Pomeranje volana(servo) i pritiskanje kvacila obara obrtaje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • onix21
    CBC Član
    • 10.07.2015
    • 11
    • Dobanovci
    • Golf 3 1.4

    Pomeranje volana(servo) i pritiskanje kvacila obara obrtaje

    Pozdrav, imao sam problem sa klapnom gasa jer nije mogla da se adaptira(ler gas) promenio sam je i adaptirao, dizne su ultrazvucno oprane, i vise nemam oscilacije na ler gasu, osim sto mi se pojavio problem gore naveden u naslovu i to se desava samo kada se auto zagreje, u pitanju je golf 3 1.4 benzinac.


    Da li neko zna u cemu moze biti problem?

    Hvala u napred
  • Shazalakazoo
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2007
    • 545
    • Beograd

    #2
    Koliko padnu obrtaji?
    Normalno je da padnu minimalno kad se okrene volan

    Comment

    • onix21
      CBC Član
      • 10.07.2015
      • 11
      • Dobanovci
      • Golf 3 1.4

      #3
      Obori ga na 400 pa ga vrati na normalu, znam da je normalno minimalno da padnu al ovo bas i nije, pravi mi probleme u gradskoj voznji, kad radim neko manevrisanje u iz mesta moram da turiram auto je moze dase desi da mi se ugasi.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Mali pad obrtaja ECU ne koriguje ali sve ispod 100 obrtaja ECU mora da odreaguje i da doda gas.

        Ocigledno ti ne radi regulacija ler gasa.

        Comment

        • onix21
          CBC Član
          • 10.07.2015
          • 11
          • Dobanovci
          • Golf 3 1.4

          #5
          Na adaptaciji je sve prihvatio, bez greske, da li je moguce da ecu pravi problem onda, mada mi je cudno da prihvati podesavanja? Danas cu snimiti kako to izgleda pa cu postaviti da vidite.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Taj motor i u trojci i u četvorci ima problem sa klapnom. U startu pomažu čišćenja, a posle mora nova klapna. Kupovina polovne je veliki rizik jer može da bude u istom stanju. Drugar ga vozio pre skoro 15 godina i sećam se muke oko te klapne.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • onix21
              CBC Član
              • 10.07.2015
              • 11
              • Dobanovci
              • Golf 3 1.4

              #7
              Klana je ok sada, testirana pre kupovine, ona vise nije problem, servo pumpa optereti motor kada radi na leru i kada je motor zagrejan.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                Sećam se problema sa zazorima koji su to izazivali, iako je bila u redu. Verovatno si u pravu.
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • onix21
                  CBC Član
                  • 10.07.2015
                  • 11
                  • Dobanovci
                  • Golf 3 1.4

                  #9
                  Uoravo sam se vratio iz grada, primetio sam da kad je motor hladan i kada ga palim malo (normalno) vergla i sastavi a kada je vruc bukvalno odmah kako okrenem kljuc.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Kazes kad pritiskas kvacilo takodje? U normalnim uslovima, stiskanjem kvacila odvajas ulaznu osovinu iz rotacije te bi trebalo da motor podje gore u obrtaje, tako mali i nejak motor mora biti osetljiv na sve i svasta kad je na leru. To sto ti padaju obrtaji u tom trenutku, pokazuje da ti regulacija ler gasa ipak neradi adekvatno. Druk lezaj i povecan otpor zvakanja torzione korpe kvacila mogu da dovedu do pada obrtaja ali samo ukoliko regulacija neradi. Cinjenica da padaju obrtaji samo okretanjem volana bez potrebe da se navrti do kraja gde su najveci otpori kad je pritisak u servu na maksimumu, opet nedvosmisleno ukazuje na gresku sa ler gasom.
                    Sad, pitanje je zasto se motor nije adaptirao. Probaj da otkacis klemnu akumulatora na sat vremena. Kad upalis sledeci put proteraj auto varirajucim obrtajima oko 15-20 minuta, zavrsi voznju da ga ostavis na leru da radi oko 5 minuta pre gasenja. To bi trebalo da adaptira sve blokove u ECU.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • onix21
                      CBC Član
                      • 10.07.2015
                      • 11
                      • Dobanovci
                      • Golf 3 1.4

                      #11
                      Pokusacu, idem ofmah da skinem kleme pa da probam.

                      Comment

                      • onix21
                        CBC Član
                        • 10.07.2015
                        • 11
                        • Dobanovci
                        • Golf 3 1.4

                        #12
                        Pokusao sam da skinem kleme ali bez uspeha, ovako, crkla je lambda sonda, kompijuter pokazuje sada da ona ne daje potrebne informacije, druga greska je bila smesa benzina i kiseonika sto je uzrok lambde sonde, da li neko zna gde mogu nabaviti sondu u Beogradu, koje su cene i koje proizvodjace mi preporucujete?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Lambda sonda nije uzrok, ona samo meri. Ako imaš gas u autu, 99% nije crkla sonda.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • onix21
                            CBC Član
                            • 10.07.2015
                            • 11
                            • Dobanovci
                            • Golf 3 1.4

                            #14
                            Nemam gas, benzin je cist

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              I opet dok se ne proveri da je sonda stvarno crkla ne treba je menjati.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X