Teško paljenje toplog motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ma Nenade oprosti. Naravno da zahvaljujem i Tebi. Probat ću to popraviti da mi mehaničari ne prodaju m...po bubrege. Pa se čujemo.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #17
      Originally posted by Vanja
      Ma Nenade oprosti. Naravno da zahvaljujem i Tebi. Probat ću to popraviti da mi mehaničari ne prodaju m...po bubrege. Pa se čujemo.
      Ne zaj...vaj ne pisem da bi zahvalio nego da pokusamo da resimo problem. Sto ti vise budes znao moci ces kvalitetnije da ocenis da li ovo sto mi pricamo se slaze sa tvojim simptomima ili ne.
      Boost or bust...

      Comment


      • #18
        OK.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Naravno sad smo se vezali za taj regulator kao da smo sigurni da je to problem a moze biti svasta.

          Opis simptoma mi govori da je u tome problem sto bi mi najvise voleli, jel takav problem mozes sam da otklonis bez teranja u servis.
          Ako ti nesto nije jos jasno ako imas mogucnosti slikaj motor pa postavi sliku radi preciznijih instrukcija.
          Zelim ti puno srece
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #20
            Naravno da moze da bude i nesto drugo. Nase "sumnjivo lice" je odredjeno na osnovu opisa "svedoka". Sada smo mi pokazali sumnjivca i na svedoku je da kaze da li on lici ili ne.
            Boost or bust...

            Comment

            • Alex-bgd
              CBC Senator
              • 27.03.2005
              • 270
              • Beograd

              #21
              Pozdrav svima, evo da probam i ja da se umesam...
              Zameni pumpu za gorivo i resio si problem...
              Znam da zvuci malo prepotentno ali iz skromnog iskustva znam da je samo to problem...
              Ne postoji nacin da to ustanovis drugacije no da stavis drugu pumpu ili da posle gasenja vruceg auta stisnes crevo tik na izlalzu iz pumpe sanekim "smrt klestima" i probas da upalis auto posle sat vremena! Svaka pumpa za gorivo ima nepovratni ventil na ilzazu,vremenom propdne i to je to...Kad je auto vruc,pumpa ne radi dok auto ne upali...A kad je hladan, cim das kontakt pumpa odradi par sekundi dok nadruka pritisak i zato ti auto ujutru pali...Ukoliko ti je skupo da je menjas,ugradi obican nepovratni ventil ( kuglica sa oprugom u kucistu) iza pumpe na dovodnom crevu i resena stvar...Pozdrav
              Mislim da znam koliko ne znam

              Comment

              • Rubi
                CBC Senator XXL
                • 06.05.2005
                • 519
                • Beograd

                #22
                Fiat "druka" i kad je vruc... Nece da steti!
                (\__/)
                (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                (")_(") your signature to help him gain world domination.

                http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                Comment


                • #23
                  Da ali svaki puta kad pališ auto bio on hladan ili vruć pumpa zuji da nabaci pritisak. I auto upali brže i lakše ako mu par puta tokom verglanja stisnem gas. Inače bez gasa vergla kao stara kanta...

                  Comment

                  • Alex-bgd
                    CBC Senator
                    • 27.03.2005
                    • 270
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by Vanja
                    Da ali svaki puta kad pališ auto bio on hladan ili vruć pumpa zuji da nabaci pritisak. I auto upali brže i lakše ako mu par puta tokom verglanja stisnem gas. Inače bez gasa vergla kao stara kanta...
                    Ok, rekao sam ono u najboljoj nameri,a kao sto vidim nisi probao to sto sam ti predlozio pa se dalje povlacim iz price...
                    Izgleda je tebi bitnije da se ovde prica na tu temu nego da je resis...
                    Sve najbolje i nadam se da ces brzo resiti to sto te muci, sta god problem bio, pozdrav
                    Mislim da znam koliko ne znam

                    Comment


                    • #25
                      Pa ne treba se odmah ljutiti. Zamjena pumpe je dosta skup zahvat. Probat ću sa nepovratnom ventilom. To je jeftinije. Svaki savjet je doborodošao. Nisam na žalost ima vremena probati ni savjete prijatelja od prije. Morat ću se bolje potruditi...Vremena je na žalost sve manje. Valjda je i kod Vas tako. Auto uvijek vruć, posao do 16.00...nije kao nekad. Samo me malo stid kad palim auto...relativno nov...Hvala svima na savjetima...

                      Comment

                      • Miljan3
                        CBC Veteran
                        • 10.12.2005
                        • 156
                        • under my car

                        #26
                        i ja se slazem sa Alex-om da je pumpa,moze bit i FPR ali sumljam,to sam cesce vidjo desi se na autima koja imaju plin,jer po mom shvatanju kad se vozi na plin na dosta auta pumpa i dalje radi nekad i naprazno,i zato dodje do ostecenja(crkne,oslabi,ode taj ventil...)



                        samo da napomenem nisam bas strucnjak oko plina posto ga mrzim pa mozda i gresim da je pumpa upaljena uvjek ali sam 99% siguran
                        05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                        03' inf. G35-Greddy TT narucen
                        95' M3 turbo-Prodat
                        97' M3-4 vrata automatik
                        95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                        Comment

                        • sira
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2004
                          • 322
                          • Split

                          #27
                          Originally posted by Alex-bgd
                          Pozdrav svima, evo da probam i ja da se umesam...
                          Zameni pumpu za gorivo i resio si problem...
                          Znam da zvuci malo prepotentno ali iz skromnog iskustva znam da je samo to problem...
                          Ne postoji nacin da to ustanovis drugacije no da stavis drugu pumpu ili da posle gasenja vruceg auta stisnes crevo tik na izlalzu iz pumpe sanekim "smrt klestima" i probas da upalis auto posle sat vremena! Svaka pumpa za gorivo ima nepovratni ventil na ilzazu,vremenom propdne i to je to...Kad je auto vruc,pumpa ne radi dok auto ne upali...A kad je hladan, cim das kontakt pumpa odradi par sekundi dok nadruka pritisak i zato ti auto ujutru pali...Ukoliko ti je skupo da je menjas,ugradi obican nepovratni ventil ( kuglica sa oprugom u kucistu) iza pumpe na dovodnom crevu i resena stvar...Pozdrav

                          Pumpa može bit problem u slučaju da je stara i ne aktivira se svaki put kad joj daš kontakt (na žalost par puta me to koštalo nekoliko sijedih u kosi).

                          Ali mislim da ti je prije zajebancija sa injectorima, ako se to pojavilo otkada voziš na plin onda injectori vole ********t, to se meni uvijek dešava sve dok ne prođem nekih 20 km na benzin i onda radi normalno i pali normalno ali onda poslije plina sve ispočetka.
                          http://forums.cjb.net/alfa75.html

                          Comment


                          • #28
                            Dešavalo se to i prije plina. Tako da nije vezano s njima. Natočio sam neki čudni benzin i od tada sr,,,,e

                            Comment

                            Working...
                            X