Ponovo problem karburator na polu 1987god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    Ponovo problem karburator na polu 1987god

    Pisao sam vec nekoliko puta zbog loseg paljenja ,nemirnog i nepravilnog rada na leru ,velike potrosnje i slabe vuce-nemogu da vozim brze od 100km/h kao i brzog grejanja istog cak i na otvorenom putu.Isao sam kod majstora on nasteluje paljenje i auto dobro radi par dana i onda opet problem.Juce sam slucajno primetio da karburator uopste nije fiksiran vec moze cak i rukom da se pomera.da li su svi ovi problemi mozda zbog toga ili karburator mora tako labavo da stoji.Kod zastava koje sam ranije vozio morao je da bude dobro pritegnut.Mnogo bi mi pomogli ako bi mi rekli za neki karburator servis u Beogradu za pierburg 1b karb
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #2
    Kako bre moze rukom da se pomera? Dobro ti i radi auto
    I kod mene je pierburg 1b, kad se skine filter vazduha videces 2 matice po obodu karba (jedna naspram druge) kojima je pricvrscen za usisnu. Dotegni ih pa cemo videti sta dalje...
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • Miljan
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2006
      • 459
      • Nis

      #3
      To se desilo i kod mog drugara na Renou 18, razlabavio se karb i motor jedva radi, kad ga je stegao, radi normalno.

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        tzv. "falsh vazduh"...
        .

        Comment

        • KdF
          CBC Senator
          • 06.12.2004
          • 242
          • Beograd

          #5
          Da li taj karburator mozda ima gumeno podnozje koje ide izmedju karburatora i usisne grane?

          Comment

          • Aladin
            CBC Senator
            • 17.08.2005
            • 223
            • Beograd

            #6
            Naravno da je to uzrok problema!
            Izmedju karburatora i usisne grane postoji dihtung i velike su sanse da je ostecen. Ako je gumeni pronadji i kupi. Ako je kartonski uzmi lepo cvrstu kartonsku fasciklu, skini karburator i stari dihtung, ocisti pazljivo eventualne ostatke istog tako da ne izgrebes usisnu granu ili podnozje karburatora i iseci novi po starom od gorepomenute fascikle. Sve to lepo pritegni sa ta dva srafa stezuci naizmenicno jedan pa drugi i pazi da ne preteras.
            Kad sve to uradis probaj auto. Tek onda mozes videti da li mu jos nesto fali....
            Ko prvi devojci - sam u nju upada!

            Comment

            • batakole
              CBC Član
              • 13.03.2006
              • 96
              • Beograd
              • Punto classic 1,2 8v

              #7
              ima gumeni nosac

              Saznao sam da ima taj nosac od gume ili plastike i je on propao pa zato moze da se pomera.Zvao sam karb servis u Paunovoj i oni mi traze 4000din za kompletan remont sa 6meseci garancije.Kazu da menjaju dizne i ostalo sto treba .Da li je to mnogo i kakav je taj servis

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                nejasno je za sta si zvao, za remont karburatora ili za dihtung/nosac ?

                prvo popravi ocigledno neispravni uredjaj- taj dihtung/ plastiku.

                to ionako moras da menjas.
                onda vidi kako se auto ponasa, podesi karburator ( i paljenje nemoj da zaboravis, mora opet da se podesi jer ce biti drugacija goriva smesa) i probaj auto.

                ako opet nisi zadovoljan, trazi dalje UZROK problema i onda popravljaj samo to sto je uzrok.

                ne bih savetovao nasumicnu zamenu/ remonte pa mozda se ubode i ono sto je neispravno.
                obicno je to dugotrajno i jako skupo dijagnosticiranje kvara.


                znam za karburator servis u Zemunu u Vrtlarskoj ulici (tacno) preko puta Gradske bolnice ( i parka) za koji sam do sada cuo pozitivna iskustva.
                koliko znam imaju i delove.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • KdF
                  CBC Senator
                  • 06.12.2004
                  • 242
                  • Beograd

                  #9
                  Neki modeli VW su imali gumeno podnozje karburatora, koje u principu traje dugo, ali moze da se desi da propadne. Taj deo se menja.

                  Moj predlog je prvo promena tog gumenog nosaca, a tek ako to ne pomogne onda karburator servis. Ako nema potrebe, bolje je karburator ne dirati. Od prilike osnovni problem je u tom nosacu.

                  Comment

                  • Aladin
                    CBC Senator
                    • 17.08.2005
                    • 223
                    • Beograd

                    #10
                    Tako je. Poslusaj savete koje su ti dali Brick i Kdf.....
                    Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                    Comment

                    • KdF
                      CBC Senator
                      • 06.12.2004
                      • 242
                      • Beograd

                      #11
                      Taj gumeni nosac je elastican, i karburator moze malo da se pomera usled toga, ali ne sme mnogo da klima. Uostalom da li je guma propala ili ne, moze se ustanoviti skidanjem karburatora.

                      Comment

                      • batakole
                        CBC Član
                        • 13.03.2006
                        • 96
                        • Beograd
                        • Punto classic 1,2 8v

                        #12
                        Proverio sam dihtung

                        Sinoc sam saznao da je dihtung promenjen pre 5 meseci pa sam po savetu dotegao dva srafa na karburatoru malo sam podesio ler i paljenje jer se to promenilo i sad je sasvim druga prica.Jutros je prvi put posle duzeg perioda upalio normalno-dao sam kontakt malo stisnuo gas da se ukljucu sauh i motor je upalio na pola kljuca posle par sekundi skinuo broj obrtaja i nakon toga postepeno skidao obrtaje dok se nije zagrejao.Mnogo bolje radi i vuce ne gASI SE ali ipak mu treba stelovanje paljenja itd.Dajte neku preporuku gde da to uradim.Hvala na savetu izgleda da necu morati da remontujem karb

                        Comment

                        • remus
                          CBC Senator XXL
                          • 25.12.2004
                          • 695
                          • Zrenjanin

                          #13
                          promeni taj dihtung ali ne sa drugim gumenim nego idi kod nekog dobrog strugara da ti namesti od aluminiuma ili gvozdja i posle izmedju medju ploce i karburatora stavi bakelit kao toplotni izolator.Naravno izmedju ovih idu obavezno i kartonski dihtunzi. Ja sam to uradio na Golf 1.
                          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                          Comment

                          Working...
                          X