potrosnja ulja kod golfa 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • potrosnja ulja kod golfa 1.8 16v

    interesuje me da li je litar ulja na 5000km normalna potrosnja kod GTI 16V jer bih hteo da uzmem auto ali me to buni. Na satu pese da je presao 205000 a potrosnja mu je ta. sto se tice ulja sipa se u njega castrol rs 10-60 i menja se na 10000km. Molim zapomoc sta da radim da li da kupujem taj auto ili ne.
    Hvala i pozdrav

  • #2
    nemoguce ljudi da niko nezna nista o potrosnji ulja za gti

    Comment

    • vega
      CBC Senator XXL
      • 21.02.2006
      • 324
      • Beograd

      #3
      Meni ta potrosnja zvuci sasvim ok obzirom na to koliko je auto presao + verovatno da se ne salta na 2500o/min...
      ... and then the damn thing gone wild!

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Pored stanja motora,mnogo zavisi i od nacina voznje.To i nije nesto mnogo sto si naveo...
        Imas ovde na forumu ljudi koji voze ili su vozili 16v,pa vidi kakva su njihova iskustva.Mozda ne prate bas svi ovaj deo foruma,pa...

        Comment


        • #5
          samo me zanima da li je taj motor jos uvek dobar i da li vredi to uzimati

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #6
            Jel` tu potrosnju ulja navodi sadasnji gazda ili si je ti nekako proverio?To je sintetika unutra?Ja bih tu radije sipao neku polusint. i menjao je ranije.Ako je potrosnja stvarno takva,to nije nesto strasno,tj. ima taj motor jos toga da kaze.
            Probaj da sagledas opste stanje auta,da vidis jel` mu neko non-stop vadio dusu ili samo povremeno.One price,tipa "baba vozila samo nedeljom do crkve" i "deda isao samo do pijace" batali.Da jos nesto,koji je motor unutra (KR ili PL) koje je god. i tako to...

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #7
              Velika je to potrosnja ulja.
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment


              • #8
                auto je 88 a vozi ga moj drugar i nije od onih koji mu konstantno vade dusu k glava mu je mehanicka 139ks a za potrosnju ulja mi kaze sadasnji gazda. kada ga vozi normalno potrosnja benzina mu je nesto preko 10l a kada sam uzeo da ga probam brzo je skocila na 13 i jace.auto mi deluje skroz ok utegnuto nezvoni i netrese po nasim putevima a svi zanmo kakvi su. sobzirom na godine mislim da je auto u dobrom stanju osim sto me buni ta potrosnja ulja i da sipa se sintetika koju menja na 10000 hiljada

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Kao shto reche don, tolika potroshnja je preko neke mere tolerancije, chak i ako je u pitanju GTI. Mislim, mozhe da ide potroshnja i preko toga, naravno, ali onda se tu postavljaju neka druga pitanja...

                  Mislim da je sa preko 200 k km (u najmanju ruku) motoru izabrana pogreshna gradacija ulja, i da bi mu neki 5/10W40 bio optimum shto se zashtite motora/potroshnje ulja tiche.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    ako sam dobro shvatio potrosnja je 0.2litra/1000km ulja u 16V motoru.

                    ja bih rekao da je to super stanje za tu kilometrazu (ako je sve tacno , mislim i km i potrosnja) i prakticno zanemarljiva potrosnja ulja.
                    motori konstruisani 80tih godina trose vise ulja nego danasnji iz 21. veka, i drugi su materijali tada korisceni cisto da se ne zaboravi skoro 20 razlike i napretka u materijalima koji je ostvaren.

                    sto se mene tice, ja bih vise brinuo o opstem stanju motora, da li curi na dihtunzima i koliko curi ( a curi sigurno posle toliko godina ako nije taknut od fabrike), o menjacu (poznato je da su VW slabiji u tom domenu) i njegovoj pohabanosti, da li je bio havarisan (pogledati pod na kanalu), stanje kocnica narocito gumenih creva sto je kriticno na svim VWima i notorni problem sa slabim kocenjem (jos pogotovu na 16V tako snaznom motoru koji se verovatno i vozi vise od nekih 100km/h za koliko je Golf konstruisan), zatim stanje narocito prednjeg trapa i homokinetickih zglobova (prednji pogon, opsta boljka za tu kilometrazu), i ne bih zaobisao ni kvacilo (takodje jos jedna notorna rak rana VWa tog doba) koje nije bas dugotrajno.

                    i za kraj, receno je da se radi o Bos K Jetronicu pa bih to posebno pazljivo prekontrolisao jer je sistem sam po sebi nestabilan i pokazao se u praksi kao konstrukcija koja ako se nesto razdesi samo jednom postaje manje vise trajni problem koji je veoma tesko (pravilno) podesiti i povratiti u ispravno stanje i pouzdan rad.

                    limarija Golfova tog doba je besprekorna, isto kao i interijer tako da tu ne bi trebalo ocekivati iznenadjenja.

                    nije navedeno sta ima od opreme taj GTI, kod VWa je (osim klime koja je dolazila iz SAD) poznato da sve sto radi na elektriku a pomice se veoma nezno i lakokvarljivo (prozori, ogledala, brave pogotovu) odnosno pouzdanost slaba do nikakva.
                    istovremeno i relativno retko je ugradjivano u to doba pa se tesko nalazi polovno a da radi, a ako se nadje obicno skuplje kosta nego sam auto (na zapadu).

                    sve u svemu, ako je auto odrzavan i relativno pazen dobra kupovina uz otklanjanje zatecenih kvarova (verovatno je da ima nesto od pomenutih notornih VW boljki) s tim da vecina delova od obicnijih Golfova uopste ne odgovara (citati skuplje).
                    ostaje jos i faktor cuvanja od kradje s obzirom na reputaciju i lokalne okolnosti da se uzme u obzir.

                    toliko od mene, nadam se da si nasao nesto korisno
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dfast
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2005
                      • 1302
                      • Hoofddorp NL /Bgd

                      #11
                      Normalna potrosnja, za taj motor i tu kilometrazu. Pogledajte samo fabricki manual ili knjizicu koji ima svaki auto, koliko se secam za caletovog audi-a 80 1300ccm, deklarisana max potrosnja ulja je oko 150 grama/ na 100km. Znaci max potrosnja ulja pri nekom opterecenju ili ekstremu a pri cemu je sa motorom sve u redu. Curenje se moze videti, ukoliko su gumice ventila opet se vidi na izduvu, ako je naka od karika zapekla opet se vidi na izduvu ili preko kompresije, a 200 gr na 1000km nije toliko strasno. Realna potrosnja ulja treba videti na duzim distancama a ne u gradskoj pali -gasi voznji.

                      Comment

                      Working...
                      X