Astra f- masnoca na cepu za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #31
    A sta mislite o proveri temperature motora,bez skidanja termostata?
    pogotovu za nas koji na skali za temperaturu nemamo bazdareno u stepenim?
    ja sam probao juce sa Unimerom da merim otpornost na termo senzoru na glavi motora.
    ali mi je na apsolutno hladnom motoru( vreme oko 0 C stepeni ),...pokazivao beskonacnu otpornost..to jest unimer nije uopste reagovao?
    imaju neke tablice u Autodati...samo dok pohvatam razmeru sa mojim senzorom...pa cu da vidim
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Davor
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2005
      • 498
      • Novi Sad

      #32
      Originally posted by GM
      Hvala na odgovorima, savetima, ali i na utesnim recima.

      Verovatno je pojava "majoneza" upravo razlog voznje na kratkim relacijama, kao i voznja sa nezagrejanim motorom.

      Postoji li neka preporuka (kao na pr. sta kartona ispred ventilatora), za odrzavnje vise temperature motora u zimskom periodu? Zimi, skazaljka tek da uspe da izadje iz plavog. Nisam primetio povisenu potrosnju goriva (plina), kao ni bilo kakav problem u voznji sa takvom temperaturom motora, ali me zanima da li je to normalno i da li je potrebno vrstiti neke intervencije?
      Do faksa imam 7km i do njega stekne 90stepeni,a i pre sam ga vozio na istim relacijama i to nije nikada pokazivao,napominjem da mi je termostat ispravan i da normalno stekne radnu temperaturu.

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #33
        Opisi malo taj beli dim na auspuhu, da li je povecan intenzitet po paljenju ili standardno beli dim (para) koja je uvek pozadi dok se auspuh ne zagreje.
        Meni je jednom prilikom glava motora pukla, naprslina od nekih par mm (znaci ne dihting) i malo vode mi je ulazilo i jedan cilindar, ali je to citava magla oko auta po paljenju. Vremenom se rupa sirila, i auto trokira dok ne izbaci svu vodu iz cilindra, vremenom krene da gubi vodu a malo vode ipak sidje u karter i ulje pocinje da dobija sivkasto zelenkastu boju i da podize nivo u karteru. Sve ovo je u sustini duzi proces i odvija se polako i traje nekih 10000km ukoliko normalno vozis. To je otprilike redosled stvari kako to ide, a kod tebe koliko vidim nema ni jednog od ovih simptoma tako da budi bez brige.

        Comment

        • cedo
          CBC Član
          • 13.01.2006
          • 98
          • Crna Gora B A R

          #34
          Originally posted by Wiz
          Evo ja danas stavio karton ispred hladnjaka,i bas se brzo zagrejao al ode u skoro 90 stepeni tako da moracu sutra jos nesto da improvizujem
          Nemoj stavljat preko cijelog hladnjaka
          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
          MOG'O BI DA POGINES !

          Comment

          • Davor
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2005
            • 498
            • Novi Sad

            #35
            Originally posted by dfast
            Opisi malo taj beli dim na auspuhu, da li je povecan intenzitet po paljenju ili standardno beli dim (para) koja je uvek pozadi dok se auspuh ne zagreje.
            Meni je jednom prilikom glava motora pukla, naprslina od nekih par mm (znaci ne dihting) i malo vode mi je ulazilo i jedan cilindar, ali je to citava magla oko auta po paljenju. Vremenom se rupa sirila, i auto trokira dok ne izbaci svu vodu iz cilindra, vremenom krene da gubi vodu a malo vode ipak sidje u karter i ulje pocinje da dobija sivkasto zelenkastu boju i da podize nivo u karteru. Sve ovo je u sustini duzi proces i odvija se polako i traje nekih 10000km ukoliko normalno vozis. To je otprilike redosled stvari kako to ide, a kod tebe koliko vidim nema ni jednog od ovih simptoma tako da budi bez brige.
            Kada ga upalim vidim ima dima pozadi i to svo vreme vidim u voznji i napominjem nije nikako oblak pa da onaj iza mene ne vidi nista,ali ga ima i kada je auto zagrejan(auto hladan stvarno nikada ne kidam),da i meni auto ni najmanje ne trokira niti trza u bilo kom rezimu rada,meni je boja ulja na meracu posle 5hkm jos uvek zlatna(kao novo da je u njemu).

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #36
              Originally posted by cedo
              Originally posted by Wiz
              Evo ja danas stavio karton ispred hladnjaka,i bas se brzo zagrejao al ode u skoro 90 stepeni tako da moracu sutra jos nesto da improvizujem
              Nemoj stavljat preko cijelog hladnjaka

              Pa sad je iz dva dela.jedan pokriva 2 trecine a drugi jednu,menjaju se po potrebi

              Comment

              • No name
                CBC Veteran
                • 28.02.2005
                • 164
                • Novi Sad

                #37
                Davore idi do Miseluka i iskidaj auto jedno 15-20 krugova i onda ces videti da li ce se nesto promeniti.Pre pocetka voznje obrisi cep od te bele skrame i udri po cepanju,ako je to samo kondenz u ulju on mora ispariti za 15-20 krugova ekstemnog cepanja jer ce se tada ulje ugrejati mnogo vise nego sto se ugreje po kratkim gradskim turama,a sto je jos bitno ulje ce biti duze vreme na vecim temperaturama tako da za to vreme sav kondenz mora ispariti iz njega.

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #38
                  A ako glava vec nije u redu, to cepanja ce pomoci da se kvar poveca i onda ces biti siguran da moras da je skidas...
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • Davor
                    CBC Senator XXL
                    • 02.03.2005
                    • 498
                    • Novi Sad

                    #39
                    Originally posted by No name
                    Davore idi do Miseluka i iskidaj auto jedno 15-20 krugova i onda ces videti da li ce se nesto promeniti.Pre pocetka voznje obrisi cep od te bele skrame i udri po cepanju,ako je to samo kondenz u ulju on mora ispariti za 15-20 krugova ekstemnog cepanja jer ce se tada ulje ugrejati mnogo vise nego sto se ugreje po kratkim gradskim turama,a sto je jos bitno ulje ce biti duze vreme na vecim temperaturama tako da za to vreme sav kondenz mora ispariti iz njega.
                    Razmisljao sam i ja o tome samo nisam hteo nista da ga "produvavam" dok se ne ustanovi tacan uzrok taloga na cepu i belog dima na auspuhu.Cekam da malo otopli pa da onda vidim hoce li dimiti i skupljati kajmak.

                    Comment


                    • #40
                      Taj talog koji se skuplja na čepu može se naći
                      i u crevima iber laufa, i da smrzne na niskim temperaturama.
                      Onda motor nema kuda da diše i izbaci svo ulje napolje.
                      Meni se ovo desilo prošle zime.

                      Pozz

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #41
                        Tako je mom ortaku kada je upalio motor i otvorio haubu da pogleda nesto, izletela sipka za merenje ulja i malo da ga pogodi u glavu. Zaledio se iber lauf i pritisak trazio gde da izadje. Bio je to Yugo 55!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • Davor
                          CBC Senator XXL
                          • 02.03.2005
                          • 498
                          • Novi Sad

                          #42
                          Originally posted by Eon
                          Tako je mom ortaku kada je upalio motor i otvorio haubu da pogleda nesto, izletela sipka za merenje ulja i malo da ga pogodi u glavu. Zaledio se iber lauf i pritisak trazio gde da izadje. Bio je to Yugo 55!!!
                          U je*ote,pogibe bez zrna baruta zamalo,zasad je sve u redu nemam nikakvih zamerki zasad jer sam proverio i ne duva niti trosi bilo koju tecnost a to sto dimi nadam se da ce sa toplijim danima prestati.

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #43
                            Ne opterecujes se uopste, ako ti ne trosi nista od tecnosti. A i kada pocne da trosi, nije toliko alarmantno!!!!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Davor
                              CBC Senator XXL
                              • 02.03.2005
                              • 498
                              • Novi Sad

                              #44
                              Evo upravo sam kontrolisao stanje kakvo je i dalje skuplja kajmak i to poprilican kao i temperatura sto je.Sutra ce imati jedno 50km auto puta pa ce izduvati malo nadam se.

                              Comment

                              • Davor
                                CBC Senator XXL
                                • 02.03.2005
                                • 498
                                • Novi Sad

                                #45
                                Bas sam neki dan kada je bilo malo toplije uzeo da proverim da li i dalje skuplja talog na cepu i mnogo manje sada kako se temperature povecavaju i naravno auto putem sam ju prethodnih dana cesto vozio i sada ga ima daleko manje.

                                Comment

                                Working...
                                X