Audi a3 8l- generalna ili ne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbrdo
    CBC Početnik
    • 03.01.2019
    • 3
    • Budva
    • audi 8l

    Audi a3 8l- generalna ili ne

    Pozdrav svima

    Već 8 godina posjedujem audi a3 bezina 1.6 sa 74kw.. I služio je dobro...do zadnjih godinu ipo skoro. Potrošnja ulja jeste bila velika, majstori su mi govorili da je to ok i da taj motor oće da potroši ulja... Međutiiimm počela je da mi se prlja jedna svećica i kada se to desi auto naravno radi nepravilno. U početku je to bilo rjeđe, međutim sada na svakih 1000 km moram je očistii da bi radio normalno.
    Majstor mi reče da se mora otvoriti motor da se vidi šta i kako izgkleda, ali se lako može desiti da se mora raditi generalka i da se to ne isplati..
    I sadaa ne znam što da radim pa imam par pitanja... Koliko košta ta generalana, ukoliko bude bilo potrevbe da se radi.. da li je uopšte moguće odraditi¬? Negdje sam procitao da je u pitanju aluminijumski motor I da se zbog toga ne moze ni odraditi. Da li postoji neko prelazno rjesenje jer sam citao da moze i neka polugebneralka.
    Ovo sve pitam jer nemam novca da ga da dam na otpad za mozda 500 evra i kupim neko drugo. A i zao mi je. Prije 5000 km stavljam mu je novi set kvačila odrađen kompletan trap i kočnice...stavljen novi akumulator... nova pumpa za gorivo...sve zadnjih godinu dana. Ali sada je mnogo veći problem i ne znam da li je pametnije prodati ga za djelove ili uložiti, ako bude bilo moguće i voziti još par godina.

    Hvala unaprijed )
    Last edited by mbrdo; 03.01.2019, 12:47. Reason: prazna poruka poslata
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Pozdrav i tebi
    Možda da, možda ne
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #3
      Uvek sam se pitao zašto se ljudi odmah hvataju za ono najgore. Ja sam neznalica pa sam valjda zato uvek prvo pregledao najjednostavnije stvari a zatim išao ka onim komplikovanijim i skupljim. Retko kada se dešavalo da je problem bio u onoj najskupljoj varijanti koju pojedini majstori toliko vole da ispale pri prvom susretu sa njima.
      U ovom konkretnom slučaju, ja, kao neznalica, bih prvo izmerio kompresiju, ali ne kod majstora koji je već detektovao da je potrebna generalna.
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • BJL
        CBC Senator
        • 20.05.2013
        • 275
        • backa palanka
        • golf 3 1.8

        #4
        Skidanje glave i pregled stublina, ne verujem da su jako pojedene, zamena karika, letecih i lezecih lezajeva na radilici kao i komplet obrada glave ali ne da ti radi neki klonfer glavu vec neka ozbiljna firma, sve spakuj nazad i vozi jos par godina

        Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

        Comment

        • mbrdo
          CBC Početnik
          • 03.01.2019
          • 3
          • Budva
          • audi 8l

          #5
          E pa hvala na odgorima...

          Ono sto me malo buni je sto koliko čitah po internetu ta polugenralna i nije neko dugoročno rješenje i dosta je ljudi ne preporučuje jer ne garantuje ništaa... Mada meni da izgura još par godina bio bih zadovoljan.. do tada će cijena i skroz ispravnog biti 500 evra)

          To je isti majstor koji mi odražava auto i za kojeg do sada za sve ove godine nisam imao zamjerke, uvijek mi je za ruke uzimao puno manje nego što su mi drugi tražili, sve je koliko se ja razumijem do sada odrađeno korektno. Nije rekao da je auto za generalku ali je rekao da je zavisno od stanja moguće da bude i da se ne isplati ali nisam pitao za detalje zašto i kako, jer sam bio kod njega iz drugog razloga. Ali eto sada znam i da ful generelka nije možda obaveza možda pa mogu da ga propitujem oko toga, i njega i druge majstore...Bolje da se postavim u bolju pregovaračku poziciju da vide i da ja ponešto znam

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #6
            Kad se radi stari motor, usput naiđeš na svašta što je neophodno zameniti, inače će mušterija da se vrati brzo, i sve da računa kao reklamaciju, Dora takve ima svaki drugi dan, pretpostavljam. Ovde bi tako neka popravka bila 300 eura, za prijatelja, pa još ako je razvod za zamenu, vodena pumpa, prljave dizne...sve se dodaje. A u CG su cene i za prijatelja bar 50 % više, i delovi skuplji. Ako ne umeš sam popraviti, ili nemaš poštenog me'anićara koji još i ume, voziti stari auto zna biti skupa zabava, od koje boli glava.
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • mbrdo
              CBC Početnik
              • 03.01.2019
              • 3
              • Budva
              • audi 8l

              #7
              to si u pravu... staro auto zna da košta ali evo za ovo moje je dosta vozeno ali do unazad godinu ipo potrošnih djelova i redovnih servisa nije bilo većih kvarova...e sada već godine i kilometri stižu... pitanje je narvno novca jer mi je sada noviji automobil zadnja stavka... ono što mi je super u vezi ovoga audija je što mu djelovi nisu skupi, barem po meni.. set kvačila 105 eura.. pumpa za gorivo je bila 40 50 čini mi se...sam sam je zamienio. ne znam šta je razvod ali vodena pumpa mu je zaminenjena na velikom servisu čini mi se.

              e sada..da li u auto uložiti 300 500 ili više eura pa gurati još par godina ili kupiti neko ispravno do 1500 pa gurati sa njim pitanje je...a to je isto stara matara koja može da zadaje jade...ovako bih barem znao da sam sa motor kvačilom kočnicama i trapom, miran neko vrijeme...

              Comment

              • stevak
                CBC Senator XXL
                • 31.05.2009
                • 1215
                • Zemun
                • Saab 9000 cs 2.0T

                #8
                Originally posted by mbrdo View Post
                ta polugenralna i nije neko dugoročno rješenje i dosta je ljudi ne preporučuje jer ne garantuje ništaa.
                Ni puna generalna ne mora da garantuje ništa. Pre 35 godina mi reče drugar koji je radio mercedese da radi generalne za 1500, 2500 i 4000 maraka, a sve je zavisilo od delova koje ugrađuje. Garancija na generalnu od 1500 mu je bila do kapije . Tada mi je pokazao tri kompleta Getz karika. Jedan komplet je pravljen u Nemačkoj, drugi u južnoj americi, a treći opet negde drugde. Dakle, i kad ugradiš Getz i misliš da si dobio najbolje od njih, opet nije svejedno.
                ex SAABotražitelj

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  mnogo se prica ni kompresija nije premerena. ismeri se,pa ko je niza,uradi se "mokar i suv test " da se vid da mozda ne gubi vecnu ulja na gumicama i ventilima.pa se skine glava,,karter vidi koliko "plese " na karikama a koliko dole na radilici.

                  o cemu se ovako prica.?

                  ima i polovnih motora na kraju.

                  izmeris sve finansijki,pa vidis.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • campi
                    CBC Veteran
                    • 11.06.2005
                    • 169
                    • Srbija

                    #10
                    Originally posted by zoranbg View Post
                    mnogo se prica ni kompresija nije premerena. ismeri se,pa ko je niza,uradi se "mokar i suv test " da se vid da mozda ne gubi vecnu ulja na gumicama i ventilima.pa se skine glava,,karter vidi koliko "plese " na karikama a koliko dole na radilici.

                    o cemu se ovako prica.?

                    ima i polovnih motora na kraju.

                    izmeris sve finansijki,pa vidis.
                    Zoran je apsolutno u pravu....odokativne procene su neozbiljne....sve sto je naveo je deo dijagnostike stanja motora...tek iza toga moze da se uspostavi neka "dijagnoza" stanja motora...ali pre svega KOMPRESIJU izmeriti.......pa dalje....
                    Ukoliko se ispostavi da je potrebna polugeneralna ili generalna a imas nameru da auto vozis iza toga duzi period vremena isplati se....jer i da resis da kupis "mladji" auto ne kupuje se NOV nego opet auto koji ima kilometara iza sebe i ko zna kakvo odrzavanje...

                    Comment

                    Working...
                    X