Elem kao sto u naslovu stoji.
Znaci auto dok je hladan dize obrtaje do 6k verovatno hoce i vise ali dok je hladan nisam hteo vise da ga turiram ali cim se zagreje pocinje da trokira na od 3 do 3.5k obrtaja, bukvalno se ponasa kao da mu ne radi jedan cilindar ali samo kada je zagrejan.
Svecice sam promenio, kapa i ruka su bile istrosene pa sam i njih zamenio.
Auto radi samo na plin, jer je prethodni vlasnik izvadio pumpu, a ja trenutno nemam volje niti zivaca da sredjujem benzinsku instalaciju i rezervoar posto ko zna kada je zadnji put bilo benzina u autu.
Plin nije sekvencioni. Auto pali kao mina, jedino prvo paljenje ujutru mora da ga verglam par sekundi i posle toga maltene sto bi se reklo na pola kljuca dokle god ga ne ostavim par sati da ne radi.
Najvise me buni to sto dok je hladan radi najnormalnije a cim se zagreje pocinje da trokira na vecim obrtajima tj kao sto rekoh gore manifestuje se tako kao da ne radi jedan cilindar.
Znaci auto dok je hladan dize obrtaje do 6k verovatno hoce i vise ali dok je hladan nisam hteo vise da ga turiram ali cim se zagreje pocinje da trokira na od 3 do 3.5k obrtaja, bukvalno se ponasa kao da mu ne radi jedan cilindar ali samo kada je zagrejan.
Svecice sam promenio, kapa i ruka su bile istrosene pa sam i njih zamenio.
Auto radi samo na plin, jer je prethodni vlasnik izvadio pumpu, a ja trenutno nemam volje niti zivaca da sredjujem benzinsku instalaciju i rezervoar posto ko zna kada je zadnji put bilo benzina u autu.
Plin nije sekvencioni. Auto pali kao mina, jedino prvo paljenje ujutru mora da ga verglam par sekundi i posle toga maltene sto bi se reklo na pola kljuca dokle god ga ne ostavim par sati da ne radi.
Najvise me buni to sto dok je hladan radi najnormalnije a cim se zagreje pocinje da trokira na vecim obrtajima tj kao sto rekoh gore manifestuje se tako kao da ne radi jedan cilindar.
Comment