Poštovanje,
naime od kako sam kupio svoju opel merivu a 1.4 benzinac (z14xep) imam problema sa istom, prvo sa mešanjem ulja i vode, koje je rešeno, posle toga motor nema više tako tih rad i povišen mu je ler gas sa tihih 600 na 900+ obrtaja, potom sa štuckanjem na oko 2000 obrtaja bez obzira na stepen prenosa, koje je delimično (ne skroz) smanjeno stavljanjem bosch svećica sa jednim pipkom koje su fabrički ugradjivane u isti umesto ngk sa dva pipka koje su po katalogu kako kažu u lokalnoj prodavnici, izbacio je i grešku druge lambda sonde posle prvog punjenja rezervoara do kraja, najnoviji problem se desio posle menjanja ulja i filtera, pre toga je uvek gasio lampice odmah, a sada obavezno na prvo paljenje kad je "hladan" (ako može se tako reći po ovim vrućinama) ponovo upali ili uopšte ne ugasi lampicu za ulje i motor proizvodi veoma veliku buku dok se ne ugasi ponovo posle par sekundi. Da li neko zna šta bi mogao biti uzrok ovog najnovijeg problema i kako ga rešiti?
naime od kako sam kupio svoju opel merivu a 1.4 benzinac (z14xep) imam problema sa istom, prvo sa mešanjem ulja i vode, koje je rešeno, posle toga motor nema više tako tih rad i povišen mu je ler gas sa tihih 600 na 900+ obrtaja, potom sa štuckanjem na oko 2000 obrtaja bez obzira na stepen prenosa, koje je delimično (ne skroz) smanjeno stavljanjem bosch svećica sa jednim pipkom koje su fabrički ugradjivane u isti umesto ngk sa dva pipka koje su po katalogu kako kažu u lokalnoj prodavnici, izbacio je i grešku druge lambda sonde posle prvog punjenja rezervoara do kraja, najnoviji problem se desio posle menjanja ulja i filtera, pre toga je uvek gasio lampice odmah, a sada obavezno na prvo paljenje kad je "hladan" (ako može se tako reći po ovim vrućinama) ponovo upali ili uopšte ne ugasi lampicu za ulje i motor proizvodi veoma veliku buku dok se ne ugasi ponovo posle par sekundi. Da li neko zna šta bi mogao biti uzrok ovog najnovijeg problema i kako ga rešiti?