motor i paljenje polo 1987

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    motor i paljenje polo 1987

    Evo celog problema .U pitanju je wv polo 1987 benzinac motor HZ od 1050 kubika .Ranije sam imao problem sa gasenjem motora dok se ne zagreje a sada se to vise ne desava ali auto jako slabo ide.Konkretno juce sam isao u Novi sad i na autoputu nisam mogao da predjem 100km/h.KAd ubacim u cetvrtu ubrzava do te brzine i dalje ni makac.Kad pritisnem gas reaguje do pola papucuce a nakon toga dalje ne reaguje.Lamela i korpa su promenjene pre 6 meseci .Inace auto trosi u gradu 10l a na otvorenom oko8lKarburator je pierburg 1b,svecice nove NGK promenjena razvodna kapa i ruka .Bitna mi je preporuka gde to mogu da resim pa ako neko moze da pomogne bio bih jako zahvalan.Ja sam probao da pomeram razvodnik paljenja i doslo je do malog poboljsanja ali to nije to tako da to sam tesko mogu sam da resim.Jos nesto ,ako dobro i lako pali slabo vuce i obrnuto ako pomeranjem razvodnika bolje vuce onda lose pali
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    #2
    servis sa stroboskopom i nasteluj paljenje / sta vec bude trebalo.
    mislim da ces samo izgubiti zivce i vreme stelujuci ga na sluh i odokativno.
    pozdrav
    .

    Comment

    • coco
      CBC Senator XXL
      • 24.10.2004
      • 476
      • i`am from the land that is placed nowhere

      #3
      Re: motor i paljenje polo 1987

      Originally posted by batakole
      Evo celog problema .U pitanju je wv polo 1987 benzinac motor HZ od 1050 kubika .Ranije sam imao problem sa gasenjem motora dok se ne zagreje a sada se to vise ne desava ali auto jako slabo ide.Konkretno juce sam isao u Novi sad i na autoputu nisam mogao da predjem 100km/h.KAd ubacim u cetvrtu ubrzava do te brzine i dalje ni makac.Kad pritisnem gas reaguje do pola papucuce a nakon toga dalje ne reaguje.Lamela i korpa su promenjene pre 6 meseci .Inace auto trosi u gradu 10l a na otvorenom oko8lKarburator je pierburg 1b,svecice nove NGK promenjena razvodna kapa i ruka .Bitna mi je preporuka gde to mogu da resim pa ako neko moze da pomogne bio bih jako zahvalan.Ja sam probao da pomeram razvodnik paljenja i doslo je do malog poboljsanja ali to nije to tako da to sam tesko mogu sam da resim.Jos nesto ,ako dobro i lako pali slabo vuce i obrnuto ako pomeranjem razvodnika bolje vuce onda lose pali
      moj stari je imao isti problem sa polo 1.0 fox iz 86 godine. istroseni zupcanici na automatskom coku su stvarali problem tako da je pomjeranjem razvodnika paljenja donekle rijesen problem ali onda mu se poveca potrosnja na 10 l (gorivo mu zavrsi u karteru zajedno s uljem). dakle bila je opcija da ugradim yugov karb s mehanickim chokom ili da ugradim isti vw karb ali ispravni. naletio sam na polovni karb od 1.3 motora i iznenadio sam se da nije trebalo mjenjati usisnu granu (identicne su sa 1.0 modelom). e sad poslje promjene karburatora motor je radio oke, s tim da mu je povecana potrosnja goriva (8 l - ne mijesha ulje iz kartera i visak goriva). nakon cca 1000 km problem sa slabom vucom i teskim paljenjem se vratio. krivac je bio prljav karburator i lose gorivo (super 95 bezolovni). nakon ciscenja karburatora, usipao sam eurosuper 95 NS i polo sad radi oke. hjbga izgleda da je vw nesto shebao sa karburatorima od 85 pa nadalje.......napominjem da sam isti problem imao na karburatoru od gnoja 1.6 benzin.....srecom sad stari vozi astru 1.8i a polo trune na parkingu pa se svi manje zivciramo
      eto ak ti moze pomoci moje lose iskustvo sa vw-om
      "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

      Comment

      • batakole
        CBC Član
        • 13.03.2006
        • 96
        • Beograd
        • Punto classic 1,2 8v

        #4
        sta sada sa karburatorom

        Posto je ocito u pitanju karburator sada Bi bil odobro da mi preporucite neki servis u Beogradu gde bih mogao da resim problem, znaci popravka karburatora ,stelovanje ppaljenja itd za wv automobile ili ako neko ima ispravan karb da ponudi

        Comment

        • coco
          CBC Senator XXL
          • 24.10.2004
          • 476
          • i`am from the land that is placed nowhere

          #5
          Re: sta sada sa karburatorom

          Originally posted by batakole
          Posto je ocito u pitanju karburator sada Bi bil odobro da mi preporucite neki servis u Beogradu gde bih mogao da resim problem, znaci popravka karburatora ,stelovanje ppaljenja itd za wv automobile ili ako neko ima ispravan karb da ponudi
          prvo ga daj na ciscenje. pa tek onda razmisljaj o zamjeni. 50 eura max na otpadu daj za karburator (za svaki slucaj uzmi i granu, iako su identicne). ili idi na ugradnju yugovog karburatora.
          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

          Comment

          • batakole
            CBC Član
            • 13.03.2006
            • 96
            • Beograd
            • Punto classic 1,2 8v

            #6
            yugo karburator u wv

            Cuo sam za tu mogucnost ali ako neko moze da poblize objasni kako se to radi i kako posle motor radi i kolika je potrosnja.Inace karb je ciscen pre 3 meseca

            Comment

            • coco
              CBC Senator XXL
              • 24.10.2004
              • 476
              • i`am from the land that is placed nowhere

              #7
              Re: yugo karburator u wv

              Originally posted by batakole
              Cuo sam za tu mogucnost ali ako neko moze da poblize objasni kako se to radi i kako posle motor radi i kolika je potrosnja.Inace karb je ciscen pre 3 meseca
              na ovom polu je webberov karburator. mehanicar mi je rekao da treba novi raspored vijaka za yugov karburator, znaci sjecenje i varenje vijaka. dalje, treba probusiti rupu na skoljci za buzir choka i izvrsiti preradu rupa na kutiji od filtera zraka. podesavanje smjese i to bi bilo to. po njegovoj prici auto trosi neznatno vise ali u gradskoj voznji trosi manje zbog mehanickog coka. kazem, da nisam nasao drugi karburator sigurno bih ugradio yugov.
              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

              Comment

              Working...
              X