Astra G 1.4 štuca na konstantnom gasu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oooo quattro
    CBC Veteran
    • 01.08.2007
    • 126
    • Zrenjanin

    Astra G 1.4 štuca na konstantnom gasu

    Drugari,

    problem se manifestuje na sledeći način. Prilikom vožnje konstantnom brzinom u rasponu obrtaja između cca 1750 i 2250rpm na trenutak auto štucne. Kao da se isključi dovod goriva ili struje na oko 0,5 sekundi i nakon toga sve normalno. Prilikom ubrzavanja nema nikakvih neželjenih efekata (štucanja), kao ni prilikom vožnje konstantnim gasom preo 2250rpm. Sve funkcioniše najnormalnije. Ovo štucanje se pojavljuje nasumično. Nekada se ne javlja, nekada se javlja... Neki gremlini ****m li ga.

    Šta bi moglo biti?

    Da napomenem da auto radi samo na benzin. Nema ugrađen gas.
  • mishja
    CBC Veteran
    • 13.12.2013
    • 112
    • mladenovac
    • fabija, partner

    #2
    Moguce da je bobina, nesto oko struje kako si sam rekao

    Comment

    • oooo quattro
      CBC Veteran
      • 01.08.2007
      • 126
      • Zrenjanin

      #3
      Astra nema klasičnu boboinu. Tj ima bobinu za svaki cilindar posebno koje su integrisane u jedan deo (ploču).

      Kako da ispitam boboine?

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Neuhvatljivo! Nikakva dijagnostika neće pokazati grešku! Kao moje srce: godinama sam osećao aritmiju, ali na EKG ništa! Tek, kad sam bio u predinfarktnom stanju na VMA, pa su se svi uzmuvali - a ja se čudim, šta im je. Po kratkom postupku, penzionisan sam `87 i dalje živim sa tim problemom!
        Kao što si rekao - neki gremlin, javlja se samo ponekad i to samo na nekim obrtajima (oko 1800 rpm, ili 30 u sekundi). I, kako uhvatiti, koja bobina nije bacila varnicu?!
        Od kada se to "nasumično dešava"? Gde (na kojoj pumpi) i koji benzin sipaš? Probaj, radi čišćenja sistema, da sipaš WIN`s injection cleaner for petrol engine, ili sličan. Radi čišćenja dizni.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Franjo, ne znam da li si čuo ali postoji jedna čudna sprava, zovu je osciloskop. Kako kad radi ali većinom pokazuje tako te andrmolje oko struje i pravi neke oscilograme i neki gledadu u njega i pogadjadu šta se dešava u glavi jedne bobine na primer.

          Sad ozbiljno, mada je i prethodno bilo ozbiljno, ne će se ništa postići savetom i nasumičnim pogadjanjem mogućih kvarova. Da i ja pogadjam, rekao bih da imaš neki problem sa nekm senzorom koji u odredjenom trenutku ili opterećenju pravi problem.
          Time sam sve pokrio pa ti menjaj redom...

          Ukratko, moraš otići kod nekog ko ima više od dijagnostike koja čita grške.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Imao sam dva osciloskopa, koji mi nisu služili za ukras, nego za dijagnostiku u elektronici: radarska, radio i TV tehnika. Poenta mog pisanija je, da je teško, a u ovom slučaju, skoro nemoguće, osciloskopom "uhvatiti nepravilnost" u radu, iako je osetljivost uređaja veoma velika.
            Osim toga, iz opisa, nije moguće sagledati, da problem uopšte postoji! Zato, ne pogađam nasumično, a odlazak na plačenu dijagnostiku je bacanje para. Samo, ako mu neko uradi besplatno.
            Btw. kako se "greška" manifestuje: trzanjem, padom broja obrtaja...?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Naravno, čišćenje wins metodom je delotvorno jer će ubiti trun koji izaziva povremeno štucanje, ono zaglavi, ovaj štucne a on se skloni i čeka sledeću priliku..

              Franjo, ima forum, zove se Cbc Kafe, ima tamo zabava, i odušak, opali po vicevima, stavi neku lepu sliku, mnadji neki zanimljiv video... Ima sto načina da popraviš rejting foruma i učiniš bar zanimljivo ako ništa drugo. Ne bih se ni ja ovde jeavljao da nisi opet mudrovao a bez potrebe. Posle toga se svakako niko neće javiti jer nema živaca da se nosi sa tobom.

              Lepo ti se kaže već nebrojano puta, molim te da se pridržavaš saveta, pomozi kad nešto treba naći an netu i tako visiš stalno, piši viceve i slično ali zaboravi da pomažeš oko savremenijih auta od Juga. I oni koji ih rade ne bi znali šta pametno da kažu na ovakvo pitanje i zato pamatno ćute.
              I na kraju, imao sam mali prenosni osciloskop ali baš moćan i za baš autopmobile, niej isti kao ti tvoji laboratorijski jer mu je namena drugačija.

              Sasvim se lepo sve vidi, od senzora do ispravnosti bobine i ostatka procesa paljenja. To će da mu uradi niko jer nema ko da plati dijagnostiku a to što ti zoveš dijagnostika je keretov henis.
              Neću više trošiti živce da se naganjam sa tobom. Ili prihvati sugestiju ili ću ja to uraditi umesto tebe.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • mishja
                CBC Veteran
                • 13.12.2013
                • 112
                • mladenovac
                • fabija, partner

                #8
                Probaj ocitavanje parametara u voznji sa dijagnostikom ako moze free, mozda potrefite taj trenutak i dobijete moguc uzrok problema. Pogledaj svecice,kablove uvece da nije neki probio, skini metalnu zastitu na kablovima ako imas, ako je bobina na sasiji ocisti spoj sa sasijom. To je nesto sto mozes sam a ne kosta, sto rece Dora mozemo da bude vise stvari al ti kreni od osnovnih.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Zasto je sumlja krenula ka bombini? Jaka struje je potrebna kod velikog pritiska u cilindru.

                  Ako je slaba bobina onda je problem kod opterecenog motora ne pri krstarenju nego pri ubrzavanju.

                  Ovakve kvarove ces tesko resiti preko foruma bez detaljnijeg opisa.

                  Comment

                  • Radan
                    CBC Član
                    • 21.09.2013
                    • 79
                    • Grocka
                    • Reno Megan 1

                    #10
                    Takve probleme u "krstarenju" vrlo lako može da izazove lambda sonda
                    Bolje jednom dvaput nego nijednom triput

                    Comment

                    • oooo quattro
                      CBC Veteran
                      • 01.08.2007
                      • 126
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Mislim da nisu bobine. Kablove nemam, a svećice sam menjao skoro, ali bih sada da ih zamenim iridijumskim. Ono što je simptomatično to je da se to trzanje javlja samo u odreženom opsegu obrataja i to nasumično. Preko toga nema nikakvih problema ni kada ubrzavam ni kada vozim konstantno. Na leru moze da radi satima i nema šanse da štucne.

                      Redovno koristim sonax aditiv za čišćenje dizni. 1 bočicu na oko 10k km.

                      I ja sumnjam neki senzor pre nego bobine.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Koja je brzina uključena prilikom pojave trzanja i koja je putna brzina.
                        Bobine sam spomenuo u kontekstu da nijemoguće utvrditi da li neka valja ili ne, moguće je čak i kad auto stoji u mestu. Slažem se da se kvar bobine manifestuje na opterećenju ali to nije beton pravilo.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • comi 1342
                          Moderator
                          • 28.09.2005
                          • 1126
                          • NS
                          • Giulietta ,PUG 106,

                          #13
                          Ima tri vrste motora 1.4 na Astri G ??? I puni su fabričkih grešaka, pogledaj u autodati...
                          Samardžiću, u ECU-u postoji oscilator, čiju frekvenciju diriguje senzor radilice, te se iste oscilacije pojačavaju drajverima i "ispucavaju" preko bobina kroz svećice. Nema nikakve korekcije u "jačini struje", a i pritisak kod paljenja je uvek gotovo isti, tj radnih 10-ak bara... Ovo pišem kao elektrotehničar, čisto sumnjam da ima potrebe praviti povratnu spregu o razlici pritiska u cilindru kod hladnog i toplog motora...
                          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                          Comment

                          • chobo13
                            CBC Senator XXL
                            • 01.05.2009
                            • 1274
                            • pozega,srbija
                            • AUDI,VW

                            #14
                            valjalo bi da drug clan saopsti koje je god astra i koji je motor,kodnu oznaku itd.
                            ja sam imao slicnih problema na tim astrama,al bilo je i vise razlicitih uzroka.obicno se desi ako je bobina u problemu,kompjuter zabelezi gresku paljenja na nekom od cilindara.imao sam slicnih problema i sa klapnom gasa,lambda sondom,svecicama itd...
                            nije ne resiv problem,samo ce trebati neko malo strucniji da se upusti u problem i da pokusa da ga resi.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #15
                              Originally posted by Radan View Post
                              Takve probleme u "krstarenju" vrlo lako može da izazove lambda sonda
                              volo bih da me se objasni.
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              Working...
                              X