Veliki servis 1.4 16v benzinac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milanjovanovic
    CBC Član
    • 06.10.2015
    • 74
    • Beograd
    • Audi a2

    Veliki servis 1.4 16v benzinac

    Radio bi veliki servis na ovom motoru, stari vlasnik da ne objasnjavam sada previse zna da su promenjeni samo kaisevi sad koji ne zna ali za ostalo nije siguran sta i da li je menjano jer je to oterao u neki servis koji nije zaveo sta je menjao, nego predpostavljam da su ga otvorili i izmenjali ono sto su videli da je neophodno a mozda samo kaiseve, od tada je malo presao . Meni masjtro reko da odokativno moze kad se otvori motor da mi kaze sta bi otprilike on promenio ako nesto treba da se menja.Mogu li iskusniji da mi kazu koliko je ovo pouzdano, znam da je najbolje promeniti sve delove koji se menjaju na veliko servisu ali sta moze da mi napravi problem ukoliko nesto sto mozda jeste dobro na izgled sutra se ishaba, polomi ili sta vec moze da bude. Poznato mi je da zubcvasti kaisevi mogu da naprave veliki probem ako puknu, e sad mene interesuje moze li osim njih nesto da upropasti motor, jeste da je nepriajtatnost ako mi stane auto na putu zbog nekoh pohabanog dela ali bolje i to nego da mi strada nesto sto moze da napravi haos u motoru. Inace je auto audi a2, koristi motor koji se ugradjuje u pola i golfa 4.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Šta reći. To su ti kaiševi, španeri, roleri, zatezači, vodena pumpa kako god koji se tu vrte i sve potencijalno može da napravi problem. Ljudi (vlasnici) se veoma razlikuju po tom pitanju održavanja automobila i velikog servisa. Ja se lično mnogo ne tangiram oko toga, vozim do maximuma delove. Pre 6 godina sam trebao raditi veliki servis i tek ove godine sam ga uradio jer me već bilo sramota. Probio sam sve starosne granice i km rokove za zamenu ali sam pre koju godinu rastavio poklopac da vidim dal je sve u redu, dal kaiševi i španeri deluju ulizano, tvrdo, pohabano, masno, da li imaju lufta, da li se čuju i sl.. Sve je bilo ok sem vodene pumpe manje više, postojali tragovi curenja pa sam nju zamenio. Ove godine kad sam radio veliki svi skinuti delovi su bili manje više ok, moglo je to još da gura.
    Ne savetujem te ja ništa samo konstatujem. Većina bi rekla da sam lud i da to mora u roku il će crkne i da im to sve bude cakum pakum da mirno spavaju. Mene generalno zabole patka za prekomerno duplo održavanje i bacanje vremena i para bez potrebe i do sada nisam imao nikakvih problema niti mi je auto snosio posledice zbog toga . Bolji ili ti iskusniji majstor bi trebao vizuelno da ustanovi stanje stvari kada pristupi proveri tih delova. Na tebi je krajnja odluka. Znam da ti nisam pomogao ali to je do tebe i do majstora.
    Uprošćeno kočione pločice bi po pravilu trebalo menjati na 40-50% istrošenosti a većina glat gura do 80% Što je Skoro pa duplo predjenih km. E sad slabije koči bože moj, al može...
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • milanjovanovic
      CBC Član
      • 06.10.2015
      • 74
      • Beograd
      • Audi a2

      #3
      Hvala na odgovoru, bio kod majstora, skinuo neku plastiku pogledao i reko da ne treba raditi veliki servis, kaze da su kaisevi dobri, skoro menjani.... tako da je to to.

      Comment

      Working...
      X