audi a4 1.8 92kw varira ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gilekm
    CBC Veteran
    • 16.01.2010
    • 121
    • Kosovska Mitrovica

    audi a4 1.8 92kw varira ler gas

    moze li mi neko pomoci u vezi ovog problema,naime desava sa da mi na leru ne radi kako treba smanjuje broj obrtaja pa vrati na normalu,isto kada vozim na oko 3000 obrtaja kada treba da usporim i presaltujem u nizu brzinu smanji broj obrtaja ispod normale (ponekad se i ugasi) pa onda vrati na normalu,zamenio sam klapnu gasa,i opet isto,isao sam kod dvojice majstora koji su ga kacili na dijagnostiku i rekli mi da nema nikakve greske iako se tokom rada na "leru" pred njima to desavalo,pa mi je prvi sugerisao da je do klapne gasa (mozda) ja sam odluio da je promenim medjutim opet se isto desava,kada sam bio kod drugog majstora video je da komp ne registruje protok vazduha a trebao bi da prilikom pritiska pedale da menja vrednost protoka,kako on kaze to stoji na neku srednju vrednost(nemam pojma koju),onda je uzeo unimer i merio vrednosti direktno na protokomer (mesto gde ulaze tri zice na protokomeru) tu je onda konstatovao da je sve u redu tj. prilikom davanja gasa menjaju se vrednosti koje daje protokomer (digitalni unimer),kaze da ne zna sta je s obzirom da na dijagnostici ne registruje nikakvu gresku i tako da ne znam sta da radim ako neko ima neki predlog ili zna nesto o ovom problemu zamolio bih da mi pomogne.
  • mishja
    CBC Veteran
    • 13.12.2013
    • 112
    • mladenovac
    • fabija, partner

    #2
    proveri vakum creva i ocisti kontakte

    Comment

    • gilekm
      CBC Veteran
      • 16.01.2010
      • 121
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      moze li malo detaljnije?koja su to vakum creva i gde se nalaze?

      Comment

      • mishja
        CBC Veteran
        • 13.12.2013
        • 112
        • mladenovac
        • fabija, partner

        #4
        Vakum creva su ti sva ona tanka creva po motoru vidi dal imas neko zakaceno na leptir gasa,protokomer ima na egr ventilu da znas kako to izgleda, jer ti fantomski kvarovi gde nema greske a auto ne radi je samo neki vakum ne radi zbog poroznog ili busnog creva mozda, pa ne drzi vakum. Ili je neki kontakt los, kupi kontakt sprej i ispskaj kontakte na leptiru i protokomeru. Moj drugar ima problema sa Stilom '04, zimi mu pali sve zive greske nece da ide auto, a kad je toplo nista, isao po majstorima zimus a sad auto radi super bez greske

        Comment

        • chobo13
          CBC Senator XXL
          • 01.05.2009
          • 1274
          • pozega,srbija
          • AUDI,VW

          #5
          kada menjas klapnu gasa,obavezno da se ocisti i da se odradi adaptacija.

          Comment

          • gilekm
            CBC Veteran
            • 16.01.2010
            • 121
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            promenio sam sva creva za koje mislim da su za vakum sutra cu da vidim kada ga "pustim u pogon" kako ce da reaguje,sto se tice klapne oprana je benzinom,postavljena i izvrsena adaptacija,kako god bilo hvala vam na pomoci!!!

            Comment

            • dobri nikola
              CBC Član
              • 03.08.2013
              • 93
              • Mala Krsna/Veliki Idj
              • pezo 206

              #7
              Kako ti sad ide auto, da li se secas sa kojom dijagnostikom su majstori radili. Ja sa bosch kts 570 pratim sve senzore u realnom vremenu. Na osnovu tih podataka, nastavljam da trazim gresku, ako je ne prijavljuje ( sto je retkost ).

              Comment

              • clico
                CBC Veteran
                • 05.05.2014
                • 161
                • petrovac
                • Opel

                #8
                Kao sto ti Nikola kaze za parametre u realnom vremenu (Live parametri). Adaptacija klapne ali me prvenstveno interesuje kojom Diag radis..

                Comment

                • gilekm
                  CBC Veteran
                  • 16.01.2010
                  • 121
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  mislim da je VCDS,u pitanju je bio protokomer,iako nije pokazivao gresku,inace taj protokomer ("topran") postavio sam ga u Novemru mesecu kupljen nov,sada sam postavio neki polovan i za sada radi dobro.

                  A sta su to live parametri?i kako se to radi ja nemam svoju dijagnostiku - nemam prikljucni kabl,dijagnostiku sam radio kod dva majstora i obojica su radili istim programom -VCDS- s tim sto mi je ovaj drugi rekao da je cudno to da "Maf senzor" (protokomer) ne menja vrednost prilikom dodavanja ili oduzimanja gasa vec je "zakucan" na jednu vrednost,to je za mene io signal da pozajmim protokomer - polovan na A.otpadu i kada sam utvrdio da se auto doro ponasa zadrzao sam ga i naravno platio vlasniku.Ne znam vise kako da se ponasam izgleda da je olje kupovati polovne nego nove delove...
                  Last edited by gilekm; 08.05.2014, 21:36.

                  Comment

                  • dobri nikola
                    CBC Član
                    • 03.08.2013
                    • 93
                    • Mala Krsna/Veliki Idj
                    • pezo 206

                    #10
                    Nazalos tako je. Pojedini novi delovi su sumnjivog kvaliteta. Live parametri su pracenje senzora i aktuatora, dok motor radi. Majstorima u mnogome olaksava rad, kod dijagnostike sistema ubrizgavanja goriva.

                    Comment

                    • clico
                      CBC Veteran
                      • 05.05.2014
                      • 161
                      • petrovac
                      • Opel

                      #11
                      Svi Oe su bolji i polovni nego zamenski tipa Topran i Mobiletron . Ja sam par stvari kao sto su senzori Autostartu vracao i kasnije ustanovili i oni njihovu neispravnost. Moja preporuka ja samo Oe. Imao sam i ja problema sa jednom Corsom 1.3cdti sve je bilo Ok a ona stuca purnja i da ne pisem dalje(dane idem sa temom u Off)Ispostavilo se i ako je jedan moj kolega menjao Protokomer ,koji je bio zamenski u Parametrima u radu (Live parametri) da kazem da je brljavio.Protokomer iz Origonala je kostao pre godinu 23.000 din, zamenio ga i sve je bilo Ok. Tako da vam preporucujem bolje i polovan iz Orig . nego zamenski.

                      Comment

                      Working...
                      X