Vectra B 1.6 16v teško pali kad je vruća

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • grnca
    CBC Veteran
    • 13.03.2005
    • 139
    • Zrenjanin
    • Vectra1.6&Citroen C2

    Vectra B 1.6 16v teško pali kad je vruća

    Uf, probaću da budem što kraći i što precizniji.
    Kad je motor hladan ili čak i ako je stojao 3-4 dana pali *na kvrgu* ili na po ključa.
    Kad je motor vruć , čak i ako nije na radnoj temperaturi treba mu jedno 5 sekundi da zavergla i da sastavi, nekad (ne uvek) hoće i da baci crni dim , malo dima. Što je temperatura motora veća paljenje je teže.
    Motor lepo radi, lepo ide , ne troši ni ulja ni vode, godište je 1996 benzin, nikakve prepravke na motoru nisu rađene osim što sam redovno menjao ulje i filtere, letos sam zamenio lambdu i kablove i svećice ali sve je isto.


    Ne bih više davio, ako treba neki info a slučajno sam zaboravio ili iz neznanja nisam stavio slobodno kažite.

    Unapred hvala.
    Trojke su Djuro sta???

    Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

    Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Jesi li kadgod čistio dizne, ozbiljnom metodom, na nekoj mašini ?
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • grnca
      CBC Veteran
      • 13.03.2005
      • 139
      • Zrenjanin
      • Vectra1.6&Citroen C2

      #3
      Da, odnosno nisam Ja nego auto servis, čini mi se Wins mašina. A Ja sam poslednji put u avgustu mesecu pred polazak na more u pun rezervoar benzina sipao likvi moli za čišćenje dizni, nije pomoglo ništa.

      Pazi situaciju, čak i kad auto nije u upotrebi nekoliko dana , izgubi pritisak u sistemu i opet upali na ZUM kao metak.
      Trojke su Djuro sta???

      Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

      Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

      Comment

      • grnca
        CBC Veteran
        • 13.03.2005
        • 139
        • Zrenjanin
        • Vectra1.6&Citroen C2

        #4
        Reparacija regulatora pritiska benzina

        Dakle ovako - da rezimiram .
        Auto je popravljen i radi .
        Kvar je ustanovljen i otklonjen.
        Pišem vam ovo jer će nekome sigurno pomoći u dijagnostici i otklanjanju kvara (koji je mali a zeza )



        Dakle kvar je BIO u regulatoru pritiska benzina . Pukla je membrana u njemu i putem vakum creva je povlacio benzin direkt u usisnu granu. Rezultat toga je bio otežano paljenje (pritisak u magistrali se gubio i taj višak benzina se gomilao u usisnoj grani) , kad upali baci OGROMNE količine crnog dima i neravnomerno radi, blago diže temperaturu i troši benzin čak i kad ga vozim na gas (vakum vuče pa vuče , a pumpa gura pa gura ).
        90% vremena vožnje trošim TNG kao pogonsko gorivo a benzin trošim kod startovanja motora i kad želim da pržim po putu. Cena novog regulatora je preko 7000 dinara i to kineskog porekla a regulator u originalu kod distributera Opel vozila u Zrenjaninu je 14000 dinara . Žao mi je ali ja nisam našao ekonomsku opravdanost tolike cene za nešto što mi ( uslovno) retko treba .
        Na mnoge načine sam pokušavao da rešim to curenje goriva ali uvek i u svakoj situaciji se nešto gubi , ili imam pritisak lep a curi ili ne curi a imam PREVELIKI pritisak pa čak ni dizne nemaju snage da se otvore prilikom startovanja.

        E tu počinje rešenje mog problema. Inače ovo mi se dešava već treći put na istom automobilu tako da kad vam kažem EKONOMSKA OPRAVDANOST na to i mislim.





        Dakle ovaj moj regulator izgleda ovako i drugačiji je od standardnih zato što se uložak sa membranom NE MENJA nego ide ceo kao na slici.
        Regulator se u postupku reparacije steže u strug i iseca se pertlovani deo .






        Prilikom struganja paziti na veliku oprugu da ne izleti






        I kad se otvori iznutra izgleda veoma slično kao termostat , samo što mi sa unutrašnje strane imamo gumenu membranu sa keramičkim nalegajućim površinama.














        To je otprilike to , jedan sam reparirao i vratio u Opela i pokazao se kao nov, pritisak u magistrali na ler gasu je 2.4 bara a pri naglom dodavanju gasa i opterećenju je 3 do 3.1 bar . Auto se ponaša najnormalnije kao i što bi trebalo , brzo poteže, odgovara na gas , ide kao nevreme , potrošnja se spustila na razumnu granicu i što je naj bitnije (meni) pali kao mina , na kvrgu



        Ovaj drugi što je na slikama ( zato što sam imao vremena da slikam , sa prvim sam jaaaaako žurio ) ću zapertlovati tek sutra ili prekosutra pa ću slikati i taj da vidite kako to izgleda kad se sastavi . Jedan za svaki slučaj neka stoji u rezervi pa će možda nekome trebati i biće odmah spreman za montažu koja i nije previše komplikovana.


        Evo šta tražimo i šta menjamo





        Tako izgledaju propale membrane.

        Reparacija se izvodi uspešno i relativno brzo ukoliko imate mašine i alat.
        Trojke su Djuro sta???

        Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

        Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

        Comment

        • BJL
          CBC Senator
          • 20.05.2013
          • 275
          • backa palanka
          • golf 3 1.8

          #5
          poz drug imam isti problem na golfu sa regulatorom koji je zapertlovan kao tvoj i menja se ceo a koliko sam video nema ga ni novog ni polovnog da se kupi, ja ga blokirao na vakumskoj cevcici cisto da ne curi benzin u usis jer i ja vozim na plin a samo palim na benz. ali sad vidim da mi je pritisak benz. neravnomeran naravno jer sam iskljucio vakum pa cu morati to resavati, pitanje je gde naci membranu i kako se spaja posle zamene iste jer kad se ostruye zapertlovani deo cime se to posle spaja da diktuje i da bude sigurno tj bezbedno? vidim rekao si da ces slikati reparirani ali nisi izbacio sliku, svaka pomoc dobrodosla

          Comment

          Working...
          X