BMW 524td usisna grana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • max_power
    CBC Član
    • 20.12.2006
    • 99
    • vrnjacka banja
    • bmw

    BMW 524td usisna grana

    Ljudi potrebna mi je vasa pomoc i savet. Na BMW-u radi se o dizel motoru primetio sam da pomalo opada nivo ulja u motoru i onda sam video da na usisnoj grani znaci na onoj "budzi" na kojoj pise 'turbo diezel" sa donje strane kaplje pomalo ulje. Kod nekih modela tu se nalazi neki ventil, a kod mene je sistem malo drugaciji i taj otvor na usisnoj je zatvoren malim metalnim, elipsastim poklopcem iz kog se i pojavljuje ulje. E sad zanima me otkud ulje u usisnoj, i da li je to vrisnula turbina. Takodje me zanima i sta dalje?
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Pretpostavljam da je to odusak uljnih para, odnosno iberlauf. Pojava ulja na njemu znaci da motor pocinje da "duva", odnosno da pritisak iz komora na neki nacin dolazi do kartera, tu pravi pritisak, koji se prenosi na deklo bregaste i kao posledica nesto ulja izlazi na iberlauf i ulazi u usisnu granu - pojava poznata kao "blow by". Medjutim posto je BMW-ov motor u pitanju, moguce je i da je sipano neodgovarajuce ulje, jer BMW-ovi motori, po konstrukciji niskofrikcioni, obicno zahtevaju ulje sa malo krupnijim molekulom tipa Castrol, da ga ne bi trosili i preterano duvali.

    U svakom slucaju, ja bih proverio kompresiju ili eventualno uradio tzv. leakdown test, odnosno curenje pritiska iz kompresionog prostora. Moguce da su karike popustile, ili napukao ventil ili sic, milion stvari...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • max_power
      CBC Član
      • 20.12.2006
      • 99
      • vrnjacka banja
      • bmw

      #3
      Hvala puno. Da pokusam jos malo da pomognem kojim detaljem, sumnjam u kvalitet ulja mislim da je ovog puta bio falsh, ako nesto znaci filter vazduha bio je prljav ali nije bio nauljen i danas sam ga zamenio. Kada ga ujutru upalim zapusi katastrofa, (grejace sam zamenio) ali to nije radio nekako je naglo poceo da se tako ponasa ali samo kada je hladan. I jos nesto mislim da mi je na 6-oj dizni otisla ona caura ako se tako zove u kojoj valjda stoji dizna, to sam primetio kada sam mu sipao vodu i malo se prosulo po dizni, nazirao sam male mehurice kao da dizna nije dihtovala dobro, t.j. ta caura. E sada ovo sve sam naveo iz razloga jer neznam da li mozda to ima kakve veze sa osnovnim problemom.

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Originally posted by max_power
        Kada ga ujutru upalim zapusi katastrofa, (grejace sam zamenio) ali to nije radio nekako je naglo poceo da se tako ponasa ali samo kada je hladan.
        Treba proveriti i dizne mada ovo ne moze biti razlog pojave ulja u usisnoj grani.Doduse,moze ako dizne duzi period ne valjaju,pa zalivaju gorivom i spiraju cilindar,te se on mnogo vise potrosi...i onda dolazi do "blow by" efekta.

        Proveri ovo sto ti je 206 rekao jer je to i najcesci uzrok.

        Da,i turbina moze biti uzrok ulju u usisu,ali onda obicno dopiru iz kucista turbine neki zvuci(kao neko pistanje).Mada,pre ce biti ono prvo...

        Comment

        Working...
        X