Moj ti je neki savet da pri kupovini pre svega obratish pazhnju na to kako i koliko je auto odrzhavan. Kao prvo, to su modeli sa 16-17 godina, verovatno zavidnom kilometrazhom, i kao takvi su pre svega dobra (pametna) kupovina samo ako su dobro odrzhavani i pravilno servisirani. Kao drugo, to je BMW =] , pa su uglavnom imali nekoga za volanom ko nije bash imao milosti i obzira na potroshnju. Dakle, pre svega trazhi model sa dobrom "istorijom", jedino ce ti se takva kupovina isplatiti, narochito kad je BMW u pitanju. U suprotnom, bez obzira da li je u pitanju 318, 320, 325 ili shta vec, jedino cesh imati problema i izdataka koji rastu upravo tim redosledom...
E sad, ako su ti finansije najbitnijie, idi na redni "chetverac" ali samo model sa 16v, dakle 318iS. Motor (M10) tj. M40 sa 113 ks nije dovoljno snazhan, a opet su ga (za ochekivati) prethodni vlasnici ionako "gazili" zamishljajuci da voze M3 pa su takvi motori uglavnom za izbegavanje...
Ako finansije nisu bash totalno limitirajuci faktor, onda idi na "shestaka", ali ja bih radije "zaobishao" 320. Naime, ako imash tvrdu nogu
i jedino gledash u tom pravcu a finansijski mozhesh da izdrzhish "shestaka", onda idi na 325i. Tek sa njim cesh dobiti to shto trazhish
Da ne bude zabune, razlika u dva cilindra je ochigledna, narochito pri manjem i srednjem spektru obrtaja, "shestak" bolje vuche sa malih obrtaja. Ali ako hocesh prave performanse, onda je od 320i bolji izbor 318iS! Chudno jeste, ali motor iz 320i (M20) ima oko 125 ks, dok 16v motor iz 318iS (M42) ima 136! Osim toga, lakshi je od shestaka, tako da dobijash dodatno u performansama! Shestak je, sa druge strane, znatno dugovechniji shto ti je narochito bitno kod tog godishta, ali za onaj pravi osecaj i prilive snage u svakom trenutku mislim da 320 nije pravi izbor. Mozhda jeste "zlatna sredina", ali moje mishljenje je da njegove performanse ne opravdavaju njegovu potroshnju, cene registracije i odrzhavanja...
Zato ti kazhem, ako hocesh chist sport, onda idi na 325i! Iako "na papiru" ima manje konja od coupea 318iS, ima obrtni moment koji lepi za sedishte od 2,5 do 6 hiljada rpm...
Ako si za zlatnu sredinu, M ti je lepo rekao, racionalno je mozhda najbolji 320i. Ja mozhda stvari vidim iz drugachijeg ugla, a ti odluchi...
M10 zna da zahebava sa podizachima ventila, shestaci ponekad imaju curenje na kucishtu filtera za ulje.
Oba modela imaju chesto problema sa prekidachem za "rikverc" svetla.
U svakom sluchaju, trazhi model sa dobrom istorijom servisiranja. Takvi modeli, pre svega "shestaci", mogu i preko 300 k km bez problema.
BTW. Iako nije nikakav racionalan podatak za odluku pri kupovini, zvuk shestaka samo predstavlja dodatan motiv
U svakom sluchaju oprezno i srecno pri kupovini. Ochekujemo te uskoro u "klubu"

E sad, ako su ti finansije najbitnijie, idi na redni "chetverac" ali samo model sa 16v, dakle 318iS. Motor (M10) tj. M40 sa 113 ks nije dovoljno snazhan, a opet su ga (za ochekivati) prethodni vlasnici ionako "gazili" zamishljajuci da voze M3 pa su takvi motori uglavnom za izbegavanje...
Ako finansije nisu bash totalno limitirajuci faktor, onda idi na "shestaka", ali ja bih radije "zaobishao" 320. Naime, ako imash tvrdu nogu


Da ne bude zabune, razlika u dva cilindra je ochigledna, narochito pri manjem i srednjem spektru obrtaja, "shestak" bolje vuche sa malih obrtaja. Ali ako hocesh prave performanse, onda je od 320i bolji izbor 318iS! Chudno jeste, ali motor iz 320i (M20) ima oko 125 ks, dok 16v motor iz 318iS (M42) ima 136! Osim toga, lakshi je od shestaka, tako da dobijash dodatno u performansama! Shestak je, sa druge strane, znatno dugovechniji shto ti je narochito bitno kod tog godishta, ali za onaj pravi osecaj i prilive snage u svakom trenutku mislim da 320 nije pravi izbor. Mozhda jeste "zlatna sredina", ali moje mishljenje je da njegove performanse ne opravdavaju njegovu potroshnju, cene registracije i odrzhavanja...
Zato ti kazhem, ako hocesh chist sport, onda idi na 325i! Iako "na papiru" ima manje konja od coupea 318iS, ima obrtni moment koji lepi za sedishte od 2,5 do 6 hiljada rpm...

M10 zna da zahebava sa podizachima ventila, shestaci ponekad imaju curenje na kucishtu filtera za ulje.
Oba modela imaju chesto problema sa prekidachem za "rikverc" svetla.
U svakom sluchaju, trazhi model sa dobrom istorijom servisiranja. Takvi modeli, pre svega "shestaci", mogu i preko 300 k km bez problema.
BTW. Iako nije nikakav racionalan podatak za odluku pri kupovini, zvuk shestaka samo predstavlja dodatan motiv

U svakom sluchaju oprezno i srecno pri kupovini. Ochekujemo te uskoro u "klubu"

Comment