Pozdrav,
evo imam par pitanja za poznavaoce opela (imam corsu B 1.0), pa ako neko ima vremena molio bih ga da odgovori, jer mi se vise smucilo cimanje po majstorima koji "sve znaju". :-)
- Skoro sam promenio lambda sondu (slabo je vukao, neravnomerno radio motor itd) i dosta se popravilo mada i dalje ne radi ravnomerno u leru. Takodje slabije vuce nego ranije, pa su mi neki majstori rekli da je verovatno otisao protokomer vazduha, pa ako je neko imao slicna iskustva molio bih da mi kaze jer protokomer nije bas jeftin.
- driga stvar se desava ujutru kada palim auto dok je hladno. Kresne ga na pola kljuca i onda pocne da se gusi i kao da mu jedan cilindar ne radi.
Ako ga odmah ugasim i ponovo upalim, sve radi bez problema. Da li neko zna sta bi to moglo biti?
Eto toliko za sada :-)
Pozdrav
evo imam par pitanja za poznavaoce opela (imam corsu B 1.0), pa ako neko ima vremena molio bih ga da odgovori, jer mi se vise smucilo cimanje po majstorima koji "sve znaju". :-)
- Skoro sam promenio lambda sondu (slabo je vukao, neravnomerno radio motor itd) i dosta se popravilo mada i dalje ne radi ravnomerno u leru. Takodje slabije vuce nego ranije, pa su mi neki majstori rekli da je verovatno otisao protokomer vazduha, pa ako je neko imao slicna iskustva molio bih da mi kaze jer protokomer nije bas jeftin.
- driga stvar se desava ujutru kada palim auto dok je hladno. Kresne ga na pola kljuca i onda pocne da se gusi i kao da mu jedan cilindar ne radi.
Ako ga odmah ugasim i ponovo upalim, sve radi bez problema. Da li neko zna sta bi to moglo biti?
Eto toliko za sada :-)
Pozdrav
Comment