bmw e30 318 ili 320?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    Moj ti je neki savet da pri kupovini pre svega obratish pazhnju na to kako i koliko je auto odrzhavan. Kao prvo, to su modeli sa 16-17 godina, verovatno zavidnom kilometrazhom, i kao takvi su pre svega dobra (pametna) kupovina samo ako su dobro odrzhavani i pravilno servisirani. Kao drugo, to je BMW =] , pa su uglavnom imali nekoga za volanom ko nije bash imao milosti i obzira na potroshnju. Dakle, pre svega trazhi model sa dobrom "istorijom", jedino ce ti se takva kupovina isplatiti, narochito kad je BMW u pitanju. U suprotnom, bez obzira da li je u pitanju 318, 320, 325 ili shta vec, jedino cesh imati problema i izdataka koji rastu upravo tim redosledom...

    E sad, ako su ti finansije najbitnijie, idi na redni "chetverac" ali samo model sa 16v, dakle 318iS. Motor (M10) tj. M40 sa 113 ks nije dovoljno snazhan, a opet su ga (za ochekivati) prethodni vlasnici ionako "gazili" zamishljajuci da voze M3 pa su takvi motori uglavnom za izbegavanje...

    Ako finansije nisu bash totalno limitirajuci faktor, onda idi na "shestaka", ali ja bih radije "zaobishao" 320. Naime, ako imash tvrdu nogu i jedino gledash u tom pravcu a finansijski mozhesh da izdrzhish "shestaka", onda idi na 325i. Tek sa njim cesh dobiti to shto trazhish

    Da ne bude zabune, razlika u dva cilindra je ochigledna, narochito pri manjem i srednjem spektru obrtaja, "shestak" bolje vuche sa malih obrtaja. Ali ako hocesh prave performanse, onda je od 320i bolji izbor 318iS! Chudno jeste, ali motor iz 320i (M20) ima oko 125 ks, dok 16v motor iz 318iS (M42) ima 136! Osim toga, lakshi je od shestaka, tako da dobijash dodatno u performansama! Shestak je, sa druge strane, znatno dugovechniji shto ti je narochito bitno kod tog godishta, ali za onaj pravi osecaj i prilive snage u svakom trenutku mislim da 320 nije pravi izbor. Mozhda jeste "zlatna sredina", ali moje mishljenje je da njegove performanse ne opravdavaju njegovu potroshnju, cene registracije i odrzhavanja...

    Zato ti kazhem, ako hocesh chist sport, onda idi na 325i! Iako "na papiru" ima manje konja od coupea 318iS, ima obrtni moment koji lepi za sedishte od 2,5 do 6 hiljada rpm... Ako si za zlatnu sredinu, M ti je lepo rekao, racionalno je mozhda najbolji 320i. Ja mozhda stvari vidim iz drugachijeg ugla, a ti odluchi...

    M10 zna da zahebava sa podizachima ventila, shestaci ponekad imaju curenje na kucishtu filtera za ulje.
    Oba modela imaju chesto problema sa prekidachem za "rikverc" svetla.

    U svakom sluchaju, trazhi model sa dobrom istorijom servisiranja. Takvi modeli, pre svega "shestaci", mogu i preko 300 k km bez problema.

    BTW. Iako nije nikakav racionalan podatak za odluku pri kupovini, zvuk shestaka samo predstavlja dodatan motiv

    U svakom sluchaju oprezno i srecno pri kupovini. Ochekujemo te uskoro u "klubu"
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #17
      Vozao sam mnogo toga i imao mnogo toga.....
      BMW je auto koji ipak trazi poshtovanje ( STRAHO)... Problem ovde kod nas je onaj dobro poznati:
      *Odrzavao sam auto naravno.... menjao ulje....Filter svaki drugi put..
      *Pa preshao je SAMO 165K ili nije mnogo preshao, ali sam mu radio generalnu...

      Odrzavanje auta nije samo sipaj gorivo i ulje... i VOZI MISHKO!
      Ako kupujesh auto sa 2-2.5K dobro razmisli... samo moje je stanovishte 6 cilindara je mnogo bolje od 4, oseca se na uzbrdicama, po gradu... potroshnja je malo chudan pojam... ako kupujesh BMW i netjesh da ga vozish na plin spremi se na potroshnju od minimum 10-11 litara benzina koji god da je model. Za potroshnju od 2 lit/ 100 km za 6 CYL. vishe ja bih uvek rado dao... gde ti je 950 din/100KM onda imash i 1100-1200 Din/100 Km.
      Ovo ti kazem kao neko ko je imao dotichne automobile ( 318, 320, 325) E30.
      Sad sam spao na 324D 87, kojeg sam mehanichki restaurirao i ulozio 2.5 K evr + SAAB 9000CSE
      Moj ti je Savet 6 CYL. pa ti kako vetj mislish.... uradi... ZVUK iz 6 CYL i visco ventilator su ne opisivi.. moraju da se dozive!!!
      Toliko od mene...

      Comment


      • #18
        Hvala ljudi na savetima
        odluka je pala
        uzecu 320 samo sada treba da nadjem dobar primerak ipak je to sestak.Bio je jedan dobar 318is za 2200e coveku hitno trebala lova i jbga . Kada budem pazario cujemo se pa da vidite slike i da mi kazete vasa misljenja.
        Ako se setite jos necega pisite svaki savet je dobrodosao, a vreme ce proci dok nadjem dobar bmw ali tu je negde "KONACNO MOJ BMW"

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          I kao moze da uporedis te benzinske modele BMW-a sa 324D, snaga, potrosnja, trajnost... Sto si ih menjao na kraju za dizela....? Ne ide to sa temperamentom kupca BMW-a?!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #20
            @ Eon Znash zashto sam kupio 324D .... ODLICHNO....
            BMW 324D je po svemu BMW ... samo shto troshi D....

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #21
              A koji je model BMW-a E30 najpogodniji za preradu na plin (znam da je kod dobrog majstora svejedno,ali pretpostavljam da ima neke razlike u ECU kod modela proizvedenih posle 1987,pa se pitam kako se to manifestuje pri ugradnji gasa)?
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Svi su podjednako raspolozeni za gas. Za nijansu pogodniji cetvrtaci
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #23
                  Da ne otvaram novu temu: hocu i ja da kupim bmw trojku,88-91.godiste, i kao trazim je vec neko vreme...Elem, naidjem na jednu, 89.godiste, m40 motor od 1800 kubika....a u saobracajnoj pise 84. godiste, model 320i, gazda kaze da je skoro ubacen ovaj motor m40, a u saobracajnoj pise da ima 66kw.....sve izmesano! Ja prepisah broj iz saobracajne, potrazih na internetu da rastumacim po broju motora i sasije godiste i model, al se nista ne poklapa.....pa ako moze neko malo da mi rastumaci ili da postavi nesto odakle mogu da saznam generalije o autu...
                  inace broj sasije je WBAAA710609158070, a broj motora je 184e13532695
                  P.S. takodje me zanima da li neko zna, da li moze takav auto da se odveze na atest i da mu se utvrde pravi podaci, jer bi mi bilo glupo da vozim ovako?
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    VIN:9158070 1171 Series: 3' E30 Model: 323i coupe ECE Year/Month:- Transmiss.: M Steering: L


                    Dakle...neka mutljevina
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • cveleBMW
                      CBC Senator XXL
                      • 21.03.2006
                      • 370
                      • Beograd, Banovo Brdo

                      #25
                      Zdravo, neki savet sta da gledas pri kupovini BMW-a ne znam da ti kazem... Ali znam, da moj ujka (seljak sa sela) ima 325e 87' vec 6 god.
                      i za tih 6 god. KUNEM TI SE promenio je samo cilindar kvacila i svecice (najobicnije) Sipa ulje na tocenje,... dalje ne moram nista da ti pricam!!!
                      A auto radi kao sat
                      Terao sam da mi ga proda ali ne da...
                      P.S.Ja nisam jedan od obicnih vozaca i zato ti kazem da je ovaj model LUDA masina, obrtni moment mu je extra!!!
                      E ali to cudo ima oko 2700 ccm i 129ks, da te ne lazem trosi 12l.
                      E i jos nesto, ako volis gas, imao sam prilike da se vozim u 325i...
                      To je ****** od kola, ubija kako ide, lepi za sediste!!!

                      E da se vratimo na pravu pricu, ne znam ko je ono bese rakao ali od svih modela i po brzini i po kvalitetu i po lepoti zvuka motora i po naj vaznijem dzepu najbolji je 320i!!! Vuce i to extra!!!
                      P.S.Zasto nisi za plin???

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #26
                        Ja nisam za plin? Oba auta sto imam (yugo i golf) rade na plin, tako da ne znam sta da ti kazem.....Mada najradije bi kupio auto bez plina, pa da sam izaberem majstora koji ce to da odradi.
                        U principu, znam vecinu stvari na koje treba da obratim paznju pri kupovini, samo je problem naci pristojan primerak...pa ako neko zna ko prodaje dobar bmw u Nisu nek napise, ja sam spreman ko zapeta puska
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #27
                          6 CYL je 6 CYL.... pa ako se uzme u obzir Dzep...
                          da da da da da 320i
                          Zvuk i tako to i ima rezervu snage...

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #28
                            Za M-a:
                            imas li neki sajt za te brojeve, odnosno odakle ih citas? Ako je iz nekih knjiga, onda nista, al ako imas na kompjuteru, objavi ih ili posalji na pp, moze?
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              Instaliran program ETK TIS...ne mogu ti prebacim
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                #30
                                Steta, jer cu morati da te smaram uvek kad mi nesto ne bude jasno
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X