CORSA B 1.0 - nije neki problem ali me nerviraju majstori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CORSA B 1.0 - nije neki problem ali me nerviraju majstori

    Pozdrav,

    evo imam par pitanja za poznavaoce opela (imam corsu B 1.0), pa ako neko ima vremena molio bih ga da odgovori, jer mi se vise smucilo cimanje po majstorima koji "sve znaju". :-)

    - Skoro sam promenio lambda sondu (slabo je vukao, neravnomerno radio motor itd) i dosta se popravilo mada i dalje ne radi ravnomerno u leru. Takodje slabije vuce nego ranije, pa su mi neki majstori rekli da je verovatno otisao protokomer vazduha, pa ako je neko imao slicna iskustva molio bih da mi kaze jer protokomer nije bas jeftin.

    - driga stvar se desava ujutru kada palim auto dok je hladno. Kresne ga na pola kljuca i onda pocne da se gusi i kao da mu jedan cilindar ne radi.
    Ako ga odmah ugasim i ponovo upalim, sve radi bez problema. Da li neko zna sta bi to moglo biti?

    Eto toliko za sada :-)

    Pozdrav
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Jer 1.0 4 cilindra ili 1.0 12v 3 cilindra?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment


    • #3
      Originally posted by M-power
      Jer 1.0 4 cilindra ili 1.0 12v 3 cilindra?
      Corsa B 1.0 - 3 cilindra 12V

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Njemu je problematican EGR. Cest problem kod tih opelovih trocilindrasa.
        Mada trebao bi ga prijaviti na dijagnostici. Da li je kacen mozda? Dal ti svetli zuta lampica.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Maximus. Ima elektricnu pedalu gasa. I zasto mislis da majstori nemaju pojma ako su rekli da mozda sonda pravi probleme na leru?
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment


          • #6
            EGR ventil je bio problematican pre 2 meseca i majstor ga je ocistio. Tada se stanje poboljsalo, ali posle je opet poceo neravnomerno da radi i kada smo ga kacili na racunar prijavio je gresku u lambda sondi. Inace sam cistio i dizne pre zamene sonde.
            Sada ne svetli lampica i kompjuter ne prijavljuje nista, zato mi je cudno, jer i dalje ne radi ravnomerno i ne vuce kao ranije.
            Da li stvarno moze da bude u pitanju taj protokomer vazduha ili nesto trece?

            Comment


            • #7
              Ne citiraj post iznad. ::#008

              Kazi mi molim te gde se nalazi taj davac temp. motora i da li je komplikovano da se zameni (da li mogu sam ili moram do majstora)?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Maximus
                Evo oznacio sam ti njegovu poziciju na skici, nista strasno on se nalazi u kucistu kod termostata usrafljen.Za zamenu ugasi motor naravno, skines dzeksnu i odvrnes ga klucem samo pripremi drugi i radi to kada ti je motror hladan zbog vode da te ne opece i da ti ne iscuri mnogo, brzo zavrnes drugi priljucis dzeksnu i to je to.
                Al sam ti objasnio ma nadam se da ces razumeti !
                Ako ne ti pitaj!
                POz!!
                E hvala ti puno na objasnjenju i slici. Ici cu ovih dana da kupim taj deo pa cu da zamenim.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  I sta ces sa tim delom ako nije do njega?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #10
                    M, reci covjeku kako testirati taj sensor da ne baca novac bespotrebno.

                    Comment


                    • #11
                      Ako nije taj deo onda cu da trazim dalje... Promenio sam dosta majstora i svako od njih ima neku svoju filozofiju koja me kosta 800-1200 din za svaku dijagnostiku. Ako promenim taj deo i ispostavi se da nije do njega, bice mi lakse nego da sam otisao do majstora i kome platim i ispostavi se da nije do njega.
                      Podseticu da na dijagnostici (racunaru) ne prikazuje gresku...majstori pricaju, egr ventil, protokomer vazduha... (sve kosta preko 10000), tako da je 1000 din za davac.temp motora manji trosak nego 10000.
                      Ako postoji neka fora da se proveri da li je do njega (pre zamene) bilo bi dobro da mi neko napise :-)

                      Pozdrav

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        napisano odavno- search moze da pomogne.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Maximus , sve to laze pomalo

                          Jedini korektan nachin je merenje struje opterecenjem i registracija pada napona, posle prerachun ili M-Power shkola
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Ajde,ajde
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Sta ajde ajde, pevaaaaj , jesi prosao skolu? Pa pevaj onda
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X