daklem, polo 1.0 karburatorska verzija. riknio automatski chok (izlizao se zupcanik od choka). stavljena grana i karburator od verzije 1.3. simptomi slicni kao i sa neispravnim karburatorom(ne mogu vjerovati da je i na ovom riknula ista stvar). u medjuvremenu zamjenjena vakuum-neka-p*zdarija. no simptomi isti. kao da ne otvara/zatvara leptir za usis zraka kak bi trebalo. u osijeku nitko ne zna namjestiti karburator da radi kak spada. sugestije/rjesenja/iskustva dobrodosla. hvala unaprijed
polo karburator
Collapse
X
-
Sto jednostavno ne odes i ne kupis automatski sau. i resis stvar, ako je do njega, a mozda je otisla bimetalna opruga, vrlo verovatno da je do nje, jer je ona povezana sa leptirom.Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Comment
-
-
automatski saug kod pola je "uliven" u karburator. kako sam citao po forumima problem je u membranama (netko je imao prije slican slucaj). e sad rjesenje je u reparaciji karburatora tj u izmjeni membrana. u hr nitko ne radi reparaciju karburatora (barem ja nemam tu informaciju) vec se kupuje novi (600 ojra). dali netko ima informaciju gdje se moze obaviti reparacija vw karburatora u podrucju vojvodine? onaj post sa ubacivanjem mehanickog coka je poznata stvar sa ubacivanjem yugovog karburatora i mehanickog coka. to je oke rjesenje ali to je neprakticno (busenje skoljke, buzir cijev, sajla, kacenje coka na pogodno mjesto) i ostaje kao zadnje rjesenje. ako netko ima gore spomenutu inf. - fala unaprijedOriginally posted by donSto jednostavno ne odes i ne kupis automatski sau. i resis stvar, ako je do njega, a mozda je otisla bimetalna opruga, vrlo verovatno da je do nje, jer je ona povezana sa leptirom."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Ne mogu da verujem da nijedan servis u Hr ne radi remont karburatora
. U beogradu ima najmanje 15 servisa koji samo to rade. Najbolje to je da ne radis nikakve prepravke nego odradi to negde u Srbiji, koliko se secam zamena svih dizni, dihtunga i membrana uz ciscenje i stelovanje je bila oko 30 evra. Pride to sto imaju i polovnih delova ako je nemoguca misija u pitanju, kada treba zameniti neki deo tela karburatora, tako da ce se naci i taj automatski sauk.
Comment
-
-
bio bih zahvalan ak mi netko moze doturiti adreseOriginally posted by dfastNe mogu da verujem da nijedan servis u Hr ne radi remont karburatora
. U beogradu ima najmanje 15 servisa koji samo to rade. Najbolje to je da ne radis nikakve prepravke nego odradi to negde u Srbiji, koliko se secam zamena svih dizni, dihtunga i membrana uz ciscenje i stelovanje je bila oko 30 evra. Pride to sto imaju i polovnih delova ako je nemoguca misija u pitanju, kada treba zameniti neki deo tela karburatora, tako da ce se naci i taj automatski sauk.
a ak me doprati do servisa i rucak+pive koliko moze popiti i pojesti
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
zainteresiran sam..slobodno javi kad pronadjes...fala unaprijedOriginally posted by DakaIma u Subotici servis karburatora samo ne znam koliko su "JAKI" majstori,ali mogu da vidim broj tel. pa ako si zainteresovan da ti javim i da se sve raspitas!!?
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
ako netko javi adresu u bg-u naravno da cu ti se javiti. ali dolazim sa drlogom od VW-a. shporet...e hebemti starog, a mogao je kupiti daihatsua 1,6 turbaka ali ne...on hoce vw, i sad se ja onaniram oko nedohebane njemacke konzerve.Originally posted by HondaEvo ja mogu da ti obecam da cu te docekati, ako budes dolazio u BG!
Valjda ce ti neko dati neku adresu..."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
Comment