Audi A3 1.6b, problem sa hladnim startom i lerom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prle
    CBC Senator
    • 04.09.2006
    • 223
    • Beograd - Konjarnik

    Audi A3 1.6b, problem sa hladnim startom i lerom

    Cao svima.

    Imam problem sa hladnim startom kako krene hladnije vreme. Auto je Audi A3, 2001. 1.6 AVU motor.
    Upali se, ler totalno nestabilan (ako se ne ugasi) padne ispod 500rpm, pa se podigne, nekad i do 3k rpm, i sve vreme se motor i ceo auto trese.

    Kada krene da se vozi tako hladan, nekad ima knedlu kad je oko 1k rpm, kao da ne primi gas, i onda posle sekund primi i nastavi regularno ponasanje.
    U toku voznje, dok nije na leru, ponasa se prihvatljivo, bez vecih problema, ali cim dodje na ler, a hladan je, problemi, trese, obrtaji nestabilni.

    Kad se zagreje, sve se smiruje, osim sto ostaje problem da prilikom stajanja, tj kad auto stane, obrtaji padaju lagano, i padnu ispod 500 rpm, i onda se podignu na preko 1k rpm, i onda se smire.

    Ovo ponasanje vec vise godina se manifestuje, a polako, tj svake zime je po malo losije. Situacija prilikom startovanja popodne je nesto blaza, tj kada nije mnogo hladno, tipa ima 10 stepeni, popodnevni hladni start normalno podigne obrtaje, stabilno ih drzi (rekao bih skroz normalno podizanje smese za hladno vreme).

    Gledalo ga je nekoliko majstora (servisa) bilo je raznih pokusaja, i nema jasnih zakljucka osim da krenem sve da menjam. a menjan je protokomer, tj repariran kod Porsche-a. Lambda sonda je menjana drugom prilikom. Creva usisne koja su bila sumnjiva takodje. Nista nije resilo.

    Check engine se vise ne pali (palio se ranije, ocigledno zbog drugih problema koji su reseni).

    Ovo je koliko sam cuo ne tako redak problem, ali resenja nema. Pa me zanima, da li neko ima iskustva, kreativnosti gde traziti problem. Ili eventualno gde bi to mogao uspesno da resim. Mogu da okacim snimak obrtaja, ako bi pomoglo.

    pozdrav
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Svašta piše u autodati za taj problem, pogledaj kod nekoga ko je ima, nemam sad vremena za screenshot-ove.
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Meni lici na neispravne dizne. Pustaju previse pa motor brljavi. Probaj da mu otkacis neko vakum crevosa usisne i tako dodas vise vazduha. Ako poveca obrtaje onda zaliva gorivo vise od potrebnog. Uzrok mogu da budu dizne a moze i nesto drugo.

      Comment

      • bukvic
        CBC Član
        • 04.04.2010
        • 61
        • sjenica

        #4
        Ja imao slican problem na golfu 4 1.6 8v problem bio u pumpi rezervoara pritisak na donjoj granici i regulator pritiska.

        Comment

        • prle
          CBC Senator
          • 04.09.2006
          • 223
          • Beograd - Konjarnik

          #5
          hvala na savetima, probacu sa majstorom da istrazim u tom smeru. pa javljam rezultate.

          Comment

          • prle
            CBC Senator
            • 04.09.2006
            • 223
            • Beograd - Konjarnik

            #6
            nista sumnjivo, bez bitnih gresaka, ponekad javi problem sa smesom. ne pali check engine lampicu. pumpa ok, vakum creva neka zamenjena koja su delovala da nisu sjajna, klapna ociscena opet. nista se nije promenilo. majstor ne zna sta vise. kaze moguce da su dizne.

            jel moguce kupiti negde dizne (pouzdane) a da ne kostaju ko pola automobila?

            Comment

            • comi 1342
              Moderator
              • 28.09.2005
              • 1126
              • NS
              • Giulietta ,PUG 106,

              #7
              uraditi adaptaciju klapne gasa
              reprogramirati ler gas na 760 do 880 obrtaja
              proveriti zapivnu gumicu na 14-pinskom konektoru,po potrebi očistiti konektor i zameniti gumicu
              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

              Comment

              Working...
              X