Pomeranje volana(servo) i pritiskanje kvacila obara obrtaje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • onix21
    CBC Član
    • 10.07.2015
    • 11
    • Dobanovci
    • Golf 3 1.4

    #16
    Pozdrav drugari, evo da se javim, auto je trenutno kod majstora, otkriven je problem vezano za obaranje obrtaja, otisli su leteci i lezeci lezajevi na radilici(verovatno nisu menjani ili su bili jako loseg kvaliteta kada je prethodni vlasnik radio generalnu) sada me zanima jedna stvar, juce sam bio na tehnickom pregledu i sve je bilo ok osim sto su mi naglasili da je sagorevanje lose, jel to moze biti pokazatelj da lambda sonda ne vrsi svoj deo posla kako treba ili da idem dalje sa ispitivanjima?

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #17
      Pokušavam da povežem variranje lera i ležaje,ali mi nešto ne ide.

      Comment

      • onix21
        CBC Član
        • 10.07.2015
        • 11
        • Dobanovci
        • Golf 3 1.4

        #18
        druk lezaj pritisne i pomeri radilicu jer su lezajevi bili skroz pojedeni i optereti mi motor, to je bio problem sto se tice opadanja obrtaja na leru.

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #19
          Zanimljivo objasnjenje, to mora da ti je rekao majstor.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #20
            Nisam hteo pa jesam hteo pa reko bolje da se ne mesam al evo ipak cu da prokomentarisem.

            Napisao si da si zamenio letece i lezece lezaje radilice sto apsolutno nema nikakve veze sa

            aksijalnim pomeranjem radilice. Za to sluze aksijalni lezaji koje nisi pomenuo nijednom.

            To su polutke i radilica moze da seta 1-1.5 mm preko toga bi se palila lampica ulja zbog prevelikog

            gubitka pritiska. Al to pomeranje opet nebi smetalo senzoru radilice. Toliko pomeranje radilice

            obavezno osteti i samu radilicu a i blok ponekad pa neznam kako je to sanirano i jel skidana radilica.

            Premalo podataka si nam dao. Nesto tu debelo ne stima.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Boost je pomenuo na prethodnoj strani ali on piše visoko stručno pa niko ne čita

              U principu to se dogadja, korpa je prilično velik otpor pa ako su aksijalni ležajevi loši izaziva velik otpor za okretanje radilice što na stojadinu (bez regulacije lera) izaziva pad obrtaja a na savremenijem autu ne bi trebalo ako je regulacija dobra. Ili je ležaj ekstremno pojeden ili regulacija ne valja.

              Ne kažem da je majstor u pravu ali je to svakao moguć uzrok i nije ništa svemirski retko kod odrpanih motora..
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • onix21
                CBC Član
                • 10.07.2015
                • 11
                • Dobanovci
                • Golf 3 1.4

                #22
                Ekstremno su bili pojedeni, na svu srecu ne znam kako ali radilica i blok su ok, u principu to je zamenjeno i sada je ok, ne spusta mi obrtaje kada pritisnem kvacilo, a jeste palilo mi je lampicu za ulje i toga nema vise, auto je promenio i zvuk, pre ovoga je "zvecao" sada radi normalno, ostalo je jos zameniti servo pumpu jer ne valja, sve je tezi na volanu a ona zavija sve vise.

                Comment

                Working...
                X