bmw e30 318 ili 320?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #31
    Neces...evo dao je buldozer link http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=8199
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #32
      E, to sam trazio! Hvala!
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #33
        A zna li neko nesto o modelu 318is, ne mislim na tehnicke podatke, vec na pouzdanost i dugotrajnost, jer sam nacuo da je problematicniji motor od sestaka npr? I sa kojom serijskom opremom se isporucivao?
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #34
          Nisi naveo konkretno na koju seriju (E30, E36) mislish, pa cu pretpostaviti da josh uvek prichash o E30

          Ne znam shta ochekujesh da chujesh/prochitash, a da vec nije recheno, vishe puta...

          M42 je bio prvi motor sa "16v" tehnologijom koji je uvrshten u serijsku proizvodnju BMW-a, razvija 136 KS, a kupe 318iS ima i "tvrdo" M-tech veshanje. Solidan agregat, mada trazhi visoke obrtaje za prave prilive snage, ali je odnos snaga/performanse/ekonomija veoma povoljan. Inache, motor je malo starije tehnologije, potiche sa sredine '80-ih godina, i rezultat je iskustava BMW-a sa motorom u prvoj M3 seriji.

          To koliko ce taj motor da bude pouzdan i dugotrajan zavisi pre i vishe od svega od toga kako je vozhen i kako je odrzhavan. Mozhe taj motor da "istrpi" puno, ali ako nije isposhtovan neki minimum shto se odrzhavanja tiche, a shto je sluchaj sa, po nekoj slobodnoj proceni, jedno 80% automobila vozhenih u proteklih 15-ak godina "kod nas" - ne vredi mnogo... Motor tehnoloshki star 20-ak godina u kombinaciji sa loshim odrzhavanjem (ne zaboravi kako i koliko su automobili ovde odrzhavani tokom 1990-ih!), a koji je pritom "dushmanski" vozhen je jedino dobar za izbegavanje.

          Od karakteristichnih problema prisutni su oni vezani za podizache ventila, mada se chesto deshava i da "zveketanje" kod hladnog starta nije asocirano sa njima, nego sa labavim zatezachem lanca. Pre promene treba utvrditi u chemu je zaista problem.

          Po meni, iskreno recheno, auto (a narochito neki tipa BMW koji se vozi "za sve pare") u Srbiji vredi kupiti jedino ako si upoznat sa istorijom automobila (znash vlasnika, rodjak, komshija, prijatelj i te munje...) i uveren si da je bio propisno odrzhavan, ili ga uzimash od nekog loodaka ili automobilskog freaka kojem je taj auto svetinja, koji pre svega poshtuje i voli taj brend, i onda mozhesh da budesh miran, ali ipak oprezan...

          U suprotnom - rulet.....
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #35
            Da,mislim na E30, uostalom takav je i naslov teme. Znam ja dosta o tom modelu sto se tice tehnickih karakteristika, od snage pa do toga da je bolje izbalansiran kao auto nego sestaci, nego sam mislio na neke podatke iz prakse o odrzavanju, jer se prica da npr. motor od 2 litra trpi sve i svasta, od ulja do svakakvog nacina voznje, a za ovaj motor sam cuo da je slabiji sto se tice pouzdanosti i da trazi odlicno ulje iskljucivo ( mada ja ne bi drugacije ni sipao)
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #36
              Pazi, pricha o motoru koji pije svako ulje i svakakvu chorbu i pritom trpi sve i svashta sho se nachina vozhnje tiche, i tako 300+ k km, je po meni pre iz domena bajki nego realnih eksploatacionih uslova i svakodnevne prakse.
              Shestaci jesu "otporniji" na torture i manje skloni tezhim havarijama jer su, jednostavno recheno, snazhniji, rastereceniji u radu i stoga sposobni da izdrzhe vishe radnih sati. Najveci problem chetveraca, pa i M42, je u tome shto se stalno moraju terati u vishe obrtaje pri svakom preticanju, na uzbrdicama, pod teretom i sl. dok su shestaci pod manjim stresom, pre svega zbog znatno vishih vrednosti Nm dostupnih na nizhim i srednjim obrtajima. Njih se u visoke rpm mora naterati pri zaista ekstremnim sluchajevima, ili kad proradi nagon za adrenalinom
              Jedan primer, obzirom na lichna iskustva sa dva ista modela za razlichitim motorom: moj 318i u petoj brzini na 140 km/h radi na (oko) 4200 rpm, dok motor u 328i istu brzinu vozi sa 2500 rpm; kad pretichem (magistralni putevi, ne rachunajuci autoput ili "lagana" preticanja kad je put slobodan stotinama metara unapred i nema nikoga iza mene) sa 318i motor se uvek zavrti uglavnom preko 5000 rpm dok 328i preticanje istim tempom odradi na 3-4 k rpm, i uglavnom u vishem stepenu prenosa, na uzbrdici ista pricha... BMW je generalno tezhak, serija 3 narochito od E36, pa im chetverci imaju tezhi posao sa karoserijom od shestaka. Sve ovo utiche na to da se (sa pravom) steklo mishljenje da shestaci "trpe vishe", mada bih ja to preformulisao u "trpe duzhe", zbog svega vec navedenog...
              Opet se sve svodi na prichu o keshu... Znachi registracija, odrzhavanje, osiguranje... Naravno da bi svako radije shest nego chetiri cilindara pod haubom (BMW-a), ali... Chak i to shto je M42 u 318iS jachi po konjazhi od 320, ipak bi mi shestak bio izbor pre, ali jbg, razlika u ceni osiguranja+odrzhavanja+potroshnji (donekle) sve ukupno nije nimalo zanemarljiva.
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Hermes
                CBC Senator XXL
                • 14.02.2006
                • 1306
                • https://t.me/pump_upp
                • bemve

                #37
                Pitao sam za 318is, jer sam video jednog strasno dobrog, i nameracio sam se da ga kupim, pa me interesovalo nesto vise od sturih tehnickih podataka....ali dzabe sto sam ja resio cak i da pozajmim i vise para za kupovinu nego sto sam planirao, kad mu je sve dobro, al mu malo brojevi ne valjaju...... ....pa dodje mi i da placem i da ubijem vlasnika kad prodaje tako stogod...i jos su mu brojevi od prethodne verzije trojke, iz 82. godine, a i vidi se kako je ofarbano preko...malo se vidi, ali vidi se....mada i da se ne vidi, ne bi uzeo neregularan auto.....da covek poludi, svaki drugi auto je nesto muckan i prepravljan, pa ajde nadji sta trazis....tesi me bar sto je dekideki nasao auto koji je trazio, jer je moja prica slicna, samo sto se radi o Bmw-u.... i moja je potraga duza ... i ogranicena uglavom na Nis i okolinu...ma naci cu ga..
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #38
                  Samo strpljenje, naletece vec neshta shto vredi kupiti

                  Nego, trebalo bi da malo "izadjesh" sa teritorije Nisha, ima kupea tu i tamo za koje vredi dati kesh, samo treba biti veoma aktivan u potrazi. Na primer, ja sam na auto pijaci u Kraljevu, pre par meseci dodushe, video par finih kupea, ne secam se tachno ali mislim da je jedan bio upravo 318iS. Vizualno su bili OK, mada prave provere slede tek na probnoj vozhnji i kod nekog (pouzdanog, poverljivog) majstora na proveri. Severno od BG (Vojvodina) ima isto tako jako lepih kupea, BMW-a generalno, tamo sam proshle godine bio zachudjen brojem BMW-a koji se vozaju Konkretno pricham o Zrenjaninu, mada vidim po oglasima puno njih iz Subotice, NS... Zbog jache konkurencije i chinjenice da je standard vishi od ostatka Srbije i shodno tome da ti automobili verovatno imaju redovne servisne intervale, mislim da je kupovina upravo tamo bolja opcija od ostatka drzhave. Nishta ne tvrdim, tek glasno razmishljam

                  U svakom sluchaju puno srece i strpljenja, vredi chekati "ono pravo"
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Ima jedan dobar u BG-u. Ako si stvarno zainteresovan videcu da ga slikam i pitam za cenu.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #40
                      Ako ti nije problem.....zahvalan sam za svaku informaciju
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #41
                        Ej,drugari...kupio sam 318i i vrlo sam zadovoljan
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          Strava Daj ga u automobili clanova
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #43
                            Samo da ga uslikam....i stize!
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • DRAGANCE
                              CBC Član
                              • 23.12.2004
                              • 28
                              • bg

                              #44
                              taman reci svima potrosnju pa nek znaju da li je bas toliko kriticno

                              Comment

                              • Hermes
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2006
                                • 1306
                                • https://t.me/pump_upp
                                • bemve

                                #45
                                Odgovor posle hiljadu godina....

                                Nikad manje od 12, nikad vise od 17...u proseku (na plin)
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X