Uf, probaću da budem što kraći i što precizniji.
Kad je motor hladan ili čak i ako je stojao 3-4 dana pali *na kvrgu* ili na po ključa.
Kad je motor vruć , čak i ako nije na radnoj temperaturi treba mu jedno 5 sekundi da zavergla i da sastavi, nekad (ne uvek) hoće i da baci crni dim , malo dima. Što je temperatura motora veća paljenje je teže.
Motor lepo radi, lepo ide , ne troši ni ulja ni vode, godište je 1996 benzin, nikakve prepravke na motoru nisu rađene osim što sam redovno menjao ulje i filtere, letos sam zamenio lambdu i kablove i svećice ali sve je isto.
Ne bih više davio, ako treba neki info a slučajno sam zaboravio ili iz neznanja nisam stavio slobodno kažite.
Unapred hvala.
Kad je motor hladan ili čak i ako je stojao 3-4 dana pali *na kvrgu* ili na po ključa.
Kad je motor vruć , čak i ako nije na radnoj temperaturi treba mu jedno 5 sekundi da zavergla i da sastavi, nekad (ne uvek) hoće i da baci crni dim , malo dima. Što je temperatura motora veća paljenje je teže.
Motor lepo radi, lepo ide , ne troši ni ulja ni vode, godište je 1996 benzin, nikakve prepravke na motoru nisu rađene osim što sam redovno menjao ulje i filtere, letos sam zamenio lambdu i kablove i svećice ali sve je isto.
Ne bih više davio, ako treba neki info a slučajno sam zaboravio ili iz neznanja nisam stavio slobodno kažite.
Unapred hvala.

Comment