Pozdrav ljudi sumljam da O2 senzor nije ispravan vozim Golfa mk4 1.6 16v i koliko sam uspeo da skontam sonda pre katalizatora je tzv sirokopojasna.Znam da uskopojasne sonde rade na principu variranja napona.Na koji nacin mogu da utvrdim da ova sonda radi ispravno,kolko sam citao po netu princip rada nije kao kod klasicne.Imam Vagcom pa ako neko zna kako bi pomocu njega mogao da testiram tu sondu.Hvala
Wideband o2 sensor kako testirati
Collapse
X
-
Prvo reci godinu proizvodnje auta. Da bi znao jel e3 ili e4 motor
Takodje me zanima da li imaš lpg?
Da li je sonda orginalna?
Koliko je prešao km auto?
Inace sonda ako ne izbacuje greske na dijagnostici je ispravna, ali ajde pokusacu da ti pomognem. Posto sam imao nesto slicno.
Poslato sa COL-L29 pomoću Tapatoka
-
-
Auto je euro 4 oznaka motora je BCB 2002 god imam lpg stag 4 i valtek dizne presao 230k km takodje sonda je originalna.Ne pokazuje gresku sem velikog Ltft u plusu 20.Nasao sam fals vazduh ispod klapne gasa gde se srafi cev od egr jedan sraf mi je pokidan i izgleda ne dihtuje dobro.Ako bih zamenio celu usisnu da li moze da prekopiram mesta gde je busena usisna za uvodnike za gas i vakum i ako znas mozda koja ureznica mi treba i burgija za to.
Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkLast edited by canibal86; 27.12.2019, 19:39.
Comment
-
-
Na usisu treba da imas samo jedno crijevo spojeno za gas. Tako da nemas nekakve mudrolije. Uvodnica ne znam koje je veličine. Kod tebe je usis plasticni ako se ne varam. Tako da mozes da izbusis rupu i da tecnim metalom da to zalijepis. Tu nije neki velik pritisak.
Sonda pokazuje lose vrednosti na svaki fals zrak. Siromasna smjesa je znak da imas fals problem. Pogledaj sva crijeva. Ocisti klapnu gasa, kalibrisi je. Kalibracija se uvjek radi na radnoj temp. Pošto vozis na plin ne bi bilo lose da ocistis rail i dizne. Ulttazvucna kadica.
Prekontrolisi pritisak pumpe benzina. Na toj kilometrazi vec joj pritisak drasticno los. Mora da bude oko 3.5B i vise.
Skines crevo sa raila i stavis manometar i das kontakt.
Uglavnom to je to sto moze da te zeza.
Poslato sa COL-L29 pomoću Tapatoka
Comment
-
-
Bacio sam se u potragu za drugom usisnom granom posto kod ove sto imam ne mogu da sredim taj fals vazduh i nasao sam u oglasima koja nosi isti kataloski broj sem zadnjeg slova kod mene je FF a ova je FA.Jel ima tu neke razlike ili je to isti deo?
Comment
-
-
Fizički da je ista. Ukucaj oba kataloska na netu pa pogledaj. Obicno zadnja 2 broja pokazuju trziste.
Sta jenkod tvoje pokvareno. Jel slomljena. Probaj da uslikas. Mozda se moze sanirati
Poslato sa COL-L29 pomoću Tapatoka
Comment
-
-
Originally posted by canibal86 View PostAko bih zamenio celu usisnu da li moze da prekopiram mesta gde je busena usisna za uvodnike za gas i vakum i ako znas mozda koja ureznica mi treba i burgija za to.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Comment
-
-
Originally posted by hirurg83 View PostFizički da je ista. Ukucaj oba kataloska na netu pa pogledaj. Obicno zadnja 2 broja pokazuju trziste.
Sta jenkod tvoje pokvareno. Jel slomljena. Probaj da uslikas. Mozda se moze sanirati
Poslato sa COL-L29 pomoću Tapatoka
Comment
-
-
Dobro je to sve oko uvodnika, samo prekopiraj.
Što se šrafa tiče, izvadi se to na neki način a ima ih... Ako se baš nešto slejbe, ureže se navoj za jedan broj veći...
Comment
-
-
Evo da javim na kraju sta je bilo sa autom i problem koji sam naveo.Usisna je pravila problem zamenjena drugom polovnom 30e sam platio izbusio ponovo za gas na mestima gde je bilo na staroj.Resetovao ecu benzinski drzeci ga skinutog sa akumulatora nekih 10min sa spojenim klemama.Zatim sam odradio kalibraciju klapne i egr ventila i Stft i Ltft su se vratili u normalu.Ltft je oko 2 % dok Stft varira od -1 do 1%.
Comment
-
Comment