BMW E90 320i 110KW - problem sa senzorom nivoa ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vzonjic
    CBC Član
    • 29.01.2008
    • 17
    • Beograd

    BMW E90 320i 110KW - problem sa senzorom nivoa ulja

    Dragi moji,
    vec duze vreme mucim muku sa ovim senzorom. Stari senzor je radio cudno, posle prvih 550 km predjenih skine jednu crticu na digitalnom pokazivacu. Nakon narednih okok 500km padne na minimum i upali lampicu. Otisao kod majstora, kupio novi deo (mislim da se zove Helix i kosta oko 10000 dinara) zamenili i krenuo da testiram. Sa novim senzorom prvih oko 500km spustio za jednu crticu, nakon 200km jos jednu i nakon 100km na MINIMUM. Dakle, odlepio sam.

    Moje pitanje je: da li je i novi deo los ili postoji nesto u tom sistemu sto moze da utice na laznu sliku nivoa ulja. Recimo mozda putni racunar????
    Ako imate neku ideju sta bi to moglo da bude, molim Vas pomozite.

    hvala unapred od srca
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    Jel ima taj auto šipku za proveru nivoa ulja? Znam da neki modeli BMW-a u jednom trenutku nisu imali.

    Comment

    • vzonjic
      CBC Član
      • 29.01.2008
      • 17
      • Beograd

      #3
      Originally posted by sErGiO View Post
      Jel ima taj auto šipku za proveru nivoa ulja? Znam da neki modeli BMW-a u jednom trenutku nisu imali.
      Nema sipku samo digitalni indikator

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        Baš nezgodno. A jesi siguran da auto stvarno ne potroši ulje? Možda i nije do senzora.

        Comment

        • vzonjic
          CBC Član
          • 29.01.2008
          • 17
          • Beograd

          #5
          Originally posted by sErGiO View Post
          Baš nezgodno. A jesi siguran da auto stvarno ne potroši ulje? Možda i nije do senzora.
          Bio sam danas kod BMW majstora. Kad se doda jaci gas izbacuje po malo plavog dima sto znaci da sagoreva ulje

          On je ubedjen da je do gumica ventila i njihovih mesinganih vodjica. Sve to mora da se menja a to zahteva da se skida glava motora

          Kaze da je kod tih N46 od 2000 kubika mana koja se manifestuje vec nakon predjenih 150,000km i da je 99,9% to.

          Naime, sledece nedelje mu vozim auto da to sredi mada sam mu rekao da ako imalo posumnja u stanje karika ili lezajeva radilice da i to zameni. Necu da rizikujem.

          Comment

          Working...
          X