bmw 520 1982god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    bmw 520 1982god

    kupio sam danas auto , BMW 520 iz 1982 model e12 motor valjda M17 ..ja se iskreno ne razumem u BMW ali kad izleti povoljna prilika shto da ne ..

    treba da se zameni dihtung glave poshto je pomeshao vodu i ulje, nadam se da nije kriva glava poshto pali ko mina i extra tiho radi ... kaze da stoji vec koji mesec od kako je probio dihtung ... ali stavish akumulator upali iz prve ...

    elem redni shestak dupli karb ... trenutno radi ko sat ... tj menjam dihtung sutra i ulje pa cu da dam konachni sud... pretpostavka po izgledu celog auta da je preshao 250 - 300 hiljada .. sho je za ovaj motor po prichama nekih majstora pola radnog veka...

    savet sturchnjaka, dajte preporuke jel sam se zahebo ili nisam inache auto placen 500e neregistrovan ... iovako mi treba samo motor i menjach tako da mi to nije ni bitno ...

    koje su mogucnosti za ovakav motor ... chinimi se da je najisplativije dodati josh dva karba i imati 3 dupla ... sve ostalo je suvishe skupo ... mozda greshim .. dajte predloge plz inache 115ks
    Prevelika slika u potpisu!
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Samo par stvari...

    Model E12 se proizvodio od 1972. do 1981. Tokom 1982. proizvodjene su josh jedino serije sa (uglavnom) jachim motorima i bogatom opremom obzirom da fabrika nije shtedela jer je dolazio novi model (E28) pa su vecina modela iz 1982. bila u "fullu", na nivou tadashnje ponude opreme...

    Model E28 se proizvodio od 1982. do 1988. U tvom konkretnom primeru kazhesh da je u pitanju E12 520i iz 1982. ali jesi li siguran da nije u pitanju model E28? Nije iskljucheno, ali sumnjam da se radi o E12, pre ce biti prva serija E28.

    Kod serije E12 su u modelima 520/520i ugradjivana dva motora od dva litra: u pochetku su ugradjivani "chetverci" bazirani na motoru M10, kasnije je pochela ugradnja prvog dvolitarskog "shestaka". Snage su bile 97 i 110 KS, respektivno.

    Serija E28 je vec imala dvolitarske motore samo u verziji rednih shestaka, i to dve vrste: "baby six" i "big six". Inache je BMW prvi put u svoju serijsku proizvodnju predstavio dizel motor upravo u seriji E28.

    Ako je u tvom pitanju motor sa 12 ventila verovatno se radi o M20 motoru, tzv. "baby six" shestaku od 1990 ccm i 122 KS.

    U svakom sluchaju nadam se da cesh da sredish problem sa glavom, u principu se radi o dobrim motorima, iz vremena kad se na kvalitetu materijala nije shtedelo kao danas i "izleti" tipa nikasil nisu bili poznati.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Re: bmw 520 1982god

      Originally posted by Dutchman

      savet sturchnjaka, dajte preporuke jel sam se zahebo ili nisam inache auto placen 500e neregistrovan ... iovako mi treba samo motor i menjach tako da mi to nije ni bitno ...
      Pa ako auto nije truo i kad se sredi motor moze dalje da se vozi, naravno da se nisi zajebao. To je bas konforan auto i lepo je voziti se u njemu.
      Ali ako...kao sto kazes da ti treba samo motor i menjac od njega onda si to mogao da nadjes i jeftinije.

      Originally posted by Dutchman
      koje su mogucnosti za ovakav motor ... chinimi se da je najisplativije dodati josh dva karba i imati 3 dupla ... sve ostalo je suvishe skupo ... mozda greshim .. dajte predloge plz inache 115ks
      Ne. Najisplativije je dodati mu ubrizgavanje.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • cveleBMW
        CBC Senator XXL
        • 21.03.2006
        • 370
        • Beograd, Banovo Brdo

        #4
        cvele

        Citao sam nesto iz nekog Nemackog casopisa, iz 80' godina, i oni su bas bas nahvalili 520 E12... E sada ako je onako kako kaze Overspeed, da su se pravile do 81'god., onda je verovatno tvoj E28, sto znaci da je samim tim i bolji model, predpostavljam... Ipak je to BMW...
        A slazem se sa M-om da si dao mnogo para...

        Comment

        • Dutchman
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 741
          • Vracar centar sveta

          #5
          evo ovako doshlepao sam danas auto kod mene, mislim iako radi suludo je voziti ga na razvodnjenom ulju .. sutra cu nadam se da zamenim ulje i promenim dihtung...

          e sad saobracajna je na BMW 528I ali je shasija sa PUS brojem a motor je 1990ccm 92kw br motora 206EA-7553322 ko zna shta je tu ko prepakivao... menjach poprilichno pliva pretpostavljam da su otishle gumice ili ko zna shta sumljam da je sam menjach zviznu barem ja nisam chuo da na tim starim benkama ode menjach... sutra cu slikati motor pa cemo videti...
          Prevelika slika u potpisu!

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #6
            Sad gledam autodatu i to je motor iz E 28

            sto se tice karoserije

            E 12:




            E 28:


            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Originally posted by Dutchman
              menjach poprilichno pliva pretpostavljam da su otishle gumice ili ko zna shta sumljam da je sam menjach zviznu barem ja nisam chuo da na tim starim benkama ode menjach....
              Mislis rucica menjaca mnogo landara. Ako mislis na to, standardno kod BMW-a ... menjac je ok, samo hebl treba biksnovati.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                ...doshlepao sam danas auto kod mene...motor je 1990ccm 92kw...
                Znachi to je to - E28, upravo motor koji sam pretpostavljao da je u pitanju:

                Ako je u tvom pitanju motor sa 12 ventila verovatno se radi o M20 motoru, tzv. "baby six" shestaku od 1990 ccm i 122 KS.
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Dutchman
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 741
                  • Vracar centar sveta

                  #9
                  da da sad po slici vidim i ja da je E28 ... kazem ja da se slabo razumem u BMW-a

                  e sad znachi menjach standardno za ruchicu da je labava... to mi mnogo znachi , e sad potencijali samog motora to mene zanima poshto auto ide na otpad kad mu izvadim motor ... dodushe ako nekome treba neki deo nek slobodno se javi , ima sedishta iz marsovca 95 na stuju ... trebala bi da se presvuku ali su i dalje udobna i chvrsta... ko bi reko... uostalom postavicu u oglasima slike shta sve ide na prodaju ukljuchujuci i ovaj plin u njemu lovato za 100oira

                  znachi poshto vec skidam glavu zbog dihtunga shta josh jeftino da uradim na motoru ....

                  inache za sve one koji kazu sedi vozi ... izgledace za mesec-dva ovako samo sa dva cilindra vishe hehe


                  Prevelika slika u potpisu!

                  Comment

                  • Dutchman
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 741
                    • Vracar centar sveta

                    #10
                    e ovako motor puko , tj blok spojio galerije za vodu leva strana malo naprsla ka spolja + spojila dva shrafa , manje je puko sa leve strane isto dva shrafa spojio ali su manje rupe ... i sve ovo nije problem ali je spojio vodu i matgistralu za ulje tanko ali jeste i tu mesha ... cilindri su ko novi chadjavi sve je lepo radi ko sat ali ulje da menjam na 100km ili umesto rashladne technosti da sipam ulje

                    zatvorili smo ga i dogovorio se sa gazdom da mi vrati mojih 200e koje sam dao i da mu teram auto ... elem imam blesav predosecaj da ce da me zahebe....
                    Prevelika slika u potpisu!

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      koji gazda ,?
                      i zar ga nisi platio 500 evra??
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #12
                        sad mi nista nije jasno
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        • zodiac
                          CBC Član
                          • 25.07.2005
                          • 40
                          • Beograd

                          #13
                          Vrati ti to, brate. To je teska budzevina, pored toga sto mu je riknut motor. Unutra je M20 motor (M10 2.0 4 cilindra se ugradjivao samo do 1978), a 92KW ima samo K-Jetronic verzija. M20 je imao samo cetvorogrli karburator u originalu, za motore 2.0 i 2.3. Dvogrli ti je naknadno ugradjen, kad su skinuli K-glavu i brizgaljke, u najboljem slucaju je BMW-ov original Solex ili Piereburg 2B4, u najgorem, zna se - ono djubre sa Lade.

                          Inace, poslednji E12 zaista jesu sisli sa trake 1982, E21 se proizvodio do samog pocetka 1984, pa ne treba da vas bune ta granicna godista. Prvi E28 su poceli krajem 1981, a E30 1983. godine. Uzgred, ne rece da li je E12 ili E28, i ta karoserija nesto vredi, ako nije olupan i truo, a E28 je, vredi 200 EUR sigurno. 500 ne, ali ga nisi toliko ni platio

                          Ja inace pre par dana pazario vrlo pristojan E21 iz 1982, 320, original sve, metalik braon, Lovato plin, turbina alu felne (steta, trinaestice, ali ne moze bas sve), registrovan do 12.2006, za 650 EUR. Promenio ulje i filtere, i sad vozikam vikendom, kurcim se malko

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            danas vracam ,

                            pa trebao sam da dan 5glava ali sam dao 200e dok ne zavrshimo papire ... e a sad mi muka i tih 200 shto sam dao... ma ja i kola vishe da poludim ... smislio sam neke druge varijante ... ali moracu da usporim ... sad radim suspenziju motor ce da pricheka jedno metar dana... ima posla i ovako koliko ocesh
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #15




                              evo slikica ... chisto kao upozorenje zashto se sipa antifriz a ne voda ....
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              Working...
                              X