Opel astra h 1.9cdti 110kw lenj do 2000rpm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedkg
    CBC Početnik
    • 10.05.2019
    • 3
    • Kragujevac
    • Opel astra h twintop

    Opel astra h 1.9cdti 110kw lenj do 2000rpm

    Pozdrav svima,nov sam na forumu i jeste malo glupo da odmah trazim resenje za moj problem. Ali nastojim da budem aktivan clan a imam neko iskustvo sa popravkama pa se nadam da cu biti od pomoci.
    Nego moj problem je kao sto stoji u naslovu,u pitanju je astra h cabrio 1.9cdti 110kw kao da auto losije ubrzava do nekih 1800-2000obrtaja, isao od majstora do majstora i za sada nista.
    Zatvoren egr i skinut dpf kvar ostao
    Jedan majstor je na dijagnostici video da turbini fali nekih 0.5bara na niskim obrtajima.protokomer ciscen i map senzor i primetio sam da se pali kao zuta lampica auto i kljuc ali ubrzo se ugasi i ne zapamti gresku. Ako neko imao slicnih problema podelite
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    jel dpf uklonjen samo fizički,dali auto crno dimi,koliki je vakuum treba pogledat parametre u vožnji
    samo iščitavanje grešaka ne znači puno.

    Comment

    • speedkg
      CBC Početnik
      • 10.05.2019
      • 3
      • Kragujevac
      • Opel astra h twintop

      #3
      Re

      Originally posted by kalimero1 View Post
      jel dpf uklonjen samo fizički,dali auto crno dimi,koliki je vakuum treba pogledat parametre u vožnji
      samo iščitavanje grešaka ne znači puno.
      Vakuum jos nisam pregledao jer iskreno nmg da nadjem nekog strucnog majstora(verovao ili ne) dpf je i softverski iskljucen. Malo zadimi kad se bas potera u vece obrtaje,ali kazu da to hoce zbog zatvorenog egr-a. I potrosnja je poprilicno porasla sa nekih 8 na 10-11

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        može biti da je loše napravljen dpf-off,koliko vidim po kw to je 16-ventilac i tu se voli zakrenut jedna bregasta
        znači provjeri fazu sa 2 blokade na bregastima i 1 na radilici,ako se poklapaju pogledaj dal je u tom
        položaju prvi klip u gmt jer se zna desit i da se remenica radilice zakrene,makar ja bih najprije vratio dpf
        i egr na tvorničke postavke jer to se ne skida napamet,kao što sam i prije napisao prije svega treba
        vidjet parametre .

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          pogledaj sa dijagom maf koliku imavrijednost kad ga pukneš po gasu,ovako iz glave naleru treba biti
          200-300 a na gasu 700-800,ako nema te mjere otkočaj konektor i provozaj se bez obzira na upaljen mil
          ako ide bolje onda znaš kako dalje.

          Comment

          • speedkg
            CBC Početnik
            • 10.05.2019
            • 3
            • Kragujevac
            • Opel astra h twintop

            #6
            Re

            Originally posted by kalimero1 View Post
            pogledaj sa dijagom maf koliku imavrijednost kad ga pukneš po gasu,ovako iz glave naleru treba biti
            200-300 a na gasu 700-800,ako nema te mjere otkočaj konektor i provozaj se bez obzira na upaljen mil
            ako ide bolje onda znaš kako dalje.
            Pa dpf i egr sam skinuo po savetu majstora jer kaze da turbina gubi boost na malim obrtajima po tim parametrima,kaze to je ali ipak nije. U svakom slucaju dpf je bio los a po varu na loncu vidim da je skidan(pran vrv) i zavaren opet. Inace vecina kazu da sam utripovao i da auto ide super ali ja poznajem svoj auto i nije to to. Nema varijacija na leru,mirno radi ali cini mi se da su obrtaji mozda malo podignuti,i instant potrosnja u leru je od 0.9 do 1.2 a uvek je bilo 0.7 - 0.8l

            Comment

            Working...
            X