis. E sada problemi su sledeci, trosi mnogo, mnogo ulja...nesto zvecka u motoru, zvuk podseca kao da se ventil neki zaglaavio. Ovaj kombi bi mi trebao bar godinu dana jos da mi izdrzi da ne radim motor. Filter za vazduj je potpuno zakrpljen, kao da nikad promenjen nije, i filter za gorivo, veceras cu da mu proverim dizne....brine me ulje. Znam da ne moze puno da se kaze a da se ne pogleda motor, ali zanima me bar neko da mi kaze da li ima hidro podizace ili stelujuce ventile, a da ne skidam poklopac, aditivi neki, sta da radim sto mu je filter zapusen skroz da li je trosio i zbog toga koliko? Ne greje se ne naduva creva, i ne trosi vodu.
VW LT28 (kombi) problemi sa motorom
Collapse
X
-
Odg: VW LT28 (kombi) problemi sa motorom
Treba da ima hidropodizace to je tzv. golf i po t.j. cilindri i klipovi su isti kao na 1.6 d od golfa mk1,mk2.Ne mogu da proveravam ali je taj motor ubacivan i u starije volvoe 240,740.
-
-
Odg: VW LT28 (kombi) problemi sa motorom
Da, bas tako, golf i po. Nego cuje se kao da mu je jedan ventil ostao otvoren, na usisu kod filtera kao da klobuca. Skinucu mu poklopac prekosutra pa da vidim, nemam nesto iskustva sa tim nestelujucim ventilima, kako funkcionise to, sta mogu da uradim?
Comment
-
-
Odg: VW LT28 (kombi) problemi sa motorom
Meni se samo jednom desilo da ventili ostaju otvoreni zbog hidropodizaca jer je zaglavio ventil na uljnoj pumpi i tukao prejak pritisak ,ali je to bilo na 2.0 16v audijevom motoru.Hladan samo upali na 2 sek iugasi se i posle vergla kao da nema kompresije,problem resen zamenom pumpe ulja.medjutim to se manifestovalo na svim klipovima dok je kod tebe kazes na jednom tako da mislim da tokod tebe nema veze sa hidropodizacima vec je u pitanju nezaptivanje ventila tog.Izgleda da tu glava mora da ide dole,ali opet kompresija ce kazati da li na tom cilindru ventili dihtuju pa ako mozes premeri je kao i pritisak ulja.
Comment
-
Comment