Pre nego sto sam kupio fiestu izmerio sam kompresiju motora i bila je oko 8 na sva cetiri cilindra, inace za ovaj model treba biti 8.8 na svakom cilindru. Promenio sam ulje i filter, i posle 800 km vidim da je nivo ulja nesto malo iznad sredine. Zasto ??? Mislim da je to ipak puno za tako malu kilometrazu. Hvala unapred
fiestina potrosnja ulja
Collapse
X
-
potrosnja ulja
Meni je auto lada 1200s trosila 10 l benzina/ 11.5lit plina na 100km a ulja 0.8 lit, nesto je bilo od karika a nesto je curilo na dihtungu i tako samo ozio jos 1200 km. nema tu mnogo ili malo obicno izmedu 0.5 .0.8 l na 1000 km trose skoro svi stariji , a kad tol'ko trose od menjanja do menjanja to smatraju i normalno...CSI
-
-
fordovo, ortak mi drzi fordov servis, e sad koje, uh moracu da proverim al mislim da je 10-40. Sto se tice auspuha ne, jedino sto je auspuh nov pa ima onaj crni prsten na islazu ali mislim da je to normalno ili gresim (vrh mu ide na dole) ili gresim. Na iberlaufu ne.
Comment
-
-
Auto moze trositi ulje iz mnogo razloga mimo curenja.
Pored losih karika i gumice ventila su veoma cesto uzrocnik potrosnje ulja.
Takodje moze biti greska i do loseg (nekvalitetnog) ulja ili mozda isuvise retkog ulja za date uslove eksplatacije , s obzirom da je sad hladno vreme 10-40 bi trebalo da je ok , proveri ove druge stvari koje sam pomenuo
PozdravSaab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS
Comment
-
-
Kazes ne curi nigde,na auspuhu ok,kao i na iberu.Gledaj ujutro kad ga palis boju izduvnih gasova,ako je plavicasta moguce da su ti gumice ventila lose.
Da li si siguran da si dobro merio,i na osnovu koliko predjenih km si zakljucio da tolko trosi ulja?FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
Iz lichnog isustva sa Fiestom pretpostavljam da su semerinzi ventila, ja sam ih menjao dva puta u relativnop kratkom roku. Rekao bih da su, bar na mom autu (XR2i), bili slaba tachka, moguce da isto vazhi za sve Fieste.
Kao shto reche Vlada, obrati pazhnju ujutru pri startu - ako ti nekih 10-15 sekundi auspuh duva plavichast dim i onda potpuno nestane, 100% su ti "otishle" gumice ventila. Dobra je stvar shto nisu skupe...
BTW. Ako ih budesh menjao, nemoj dozvoliti da skidaju glavu na motoru. Majstor koji ti kazhe da tako mora nema pojma, ja sam menja dva puta i oba puta bez skidanja glave. Ne samo shto cesh jeftinije da platish za rad, nego i shto skidanjem glave pravish sebi dodatne troshkove i eventualno probleme.
Pozz
Comment
-
-
nema plavicastog dima, sto se tice majstora, drugar mi drzi fordov servis u Zemunu, tako da tu nije nista sporno...on mi kaze da je to mozda malo veca potrosnja od uobicajene, inace planiram u narednih mesec dana da odem u servis da smanjim buku motora. Pretpostavljamo da je lanac pravi...inace me zanima koliko smanjuje buku motora onaj tapacirung sa donje strane haube?
Comment
-
-
Comment
-
-
interesantno...zbunio si me ali ajde pojasni mi...gde da nadjem taj podatak u uputstvu, kako se kaze na engleskom, to sto trazim. Inace drugar mi je rekao da bi trebalo biti oko 9, zato sam mislio da je to taj podatak, samo tacniji 8.8.
Comment
-
-
slazem se sa 206, mereno na motoru trba da bude najmanje 10bara a obicno je oko 12-16 bara zavisno od stanja motora.
tih 8 bara je sumnjivo malo, lici da je motor mehanicki izraubovan odnosno pusta bilo na kairkama bilo na venitlima.
kako trosi ulje, to upucuje da su karike, odnosno da je generalka na vidiku.
onih 8.8 je stepen sabijanja, to nije ono sto se izmeri manometrom koji se uvrne umesto svecice.
ja bih jos jednom premerio pritisak na suvo i na mokro, tih samo 8 bara mi je nesto mnogo mala cifra.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
cylinder pressure
obicno ne pise u uputstvu za rukovanje autom ali pise u servisnom uputstvu.
8.8-1 je volumetricki odnos, stepen sabijanja u****nog vazduha.
ono sto se meri je pritisak.
razlicite su velicine u pitanju, moze lako da zbuni to sto su vrednosti slicne na prvi pogled.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment